Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä oon nyt tavannu netissä jonku erämiehen, analyysiä kiitos!

Vierailija
31.03.2016 |

No niin kokeneemmat - mitäs mieltä tämmösestä miehestä

- ei älypuhelinta
- ei ole facebookissa

- on viikon erakkona pohjoisessa
-sinkku..ikää 38v..ääni kuulostaa kyllä vanhemmalta
- viestittelee pitkin päivää..enemmän seksipai otteisia ei normaaleja kuulumisviestejä
- on ujo
-edellisessä suhteessa oli luottamuspula

Seksiviestit saa kuumaksi...mutta kun soitetaan..ihan ku se lukis jostain paperista että mitä se tekee :D ääni o siis eka turnoff

...Mutta mä en haluu luovuttaa...ihan selvästi se on kiinnostunut jollain tasolla - ja jos se on pelkästään seksin perään, niin pitäskö vaan kerran panna sitä? Sithän näkis että onko hyvä myös käytännössä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäägh.

Vierailija
2/13 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuulostaa kyllä erityisen epätoivoiselta naiselta. Oletko oikeasti noin pohjalla eikä mahdollisuuksia ole muihin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle hänessä olisi ongelmana vain seksipainotteiset viestit (ja ehkä epäily siitä, että viestit ja puheet on ulkoa opeteltuja, jos niin ajattelit). Kaikki muu ok, tuo viikko pohjoisessa yksin jopa plussaa.

Vierailija
4/13 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pane nyt muutaman kerran edes :)

Vierailija
5/13 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyppää bussiin ja aja sen luo. Sitten annat pillua ja persettä kyllä se siitä sit alkaa juttelemaan. Mies yleensä paranee kaikenlaisista ongelmista kun saa kerran kunnolla naista.

Vierailija
6/13 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua tossa haittaisi muut kuin nuo seksiviestit ja puhelut. Hyi helvata, tyyppi jota en ois koskaan ees tavannut, laittais mulle jotain seksuaalispainotteisia viestejä. Tulis semmonen olo, että on vaan persettä haussa.

Vierailija
7/13 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mua tossa haittaisi muut kuin nuo seksiviestit ja puhelut. Hyi helvata, tyyppi jota en ois koskaan ees tavannut, laittais mulle jotain seksuaalispainotteisia viestejä. Tulis semmonen olo, että on vaan persettä haussa.

No kait sulle karvainen iso muna kelpaa?

Vierailija
8/13 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kuulostaa kyllä erityisen epätoivoiselta naiselta. Oletko oikeasti noin pohjalla eikä mahdollisuuksia ole muihin?

Ehkä ois syytä rauhoittua :)

Ap

Vierailija
9/13 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin mäkin viel pari vuotta sitten ajattelin ...ap

Vierailija
10/13 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä haluat tuollaista vonkaajaa? Eihän tuollaiseen seksiviestittelijään voi tutustua eikä ilmeisesti ole kiinnostunut susta muuten.

Vierailija
11/13 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa/jonkinlaisessa suhteessa, seksiriippuvainen ja vaimo ei enää anna pillua eikä persettä. Viikko silloin tällöin muualla on tilaisuus kutsua horoja nussittavaksi, kuvittelee, että erämies-statuksella pillua tulee herkemmin. Mikä erämies se edes on, jos on viikon jossain mökillä?! Hahahah. Iskee ap:n kaltaisia epätoivoisia naisia, joilla ei ole mitään alarajaa siinä, kelle persettä jakavat.

Vierailija
12/13 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naimisissa/jonkinlaisessa suhteessa, seksiriippuvainen ja vaimo ei enää anna pillua eikä persettä. Viikko silloin tällöin muualla on tilaisuus kutsua horoja nussittavaksi, kuvittelee, että erämies-statuksella pillua tulee herkemmin. Mikä erämies se edes on, jos on viikon jossain mökillä?! Hahahah. Iskee ap:n kaltaisia epätoivoisia naisia, joilla ei ole mitään alarajaa siinä, kelle persettä jakavat.

Höpö höpö..

Vierailija
13/13 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiskymppinen "jätkä" varmaan, "38w". Luottamuspulaa suhteessa... Siis viestittelee seksiviestejä kaikille jotka kiinni saa.

Mistä sä sen löysit, jostain tv-chatista vai suoli24?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan