Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

e-pillereitä kolme liuskaa?

Pimpelipompeli
29.03.2016 |

Normaalisti syön aina 2 liuskaa peräkkäin gynen suosituksesta. Nyt sitten päätin kokeilla syödä kolmannenkin liuskan. Kolmatta liuskaa olen syönyt nyt kuusi päivää ja hetki sitten huomasin tulleen pientä tiputteluvuotoa. Onko muillaollut samanlaista ja syönkö nyt kolmannen liuskan vain loppuun ja pidän tauon, vai pitäisikö pitää nyt sitten tauko..? Soitan varmaan huomenna ehkäisyneuvolaan asiasta mutta ajattelin ensin kysellä muiden kokemuksia/mielipiteitä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse syön tiputteluista välittämättä aina 3 liuskaa peräkkäin.

Vierailija
2/9 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit syödä kolmannen liuskan loppuun. Vuotoja voi olla,koska kehosi ei ole tottunut kolmeen liuskaan peräkkäin.Terveisin farmaseutti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, voit jatkaa tiputtelusta huolimatta tämän liuskan loppuun (ei ole vaarallista ja on tosiaan ihan yleistä) tai sitten aloitat taukoviikon. Ihan oma valinta.

Vierailija
4/9 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos jo näistä vastauksista! Näin itsekkin ajattelin, että syön kumminkin loppuun. Jatkossa pitäydyn kahdessa liuskassa, nyt vain sattui sellainen reissu sopivasti että oli helpompi jättää tyhjennysvuoto väliin. Mitenkähän tuo ehkäisyteho, eikös sen pitäisi kumminkin säilyä vaikka tulisikin pientä vuotoa?

Vierailija
5/9 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmesta liuskasta tuli mieleen kaverini joka on Ruotsissa töissä juuri nyt ja hän kertoi että Suomen 3 kk e-pillereiden hinnalla sieltä saa 15 kk pillerit! Miten Suomessa voi olla näin ylihinnoitellut lääkkeet?!?!

Vierailija
6/9 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi soittaa mihkään. Ihan normaalia että tiputtelee, se on vain kehon viesti että 'haluaisin jo vuotaa', kun on tottunut 2 laattaan.

Vierailija
7/9 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gyne suositteli minulle että kaksi liuskaa peräkkäin (käytössä uusin räätälöity versio Yaz joka vähentää välipäivämigreenikohtauksia koska haluttu tauko vain 4n pillerin mittainen) ja että kolmannen liuskan kohdalla tiputtelu yleistä. Olen 36v.

Vierailija
8/9 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika halpoja ruotsissa kun minulla maksaa 12e kolme levyä :p

Vierailija
9/9 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia vastauksista! :) Jännästi sitä vain yllättyy tässäkin iässä ja pillereitä jo reilut kymmenen vuotta syöneenä :D Olen siis 27-vuotias. Aina voi oppia uutta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä