Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerrankin kunnon asiaa raskauskiloista.

Captain Bulk
05.04.2016 |

Välillä ei voi kun ihmetellä millaisia possuja naisista tulee raskauden aikana ja sen jälkeen..Lasta suunnittelevat naiset katsokaa ja oppikaa!

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso. Myyntipuheesi videolle ei ollut houkutteleva. Hio vielä.

Vierailija
2/20 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin joskus PT ohjausta vailla en koskaan, en ikinä ostaisi tältä ymmärtämättömältä ja asiakkaitaankin? halventavalta henkilöltä mitään palveluja. Oletan jotta hänellä on ainakin ollut asiakkainaan näitä raskaus/vauva aikana lihoneita naisia. Niin se lihominen johtuu myöskin muusta kuin mieliteoista. Raskaus ja vauva-aika lisää myös ihmisille ahdistusta yms mielenterveyden laskua ja väsymystä. Kaamee jätkä :S

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskeilevät mammat ne jaksaa aina selitellä "raskauskilojaan".

T. Äiti, jolla jäi kaikki kymmenen kiloa synnärille molemmilla kerroilla.

Vierailija
4/20 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mullakin on jäänyt synnärille 3x18kg mutta en silti halveksu tai väheksy niitä, joilla on toisin.

Vierailija
5/20 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kyllä harvinaisen vastenmielinen henkilö. :D En ikinä, KOSKAAN ostaisi pt-palveluja noin ylimieliseltä ihmiseltä! Periaatteessahan hän puhuu ihan asiaa, mutta tapa, jolla hän sen esittää... Juu ei, ei saa tätä mammaa ainakaan haluamaan hänen ohjaukseensa.

T. 3 kk synnytyksestä, 4 kg lähtöpainoon

Vierailija
6/20 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin 3 lapsen äidin kanssa ja olen rakastellut myös monen 1-2 lasta synnyttäneen naisen kanssa, eikä näistä naisista näy mitenkään päälle, että lapsia on puskettu ulos.Tuttavapiiristäni tosin tiedän monta tukevaa tyttöä, jotka ottivat jo entisten laardien päälle +10-15kg.Se ei ole kaunista katseltavaa, eikä siinä voi enään miestä syyttää jos seksihalut katoavat.

Vierailija
7/20 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin minullakin lähti ja vielä enemmänkin. Käytin 1,5kk lapsen syntymän jälkeen samaa mekkoa kuin 15v:nä. Olin 25v kun sain ekan.

Eikä minun tarvitse mollata muita oli heille vielä kiloja tai ei.

Vierailija
8/20 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En katso. Myyntipuheesi videolle ei ollut houkutteleva. Hio vielä.

Etkö uskalla, kun aihe koskettaa itseäsi?

Vierailija
9/20 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin alun, mutta kun tyyppi ei reilussa minuutissa ollut päässyt edes asiaan niin antaa olla. Lienee maalainen kun tollanen jahkailija.

Epäilen kyllä ettei tällä tyypillä ole kokemusta raskauskilojen laihduttamisesta?

Vierailija
10/20 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva kuulla Mentulan kommentoivan läskejä muutama vuosi sitten synnyttäneitä valaita.

Vierailija
11/20 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen raskautta painoin 47kg (pituus 152cm) Raskauden lopussa paino oli 55kg. En syönyt kahden edestä, vaan tarpeeseen. Lapsi oli terve ja hyväkuntoinen.

En keksnyt tekosyitä painonnousuun.

Vierailija
12/20 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi helvetti, mitkä kymmenen kiloa? Hyh mikä läski, jos päästit itsesi paisumaan noin pahasti raskausaikana. Oksennus...

T. Äiti, jolla jäi kaikki neljä kiloa synnärille molemmilla kerroilla

Vierailija
13/20 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se läski on pääsääntöisesti ihmisen itsensä hankkimaa.

Vierailija
14/20 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aihe hyvä, mutta provosoimattomalla asenteella voisi ehkä tuoda niitä asiakkaita, tällä todnäk menettää niitä asiakkaita.

Toiseksi olisi hyvä ottaa faktat asiasta selville, häiskän mukaan raskauden aikana "sallittu" painonnousu on alle 10kg, kun oikeastihan se on aikalailla se 10kg.

Itselleni tuli 16kg. Lapsivettä oli paljon ja vauvani syntyi 4,1 kiloisena. Nyt reilu 3kk synnytyksestä olen lähtöpainossani.

Vierailija
15/20 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kiloja on tullut raskausaikana. Mutta en todellakaan pistä sitä raskauden syyksi. Vaan sillon on tullut vaan syötyä päin vittua!

Vierailija
16/20 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini vaimo oli melkoinen porsas jo ennen lapsia, mutta nyt kolmen lapsen jälkeen vaaka näyttää selkeästi +100kg.Monesti jannujen kesken mietitty, että miten helvetissä kaverimme pystyy sorvaamaan sinne läskien väliin.Nostan hattua, vaikka itse oksentaisin.

Vierailija
17/20 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen poistunut joka raskauden jälkeen synnäriltä kevyempänä kuin ennen raskaaksi tuloa, mutta ei tulisi pieneen mieleenikään halveksia ihmisiä, jotka lihovat raskausaikana. Meillä ihmisillä on erilainen aineenvaihdunta kullakin. Joidenkin kroppa pyrkii raskausaikana varastoimaan tehokkaasti energiaa ja ruokahalu lisääntyy huomattavasti. Vähemmistöllä, johon itse lukeudun, hormonit tekevät olon huonovointiseksi ja ruokahaluttomaksi ja on vaikea saada millään syötyä tarpeeksi. Äitiyspolin lääkärin mukaan meillä naisilla todella kropat reagoivat hormoneihin eri tavoilla.

Vierailija
18/20 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni tuli 27kg Ekassa raskaudessa raskausmyrkytyksen takia. Eli yli puolet tosta oli silkkaa nestettä mille en voinu mitään. 4kk synnytyksestä ja olin 2kg kevyempi ku raskaaksi tullessani. Nyt odotan toista loppumetreillä ja kiloja tullu 11 tähän mennessä. Joskin siitäkin osa nestettä.

Vierailija
19/20 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aihe hyvä, mutta provosoimattomalla asenteella voisi ehkä tuoda niitä asiakkaita, tällä todnäk menettää niitä asiakkaita.

Toiseksi olisi hyvä ottaa faktat asiasta selville, häiskän mukaan raskauden aikana "sallittu" painonnousu on alle 10kg, kun oikeastihan se on aikalailla se 10kg.

Itselleni tuli 16kg. Lapsivettä oli paljon ja vauvani syntyi 4,1 kiloisena. Nyt reilu 3kk synnytyksestä olen lähtöpainossani.

Mulla tuli toisessa raskaudessa noin 12 kiloa, lääkäri kommentoi, että aika vähän tuli kiloja ja oli vähän huolissaan.

Vierailija
20/20 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli yli 20 kiloa koettakaa vaan nujertaa mun itsetuntoa. XD Toisille tulee, toisille ei. Oon aina ollut normipainoinen ja olen sitä taas vuosi ( apua kamalaa, olinko ihan tosissaan valas koko viime vuoden, miksi mun pitäis enää olla elossakaan häpeän vuoksi XD) Voitte myös tulla koettamaan munreisilihasta, tällaisia äitimuskeleita ette oo vähään aikaan nähneet :D Tai ehkä parempi ettette tule, keskittykää vaan omiin kroppiinne. Vaihteeksi voisitte vaikka kehua jotakuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme