Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen serkun vaimo ei kutsu polttareihin, mikä sotku!

Vierailija
29.03.2016 |

Eli kesällä ois miehen läheisen serkun häät. Selvisi viikonloppuna ettei tämä tuleva vaimo kutsu mua polttareihin, jotka ois nyt ensi lauantaina. No, soitin sitten epäuskoisena ja pettyneenä morsiamelle ja siitäkös sotku syntyi. Oon muka nyt pilannut koko polttarit! Morsian ei muka tiennyt polttareista mitään, eikä varsinkaan yhtään yksityiskohtia. Pääsyyttäjä siis kaaso. En tiedä perunko koko häihin menemisen noitten hullujen takia? Niin, polttarikutsua ei siis vieläkään tullut!

Kommentit (247)

Vierailija
41/247 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se ääliö sopii treffit sen kaason kanssa! Ap

Vierailija
42/247 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten meni noin niinku omasta mielestä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/247 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en todellakaan haluaisi polttareihin yhtään ketään, joka kutsuu minua akaksi.

Vierailija
44/247 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan vielä pariin. En oo pohjanmaalta se oli joku muu joka kirjoitti. TUNNEN sen vaimon, oon tavannut monesti!! Ja SIKSI haluan sinne polttareihin!! Ja nyt pääsen :) Eli kaikki kääntyi hyväksi. Ap

Vierailija
45/247 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuokin "nyt se ääliö sopii treffit" viesti ei ole mun. Ap

Vierailija
46/247 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon vaan aika varma nyt, että tää kaaso haluais mun miehen, oon ennenkin epäillyt. Pitää ottaa puheeksi siellä polttareissa jos en rivien välistä saa ongittua tietoa. Oon aika suorapuheinen, paras keino lähestyä asioita ja yleensä kaikki selviää niin! Ap

Kiitos jotka vastasitte mukavasti ja haistakaa muut vaikka paska :D

Ap

Vierailija
47/247 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaan vielä pariin. En oo pohjanmaalta se oli joku muu joka kirjoitti. TUNNEN sen vaimon, oon tavannut monesti!! Ja SIKSI haluan sinne polttareihin!! Ja nyt pääsen :) Eli kaikki kääntyi hyväksi. Ap

Olet tavannut... Mutta oletko morsiamen ystävä tai edes kaveri?

Vierailija
48/247 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

OON VITTU KAVERI ja nyt viimestään todistettu kun pääsen sen polttareihinkin!! Älkää jaksako enää! Ap

Vierailija
49/247 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morsian ja kaaso saavat kyllä vastata teoistaan!!! Mua ei tommoiset akat dissaa! Ap

Vierailija
50/247 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ole tuo "mua ei tommoset dissaa". Miksi pitää matkia, HUOH! No, mulla ei ole mitään asiaa enää tänne jote leikkikää niinku haluatte! Ap

Vierailija
51/247 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet nolo, ap.

Vierailija
52/247 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon vaan aika varma nyt, että tää kaaso haluais mun miehen, oon ennenkin epäillyt. Pitää ottaa puheeksi siellä polttareissa jos en rivien välistä saa ongittua tietoa. Oon aika suorapuheinen, paras keino lähestyä asioita ja yleensä kaikki selviää niin! Ap

Kiitos jotka vastasitte mukavasti ja haistakaa muut vaikka paska :D

Ap

Kysy ihmeessä asiasta! Ihanan rentoa ja kepeää jutusteltavaa ihanaan polttari-iltaan, jonka pääosassa tulisi olla morsian ja hänen onnensa. 

Vierailija
53/247 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolo tai ei, sain mitä halusin, vituttaako?? :)))) Ap

54/247 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alku oli hyvä, mutta pjaskaksi muuttui tämäkin provo.

Jos toi olisi totta, en aapeena kehtaisi edes häihinkään mennä moisen episodin jälkeen. Jäisin kotiin häpeämään käytöstäni.

Vierailija
55/247 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minä nyt mitään kuulustelua siellä alota! Miksi täällä pitää lukea ku piru raamattua joka viesti!!!!!! Ap

Vierailija
56/247 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin hyväksi? Morsian, kaaso ja muut polttareihin oikeasti kutsutut ovat vaivaantuneita sun läsnäolosta! Kiva pilata toisten juhlat. "Mutta kun minä, minä, minä haluan."

Vierailija
57/247 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono provo.

Vierailija
58/247 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiesit milloin polttarit on ja mitä niissä on ohjelmana?

Koska Porvoossa kaikki pässinpäät tietävät koko suvun asiat.

Vierailija
59/247 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eivätköhän olisi kieltäneet tulemasta jos "pilaisin koko juhlat"! Ette saa mua enää ärsytettyä, äsken oli helppoa kun kaikki oli päin vittua. Nyt aurinko taas paistaa :D Ap

Vierailija
60/247 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et vastaa kysymykseeni siitä mitä olet tehnyt näiden polttarien eteen? Ihan pienet ja vaatimattomatkin kemut vaatii suunnittelua ja järjestelyä. Itse en onneksi ole koskaan joutunut polttareihin jonne joku on vaan tullut. Yhdessä on ainakin ideoitu ja sitten sovittu kuka hoitaa mitäkin käytännön toteutuksen osalta.