Kusipäillä on kavereita.
En silti kadehdi heitä, sillä ovat kaltaisiaan kusipäitä, joita mä en kavereikseni edes kelpuuttaisi.
Niin kuin joku jo tuolla sanoi: Koululuokissa hiljaiset ja kiltit joutuvat aina kiusauksen kohteiksi.
Kulta uppoaa, paska pysyy pinnalla.
Ei mulla muuta..
Kommentit (15)
Joo joo. Sulla ei ole kavereita koska olet niin helvetin hyvä tyyppi. Aivan varmasti.
Mä olen hiljainen ja mua on koo elämäni syrjitty ja kiusattu. Lapsena toivoin etten olisi syntynyt.
Ja jännämiehellä on aina kymmeniä naisia.
Tiedän tunteen nro 3.
Nro 2. Mullapa onkin ystäviä. Ei montaa, mutta aitoja.
Uskoitpa tai et..
Aloitukseni kirvoittui jostain ihan muusta kuin omasta elämästäni. Lapsuusmuistoista ehkä..
Tai vapaan assosiaatiovirran tuloksena..
a.p
Mä olin kiltti ja hiljainen lapsena, eikä mua koskaan kiusattu. Lisäksi mulla oli paljon kavereita.
Ap kuulostaa kusipäältä. Vähintään katkeralta.
Vierailija kirjoitti:
Joo joo. Sulla ei ole kavereita koska olet niin helvetin hyvä tyyppi. Aivan varmasti.
Minkäköhänlainen tyyppi se sä olet, olisi jännää tietää.. ;)
a.p
Vierailija kirjoitti:
Mä olin kiltti ja hiljainen lapsena, eikä mua koskaan kiusattu. Lisäksi mulla oli paljon kavereita.
Tässä taas esimerkki siitä kuinka syy käännetään kiusatun syyksi! :D Hah hah, kuinka läpinäkyvää!! :D
Olen mä vähän katkera, en paljoa. Mutta mikä haukkumasana on katkera, ei mikään, paitsi kiusaajalle! ;)
Vain kiusaaja kaivaa toisesta heikot kohdat ja ilkkuu niitä!
Tasapainoinen ihminen ymmärtää, että jokainen on reppana joskus.. ;)
Ei ole siis tarvetta esittää kovaa ja coolia..
a.p
Teenpä vaikka tässä tällaista vapaaehtoista terapointityötä kiusattujen ja syrjittyjen hyväksi. :)
Jospa tästä joku lohtua saisi.
Kertokaa kilttien vanhemmat lapsillenne, että oikeasti: vika EI ole heissä, vaikka se sillähetkellä siltä tuntuisi!
Kannustakaa opiskelemaan hyvä ammatti ja näyttämään näin kiusaajille aikuisina pitkää nenää! ;)
Kiusaajat harvoin elämässä menestyvät..
a.p
Vierailija kirjoitti:
Sä olet ja olit niin itsekeskeinen, että kusipää, ettet sä edes ymmärtänyt olevasi sellainen! ;D
Kriittisyys on osa medialukutaitoa! Muistakaa se hyvät kanssalueskelijat.. ;)
Vierailija kirjoitti:
Kiltit ihmiset muistuttavat kusipäitä sietämättömällä tavalla omastatunnosta ja "eihän se käy!"
Jotkut vaan on niin tarkkoja missä seurassa viihtyvät. Jo alakoulussa valikoin ystävät tarkkaan, en halunnut kiroilevia kiusaajia kavereiksi. Jotkut tytöt olivat todella ilkeitä ja temperamenttisiä (paras ystävä vaihtui päivittäin), näitä välttelin. Nuoruusiän juoma-tupakka-kokeilijat eivät mahtuneet kaveripiiriini sillä itse harrastin liikuntaa päihteiden sijaan. Seurusteluiässä olin tarkka kumppanista, luotettava, hyväkäytöksinen ja fiksu pääsi poikaystäväkseni. Sama valikointi jatkuu aikuisena, ystäväpiiri on pieni, roskasakki ei pääse lähellekään.
Ap on näitä vinkujia, jotka yrittää sysätä kaikki omat ongelmansa muiden niskaan. Sä et ole mikään "uniikki lumihiutale". Sä olet vain hyypiö.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut vaan on niin tarkkoja missä seurassa viihtyvät. Jo alakoulussa valikoin ystävät tarkkaan, en halunnut kiroilevia kiusaajia kavereiksi. Jotkut tytöt olivat todella ilkeitä ja temperamenttisiä (paras ystävä vaihtui päivittäin), näitä välttelin. Nuoruusiän juoma-tupakka-kokeilijat eivät mahtuneet kaveripiiriini sillä itse harrastin liikuntaa päihteiden sijaan. Seurusteluiässä olin tarkka kumppanista, luotettava, hyväkäytöksinen ja fiksu pääsi poikaystäväkseni. Sama valikointi jatkuu aikuisena, ystäväpiiri on pieni, roskasakki ei pääse lähellekään.
Sama vika rahikaisella ja siksi mua on aina pidetty jotenkin diivana ja ylpeänä! :D
Niin ja mä en normaalisti kiroile, mutta kusipäätä ei voi kuvailla muuta kuin sanalla kusipää. Ja paska..
a.p
Vierailija kirjoitti:
Ap on näitä vinkujia, jotka yrittää sysätä kaikki omat ongelmansa muiden niskaan. Sä et ole mikään "uniikki lumihiutale". Sä olet vain hyypiö.
Öööh mitkä ongelmat? ;)
Ja sähän se tiedät mun elämästä mitään! ;D
Jokainen on uniikki yksilö, myös sinä.
Mutta, jos se sulle lohtua suo, niin ajattele toki miten haluat. Mutta älä viitsi tuputtaa vääriä näkemyksiäsi muille..
Eihän kukaan voi elää ajatellen, että "mä olen tällainen lumihiutale vain", siis omassa elinpiirissään.
Sulla on vastuu omasta käytöksestäsi sun omassa elunpiirissäsi.
a.p
Näinhän se on..