Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kohtu kipeä? Silloin tällöin ja seksin jälkeen

Vierailija
05.04.2016 |

Mulla on niin kovat kuukautiskivut että otan aamulla 2 kpl 1g Paratabseja että pääsen edes sängystä ylös, ja parin tunnin välein lisää parina päivänä. Samanlaista kuukautiskipua tunnen ympäri kuukauden, kuukautiskierrosta (ehkä) riippumatonta kipuilua. Kivut ovat todella pahoja, kylmä hiki valuu ja saatan oksentaakin. Eilen kun leikin dildolla meni aluksi kaikki ok, osuessa kohdunkaulaan alkoi kipu ja lopettamisen jälkeen jatkui hirveät kivut (ei haava ym. vaan kipu tuntui kohdussa). En ole täysin varma missä kipu on, siinä pikkareiden peittämällä alueella ehkä? Tuntuu "pinnalla" ja "syvällä".

Kävin tästä valittamassa syksyllä lääkärillä ja ne kipulääkkeet sain. Olen neitsyt ja 20v, pitäisikö vaivata gynekologia?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ehdottomasti kannattaa käydä gynellä noin pahojen oireiden kanssa. Voi olla endometrioosia, kroonistunut kohtutulehdus, myooma tai kysta jne. 

Vierailija
2/3 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu endometrioosia olen itsekin miettinyt, en vaan ole saanut aikaiseksi varata aikaa lääkäriin,  julkisella ei osata ja yksityinen maksaa :( -AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tuollaisten oireiden takaa paljastui suuri munasarjakysta, joka piti leikata revettyään vatsaonteloon. Suosittelen lääkärikäyntiö. Mutta yksi juttu, parasetamolia ei saa ottaa yli yhtä grammaa kerralla. Maksimiannos on 4g/vuorokausi, muuten vaarana on maksavaurio.