Vierailija

Ex-mies on lisääntymässä uuden naisensa kanssa ja keksi kysyä, että saisivatko he meidän lasten vanhan pinnasängyn, kun se on edelleen varastossa eikä minulla ole sille käyttöä. Mies sen aikanaan maksoi, mutta myös jätti jälkeensä eikä vienyt mukanaan lähtiessään.

• ylös 2
  • alas 28

Kommentit (12)

Vierailija

Joo kohta kyselevät myös kaiken muun perään 😁. On niillä pokkaa kunhan ei tarvi omaa lompsaansa avata. Minä aikani lahjoitin ja sitten aloin pyytään jotain kirpputori hintoja suksipaketeista sun muista kalliimista. Loppui kysely.

• ylös 10
  • alas 2
Vierailija

... ja miksi et voisi sänkyä antaa? Etenkin jos mies on sen maksanut? Siksikö, koska yhyy miehellä on uusi nainen ja ne on varmaan onnellisiakin vielä kaiken lisäksi!!!11

• ylös 34
  • alas 3
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
... ja miksi et voisi sänkyä antaa? Etenkin jos mies on sen maksanut? Siksikö, koska yhyy miehellä on uusi nainen ja ne on varmaan onnellisiakin vielä kaiken lisäksi!!!11

MINÄ olen säilönyt niitä varastossa jo toista vuotta omalla kustannuksellani. Olisi vienyt kerralla kaiken tarvitsemansa, perkele.

• ylös 10
  • alas 17
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No varmaan just sen takia. Sellaista se mustasukkaisuus on. Aika normaalia mielipahaa ap:lla. Ehkä ap:kin pitäisi löytää uusi kullanmuru, jonka kanssa voisi joskus lisääntyä, niin loppuu katkeruus exää ja hänen uutta parisuhdetta kohtaan.

Vierailija

Sano, että oman lapsenne lapsi tulee aikanaan nukkumaan siinä, että säästät sen. Milloin olette eronneet? Jospa haluaa kiusata sua?

Vierailija

Miksi tarvitsisi antaa jos kerran kaikkien mielestä pitäisi lopettaa katkeruus ja hommata uusi äijä ja lisää lapsia!? Silloinhan ap tarvitsee taas sitä sänkyä! Jos on eronnut niin tehdään ositus ja silloin pitää ottaa kaikki tavara mukaansa mitä haluaa itselleen. Maksakoot mies omasta lompakostaan uuden sängyn kun itse on uuden kakaransakín alulle pannut. Sanot vaan exälle että ei kuulu sänkyongelmasi minulle enää ;)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä lapsesi uusi sisarus ei saisi nukkua samassa sängyssä???

Siksi ei voi kun isukki ei tajunnut ottaa sänkyä mukaansa erossa. Luuletko että jos ap saa lisää lapsia niin se sänky annettaisiin hänelle takaisin? Varmasti exä olisi heti vaatimassa maksua.

Vierailija

Jättikö ap. miehesi sut ja lapsenne toisen takia? En kyllä yhtään ymmärrä, että porukka puolustelee tuota miehen ehdotusta varsinkin jos suhun sattuu ero vielä.

Mulle se olis ainakin kuin haavassa puukkoa kääntelisi:( t. jätetty äiti

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.