Miehen serkun vaimo ei kutsu polttareihin, mikä sotku!
Eli kesällä ois miehen läheisen serkun häät. Selvisi viikonloppuna ettei tämä tuleva vaimo kutsu mua polttareihin, jotka ois nyt ensi lauantaina. No, soitin sitten epäuskoisena ja pettyneenä morsiamelle ja siitäkös sotku syntyi. Oon muka nyt pilannut koko polttarit! Morsian ei muka tiennyt polttareista mitään, eikä varsinkaan yhtään yksityiskohtia. Pääsyyttäjä siis kaaso. En tiedä perunko koko häihin menemisen noitten hullujen takia? Niin, polttarikutsua ei siis vieläkään tullut!
Kommentit (247)
Laita tekstiviesti, jossa pyydät anteeksi sähläystä ja toivot onnea ILMAN mitään selityksiä.
Vierailija kirjoitti:
Mies kertoi polttareista kun hääparilla on samalle päivälle kummankin polttarit. Tämä vielä pahentaa asiaa! Kun mieshän tietnekin on kutsuttu serkun polttareihin! Pitäskö mun soittaa tuolle morsiamelle vielä? ap
Ehdottomasti soita vielä morsiamelle. Puhumalla ne asiat selviää.
Joo,soita vaan dorka.Tässähän onkin kyse susta.Tietty mies kutsutaan jos se on läheinen sulholle.Sinä taas olet tavannut sen "akan muutaman kerran".Mutta soita nyt toki ja kerro kuinka kävi,kuulen mielelläni näitä Tarinoita Junttilasta 😀
Vierailija kirjoitti:
Niin se hullu kaaso siis tuntee mun miehen jotenkuten ja sen kautta sain noita solvauksia :( Tuntuu, että kaaso yrittää savustaa mut pois sieltä häistäkin? Tiedä vaikka kiinnostunut mun miehestä ja siksi järjesti tämmöisen. No ehkei kuitenkaan. Inhottavalta kuitenkin tuntuu. ap
Sun on pakko olla Etelä-Pohjanmaalta,etkö olekin?Tai läheltä.Vain siellä oon törmännyt noin itsekkäisiin,kaikesta loukkaantuviin tinahattuhin,jotka aina luulee,että muut ryöstää niiden puolison ja ketkuilee selän takana.Tai sitten oikeesti meno on sitä pienissä kuvioissa,sekin voip olla...
Tämmöinen sotku selviäisi ihan parhaiten kun morsian nyt vaan kutsuisi minutkin ja juteltais siellä polttareissa asiat kuntoon. Mutta ei, kun ei voi kutsua vaikka tämmöinen sotku nyt käsissä! Enkä voi uskoo miten epäempaattisia ootte! Ihan kuin olisin tahallaan tehnyt tämän!! En TEHNyT!! ap
Vittu tästäkään vauva.fistä ollut mitään apua, pelkkää vittuilua ja ihmettelyä! Jos kehtaisin niin menisin sinne polttareihin vaikkei virallista kutsua tullut! Vituttaa!! Ap
Laitoin miehen soittamaan kaasolle ja selvittämään tilannetta. Jos nyt selvenee niin aivan satavarmana kaaso miellistelee vaan miestä kun on ihastunut. Ap
Vierailija kirjoitti:
Tämmöinen sotku selviäisi ihan parhaiten kun morsian nyt vaan kutsuisi minutkin ja juteltais siellä polttareissa asiat kuntoon. Mutta ei, kun ei voi kutsua vaikka tämmöinen sotku nyt käsissä! Enkä voi uskoo miten epäempaattisia ootte! Ihan kuin olisin tahallaan tehnyt tämän!! En TEHNyT!! ap
Polttareissa on morsiamen tärkeimmät ystävät, ei muita, ja sua ei sellaiseksi olla katsottu. Toiseksi, polttareissa ei todellakaan vatvota mitään riitoja, vaan vietetään aikaa ystävien kesken ja hauskaa pitäen. Lue uudelleen netistä löytyviä polttariohjeita, ettet enempää möhli.
Saatanan ääliö pyytelee MUN puolesta anteeksi puhelimessa??! En oikeesti jaksa enää!! :( AP
Siis mikä ihme sua vaivaa? Ei morsian yleensä itse järjestä polttareitaan vaan kaverit. Etkä todellakaan voi mennä sinne jos sinua ei jostain syystä sinne haluta. Mikset voi kysyä siltä joka polttareita järjestää että miksi sinua ei kutsuttu? Ja huom! Polttarit ei järjesty itsestään. Ne pitää jonkun järjestää. Mitä olet tehnyt niiden eteen? Siksikään et voi sinne mennä koska et ole tehnyt yhtikäs mitään!!!!!!
Tämän on pakko olla provo! Ei kukaan ole oikeasti noin tyhmä ka satuja tulee lisää sen mukaan mitä hänelle on vastattu. Mm. Pohjanmaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi, oi miksi, sun ylipäätään pitää päästä niihin polttareihin? Et ole morsiammalle läheinen, etkä selkeästi myös mieleinen vieraskaan ja en yhtään ihmettele asiaa. Luuletko, että morsian haluaa pilata polttarinsa ja myös häänsä kutsumalla tuollaisen draamakuningattaren paikan päälle?
Olet kyllä kieltämättä vähän torvi, ap. Mennä nyt morsiamelta tivaamaan hänen tulevista polttareistaan...
Sinänsä kyllä ymmärrän harmisi, jos olette olleet läheisiä. Minua ei kutsuttu mieheni kummankaan siskon polttareihin, eikä miehen veljen vaimon polttareihin. Kukaan heistä ei myöskään tullut omiin polttareihini, vaikka kaasoni oli heitä kaikkia kysynyt mukaan. Olen ollut porukan "uusin" tulokas, mutta tuossakin vaiheessa seurustellut viisi vuotta mieheni kanssa. Minulla on aina ollut näihin kaikkiin asialliset ja ystävälliset, joskaan ei erityisen läheiset välit, mutta olen aina halunnut tutustua heihin vielä paremmin, ja esimerkiksi polttarit olisivat olleet minusta yksi hyvä tilaisuus siihen. Kukaan heistä ei kuitenkaan vaikuta kovin halukkaalta viettämään kanssani aikaa "naisten kesken", olen lähinnä "pakollinen lisä" tilaisuuksissa, joihin miehenikin on kutsuttava. Tuollainen ulkopuoliseksi jättäminen on tuntunut minusta aika kurjalta, ja viime vuosina se on ehkä alkanut jo vaikuttaa siihen, miten suhtaudun heihin. On raskasta yrittää olla mukava ihmisille, joista vaistoat, että he eivät pidä sinusta, vaikka kovasti toivoisit heidän pitävän.
Miksi sun niihin polttareihin pitäis edes päästä? Ethän sä ole sen morsiamen kaveri?
NONNI! Mies selvitti asian miellistelevän kaason kanssa ja saan nyt mennä sinne polttareihin!!! Siitäs saitte negatiiviset tantat!!! :DD Ap
Sulle on rautalangasta väännetty polttarietiketti. Lue kommentit rauhassa eli et soita kellekään tästä asiasta mittän. Onko selvä? Anna sen ukkos mennä sulhasen polttareihin, se on eri juttu ja sun ukkos ON KUTSUTTU niihin.
Jos sut kutsutaan häihin niin se taas on toinen juttu. Aivan irrallinen joten mene ja hymyile.