Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

poppaskonsteja vauvan ulos-saamiseen..

20.02.2006 |

Onko niitä oikeasti olemassa..? Rv 39+4, olo on niin tukala kun olla ja voi.. Siivous+ saunominen+seksi-yhdistelmää on jo tullu kokeiltua muutamaan otteeseen, ilman vaikutusta..

Onko muita keinoja..?

onko kellään mikään " tehonnut" ..?

Kyllähän se sieltä aikanaankin tulee mutta.. Ainahan niitä yrittää voi, vaikkei tepsisikään.. :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

rv 42+0 aamulla klo. 8, kun klo. 10 olisi ollut yliaika käynti ja mahd. käynnistys. nauroin, että tuli kun tajusi ettei muuta voi :) kaikkea kokeiltiin ja voihan olla, että joku auttoi, että lähti sitten luonnollisesti tulemaan.

seksi, eli jo kypsän kohdunsuun voi saada reagoimaan sperman prostaglandiineihin.

nännien ärsytys hieromalla tai mies ärsyttää, saa aikaan supistuksia. tämän oon kuullut tehonneen!

vyöhyketerapia pisteiden painelu, itse tai ihan oikeassa käsittelyssä.

kävin itse tiistaina, tyttö syntyi pe, tiedä häntä vaikuttiko.

dagmar ja tyttö sylissä ikä 12 päivää

Vierailija
2/4 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän vinkin sain 12 lapsen äidiltä synnärillä, kun odottelin synnytystä käynnistyväksi (olin tarkkailussa siellä ), samana iltana, kun päivän kiikkasin, alkoi supistukset. Viikot oli kuiten jo 41+3. Sitä ennen ei ollu ollu mitään supisteluja. Kohdunsuu kiinteä ja ihan kiinni. vaan harvallapa on nykyään keinutuolia kotona! :) No sektioon se synnytys kuiten päättyi ja nyt on kakkosen vuoro syntyä suunnitellulla sektiolla parin viikon päästä.

sindi 38+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän vauva syntyi silloin, kun päätin lopettaa kaikkien poppakonstien kokeilemisen...

Vierailija
4/4 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

....saattaa aiheuttaa supistuksia. Samoin joku kertoi juoneensa vadelmanlehtiteeä (jota saa siis luontaistuotekaupoista) :) En ole itse kokeillut kumpaakaan, mutta näin olen kuullut. Tosin, niin se vaan taitaa olla, että vauva tulee sitten kun on valmis, ei siihen taida mitkään omat toimet auttaa. Tsemppiä odotukseen, toivottavasti näet nyyttisi pian!

Nuputus rv 39+6