Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen serkun vaimo ei kutsu polttareihin, mikä sotku!

Vierailija
29.03.2016 |

Eli kesällä ois miehen läheisen serkun häät. Selvisi viikonloppuna ettei tämä tuleva vaimo kutsu mua polttareihin, jotka ois nyt ensi lauantaina. No, soitin sitten epäuskoisena ja pettyneenä morsiamelle ja siitäkös sotku syntyi. Oon muka nyt pilannut koko polttarit! Morsian ei muka tiennyt polttareista mitään, eikä varsinkaan yhtään yksityiskohtia. Pääsyyttäjä siis kaaso. En tiedä perunko koko häihin menemisen noitten hullujen takia? Niin, polttarikutsua ei siis vieläkään tullut!

Kommentit (247)

Vierailija
81/247 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huono provo. Miksi joku vieras miehen serkun kummin kaima edes kutsuttaisiin polttaripartyihin?

- Polttariporukka koostuu yleensä morsiamen kaikista läheisimmistä ystävistä ja ehkä joku läheinen sukulainen, sisko tms.

Jos on muutaman kerran morsiamen tavannut, ei välttämättä ole mikään bff. Paitsi ap tietysti on.

Vierailija
82/247 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miten kenenkään MUUN tässä pitäisi kuumentua. Mulle on vastattu törkeästi. Myönnän ettei ois pitänyt alunperin kysellä noista polttareista tai ois pitänyt suoraan kysyä kaasolta. Mies jos ois ollut silloin kotona niin olisi varmaan sanonut, että kysyisin kaasolta. No yksityiskohtia ei paljon paljastunut ja päivämäärän kanssa ei ole niin tarkkaa, koska samana aamunahan se ois kuitenkin paljastunut. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/247 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis apua, nyt kun mut on KUTSUTTU polttareihin niin mitä mä laitan päälle!?! Ap

Vierailija
84/247 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta mikään ei ärsytä kun kaikki on ihan täydellistä taas! :D Kivat bileet tiedossa ja kesällä vielä häät, ekat isot juhlat johon pääsen mun miehen kanssa! :) Ap

Toivottavasti miesparka vetää suojakännit. Jos ukkos ei ole dorka, niin se häpee silmät päästänsä sua.

- Jos ette ole vielä naimisissa......

Hirveää kieltä käytät.  Kyllä hävettäisi olla tuttusi.

Vierailija
85/247 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon vaan tosi suorapuheinen ja se yleensä kannattaa ja kannatti nytkin. Kaason miellistelevä asenne ärsyttää mutta otan puheeksi vasta polttareiden jälkeen ja lähden pitämään sinne vaan hauskaa niinkuin olette ohjeistaneet. Onko siitä edes hyvä mieli, saitte neuvottua? Ap

Vierailija
86/247 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos joku vetää nekkuun niin minä sitä kaasoa :D Ap

Ja taas yks vale-Ap tuola, tiedän kyllä mitä laitan päälle!

Vierailija
87/247 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kysyä että mitä hirveää kieltä käytän?? Ap

Vierailija
88/247 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon vaan aika varma nyt, että tää kaaso haluais mun miehen, oon ennenkin epäillyt. Pitää ottaa puheeksi siellä polttareissa jos en rivien välistä saa ongittua tietoa. Oon aika suorapuheinen, paras keino lähestyä asioita ja yleensä kaikki selviää niin! Ap

Kiitos jotka vastasitte mukavasti ja haistakaa muut vaikka paska :D

Ap

No nyt vois kyllä miehelle 99% varmuudella sanoakin,että vaihtamalla paranee.

Vierailija
89/247 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä sano että morsian on mun bff tai mitään tuollaista paskaa. Mutta tunnetaan, monet kerrat tavattu, HUOM MONET! Ja kun ne on samaan aikaan kummatkin polttarit niin ihmetyttää ettei mua voitu suoraan kutsua. On muidenkin pariskuntien kummatkin kutsuttu.

Ja jos en ois ottanut suoraan puheeksi niin itkisin lauantaina kotona yksin. Kannattaa aina toimia! Ap

Vierailija
90/247 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä tuu nyt ottamaan kaason ihastusta mun mieheen puheeksi vaikka tuossa kirjoitin niin! Jos en saa rivien välistä selvää niin kysyn vaan joku toinen kerta. Ap

Vierailija
91/247 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaan vielä pariin. En oo pohjanmaalta se oli joku muu joka kirjoitti. TUNNEN sen vaimon, oon tavannut monesti!! Ja SIKSI haluan sinne polttareihin!! Ja nyt pääsen :) Eli kaikki kääntyi hyväksi. Ap

- Pelkästään se että tuntee jonkun, ei ole oikeutus kuulua polttariporukkaan.  Pitää olla läheinen ystävä.  Esim vuosia porukalla kuljettu ja lukiosta saakka vietetty toistensa häitä ja ristiäisiä yms.

- Ja lisäksi: morsian itse päättää ketkä kutsutaan, koska vain hän tietää keitä hän haluaa polttareihin, joissa siis pidetään hauskaa ja juhlitaan olan takaa, ei vatvota kenenkään riitoja.

Ei kai morsian itse päätä polttareistaan, nehän ovat ystävien järjestämät yllätysjuhlat, siis yleensä.

Vierailija
92/247 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä kerran sanon tämän. Minut on nyt kutsuttu ihan vapaaehtoisesti! Moni kirjoitti että en kuuluisi tuonne kun en ole tarpeeksi läheinen ja muuta paskaa. Miten yhtäkkiä tuleekin kutsu jos olen niin vieras kuin sanotte? Koska tunnen tarpeksi hyvin! Eivätkä ole vain lähimmille, siellä on 15 kutsuttua vähintään + minä ja morsian! Ja enköhän ois jäänyt ilman hääkutsuakin jos olisin niin hirveä ja niin vieras! Ap

Vierailija
93/247 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon vaan aika varma nyt, että tää kaaso haluais mun miehen, oon ennenkin epäillyt. Pitää ottaa puheeksi siellä polttareissa jos en rivien välistä saa ongittua tietoa. Oon aika suorapuheinen, paras keino lähestyä asioita ja yleensä kaikki selviää niin! Ap
Kiitos jotka vastasitte mukavasti ja haistakaa muut vaikka paska :D

Ap

Öö, kuka sulle vastasi mukavasti?

Vierailija
94/247 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enkä sano että morsian on mun bff tai mitään tuollaista paskaa. Mutta tunnetaan, monet kerrat tavattu, HUOM MONET! Ja kun ne on samaan aikaan kummatkin polttarit niin ihmetyttää ettei mua voitu suoraan kutsua. On muidenkin pariskuntien kummatkin kutsuttu.

Ja jos en ois ottanut suoraan puheeksi niin itkisin lauantaina kotona yksin. Kannattaa aina toimia! Ap

Totta kai pitää toimia, jos haluaa pilata toisten juhlat ja päästä vahtimaan omaa miestä ja kaasoa sekä tietenkin aiheuttamaan riitaa omalla suorapuheisuudella! Sunnuntaina voisit esiintyä morsiammena tai kaasona ja kertoa, kuinka yksi sekopää pilasi polttarit ja hääkutsu on peruttu sekopään osalta.

Vierailija
95/247 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jaksatte vastailla näin tökeröön provoon? Ja aloittaja, millainen ihminen tuhlaa elämäänsä näitä sepustuksia keksimällä?

Vierailija
96/247 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten jaksatte vastailla näin tökeröön provoon? Ja aloittaja, millainen ihminen tuhlaa elämäänsä näitä sepustuksia keksimällä?

Tuota sopii ihmetellä. Provojen rustaajat on paskoja ihmisiä.

Vierailija
97/247 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin kaasolle viestin onko kiinnostunut mun miehestä. Vastasi vähän tympeeän sävyyn että ei ole. Laitoin että "hyvä" ja "halusin vaan varmistaa ettei polttareiden ilmapiiri mene huonoksi". Vastasi että ok. Ja taas kerran suoralla puheella homma selväksi! Toki kaaso voi valehdella miellistelijä kun on, mutta ainakin tietää että tarkkailen. Nyt lähden helevettiin täältä hullujen keskeltä, hyvää loppuelämää tantat :DDDD Ap

Vierailija
98/247 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja vielä kerran sanon tämän. Minut on nyt kutsuttu ihan vapaaehtoisesti! Moni kirjoitti että en kuuluisi tuonne kun en ole tarpeeksi läheinen ja muuta paskaa. Miten yhtäkkiä tuleekin kutsu jos olen niin vieras kuin sanotte? Koska tunnen tarpeksi hyvin! Eivätkä ole vain lähimmille, siellä on 15 kutsuttua vähintään + minä ja morsian! Ja enköhän ois jäänyt ilman hääkutsuakin jos olisin niin hirveä ja niin vieras! Ap

- Sanoitko, että mies puhui sinulle paikan polttareissa?  15 voi olla aika läheistä kaveria, joiden kanssa on ollut tekemisissä vuosien mittaan.  + siihen lisäksi kuuluvat mahd. lähisukulaisnaiset.  Jossakin täytyy vetää raja ketä kutsuu, koska muutoin porukka tulee liian suureksi.  Ja vain morsian tietää tietenkin keitä haluaa polttareihinsa, ei kukaan kavereista tiedä välttämättä edes kaikkia toisen tuttuja.  Toinen juttu on se, että ystävät järjestävät polttarit ja suunnittelevat yllätykset ym.   Mutta hyvä, nyt sulla on kutsu.  Koita pitää se v... sana siellä pois sanavarastostasi.

Vierailija
99/247 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vapaaehtoisesti? Sun miehesi, tossukka, joutui soittamaan ja anelemaan sulle kutsun. Luultavasti kertoi teidän perhehelvetin nousevan uusille tasoille, jos et saa kutsua. Morsian sitten säälistä tossukkaasi kohtaan myöntyi. Sut tiedetään nyt sitten niissä polttareissa säälivieraana. Kuinka sun porvoolainen ylpeys antaa periksi mennä noihin juhliin?

Vierailija
100/247 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tainnut kuulua kaason kaveripiiriin. 

Tyhmä provo.