Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitkä värit ja kuviot teillä toistuu sisustuksessa?

Vierailija
03.04.2016 |

Onko sisustus yhtenäinen, vai onko ympäri asuntoa eri näköistä?

Meillä on kämpässä "pääväreinä" valkoinen, harmaa ja musta, tehostevärinä punainen. Kuvioita ei ole paljoa, mutta tehostekuviot ovat graafisia ja geometrisiä.

Mites teillä?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa hemmetin omaperäistä, ap.

Vierailija
2/20 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aina samaa kirjoitti:

Onpa hemmetin omaperäistä, ap.

Väitinkö olevani hemmetin omaperäinen? :)

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoinen, vaalean harmaa, turkoosi.

Vierailija
4/20 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamelit on mun juttu

Vierailija
5/20 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matot on raitaa, suunnittelen itse sopivat väriyhdistelmät ja sopivat koot tilaan. Raitajutut siksi, että edullisimmin saan haluamani kokoiset matot 10 cm tarkkuudella hyvillä väriyhdistelmillä. Suosin suomalaista käsityötä.

Seiniä olen maalannut itse, teen koristemaalauksia. Maalatessa saatan käyttää kuutta eri väriä. Seinämaalaukset kestää, eivät kulu, eivätkä ole päälleliimattuja niinkuin tapetti. Samalla maalaus on uniikki, tilaan suunniteltu ja tehty. Tikkurilan sivuilta löytyy mallivideoita. Jokaiselle tekijälle tulee tosin ihan omannäköistä kädenjälkeä.

Tykkään väreistä, jos jotain puuttuu, niin musta. Sitä on joissain yksittäisissä esineissä.

Vierailija
6/20 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokovalkoinen sisustus

Vierailija
7/20 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokovalkoinen sisustus

Tylsää. Tulee mieleen sairaala.

Vierailija
8/20 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olohuone-keittiö: valkoinen,musta,harmaa,turkoosi(vaalea) Matto ja tyynyt kolmiokuvioisia

Makkari: laivastonsininen,vaaleanpunainen

Vierashuone: valkoinen, vaaleanharmaa, laivastonsininen

Omat lempivärini eri yhdistelmillä.

Vessassa turkoosin tummemmat sävyt.

Vierailija
9/20 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokovalkoinen sisustus

Ai miksi? Eihän niissä mitään valkoista sisustusta ole. Värejä on paljonkin per huone; potilasvuoteiden siniset tai vihreät lakanat, siniset verhot, metallinen sänky yhdistettynä puunväriseen yöpöytään, harmaat potilasvaatekaapit, viherkasveja ja mitä tavaraa kukin pitää pöydillään, beige lattia. Siis mulle näin kun töissä olen sairaalassa niin ei valkoisesta tule koskaan sairaala mieleen.

Vierailija
10/20 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtenäinen sotku hallitsee harmonisesti koko kämppää. Siellä jossain alla on pääasiassa skandinaavista tyyliä edustavia huonekaluja ja seinissä vaaleankeltaista maalia.

Vierailija
11/20 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmonen sillisalaattihan tää on. Ei mitään suunnitelmallisuutta. Roinat on hankittu, kun on halvalla saatu. Seinissä oli valmiiksi valkoinen kulahtanut maali ja sillä on menty.

Vierailija
12/20 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmonen sillisalaattihan tää on. Ei mitään suunnitelmallisuutta. Roinat on hankittu, kun on halvalla saatu. Seinissä oli valmiiksi valkoinen kulahtanut maali ja sillä on menty.

Meillä samat

Vierailija
13/20 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkin omaperäistä meillä kuin valkoinen, beessi ja harmaa pääväreinä. Tehostuksena huonekaluissa tummaa puuta, mutta myös valkoisia huonekaluja ja ripaus hopeaakin. Mustaa yksityiskohdissa. Mielestäni se ryhdittää tilaa. Yleisvaikutelma on vaalea, mutta ei valkoinen joka huoneessa. Esim. makuuhuone on selkeästi hieman tummempisävyinen kuin olohuone. Kirkkaampia värejä joissain tauluissa. Joidenkin mielestä varmasti tylsää ja persoonatonta, mutta meidän makuumme ah niin rauhaisaa. Olen itse visualistina herkästi ärtyvä voimakkaista yksityiskohdista. Sen vuoksi en halua, että kotonani on silmää ärsyttäviä asioita tai sellaisia, joihin kyllästyy hetkessä. Sisustus on yhdistelmä skandinaavista ja eurooppalaista. Tietyllä tapaa siis hyvin suomalainen, mutta tavallaan myös eurooppalainen tuntu mukana.

Vierailija
14/20 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yhtenäinen sisustus. Paitsi sikäli, että sisustus on värikäs. Ei mielestäni kuitenkaan sillä tavalla sillisalaatti, etteivätkö asiat sopisi yhteen. Mulle on värien yhteen sopiminen tärkeää, väärät värit riitelee. En kuitenkaan ole mitenkään äärimmäisen kiinnostunut sisustuksesta. Meillä on lähinnä vanhoja huonekaluja. En kuitenkaan tykkää siitä, että on liikaa kaikkea, esim. eri kuoseja. Verhoja meillä ei esim. tästä syystä ole kuin yhdessä huoneessa!

Vierailija
15/20 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha roosa, hieman harmaalla taitettu vihreä, beige. Ei ensimmäistäkään harmaata huonekalua, mustaa tai tumman lilaa verhoa tai sängynpeitettä. Julkkissisustajat varmasti pyörtyisivät, jos näkisivät tämän kodikkaan kämpän! En tiedä, keskustelevatko seinät ja kalusteet ja puhuvatko samaa kieltä, mutta minä viihdyn tässä lämpimin värein sisustetussa kodissani. Loma-asunto muuten noudattelee aika pitkälle samoja linjoja, beigen tilalla on vain luonnonvalkoista ja ripaus keltaista.

Vierailija
16/20 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokovalkoinen sisustus

Ai miksi? Eihän niissä mitään valkoista sisustusta ole. Värejä on paljonkin per huone; potilasvuoteiden siniset tai vihreät lakanat, siniset verhot, metallinen sänky yhdistettynä puunväriseen yöpöytään, harmaat potilasvaatekaapit, viherkasveja ja mitä tavaraa kukin pitää pöydillään, beige lattia. Siis mulle näin kun töissä olen sairaalassa niin ei valkoisesta tule koskaan sairaala mieleen.

Sellainen mielikuva mulla on sairaalasta.

Vierailija
17/20 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurina pintoina seinät valkoiset, lattiat tammea. Melko suurina pitoina antrasiitti ja tumma neutraalin sävyinen ruskea. Lisäksi terrakottaa, turkoosia, farkun sinistä, sitruunan keltaista,vihreitä (paljon viherkasveja) ja punaisia.

Vierailija
18/20 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuuhuoneessa tumma harmaa, valkoinen, vaaleanharmaa sekä mintunvihreä.

Olohuoneessa valkoinen ja harmaa ripauksella vaaleaa puuta ja beigeä ja tehosteväreinä joku värikäs sohvatyyny (nyt tummansininen) ja tauluja (esim. vihreä palmunlehtikuvioinen juliste).

Keittiössä harmaa, keskiruskea puu ja valkoinen.

Kylpyhuoneessa tummanharmaa, valkoinen, musta ja vihreä.

Vierailija
19/20 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkeat seinät, puunväriset puulattiat, vaaleat matot, vaaleat tapetit, väreinä pehmeää roosaa, lämpimiä kellanoransseja, korallinpunaista, harmaanvihreää. Valkoisia huonekaluja, puunvärisiä huonekaluja, vanhoja huonekaluja, ryijyjä seinillä, paljon käsitöitä, tauluja. Kodikkuutta ja lämpöä. Enkä minäkään hirveästi sisusta vaan elän täällä kirjapinojen, lankakerien ja astioiden keskellä. Talo on maalaiskoti.

Vierailija
20/20 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat huonekalut, tummanharmaa sohva, rahi sekä suuri matto. Kaksi pitkää mustaa verhoa sekä kaksi pinkkiä, sekä sohvalla pinkit tyynyt x2. Oma luola :) se oli siis olohuone.

Keittiössä taas ei hajua minkäväriseksi petsattua puuta, punaiseen päin mutta ei ole punaista nähnytkään. Vaalean vihreät/kellertävät läpikuultavat verhot. Ei mattoa koska vauvan ruokailu sotkee!