Synnytys ja imetys pilasi Tia Kiurun vartalon
Miksi synnyttää ja imettää kun kroppa menee noin huonoksi.
Kommentit (15)
Kroppa palautuu pikku hiljaa. Ei kiirettä.
Olen päättänyt jättää synnyttämiset ja imetykset muille ja adoptoida omani. Ei repeä tai roiku paikat.
Vierailija kirjoitti:
Olen päättänyt jättää synnyttämiset ja imetykset muille ja adoptoida omani. Ei repeä tai roiku paikat.
Muista korostaa adoptiota hakisessasi nimenomaan näitä ulkonäkösyitä. Pääset varmasti jonon kärkeen!
surullista jos joku vauva pilaa vartalon. Mutta aika hyvä vartalo on kuitenkin edelleen.
Juu-u, koska elämän pointti on se ettei vaan kroppa lösähdä, niin saadaan sitten kaunis ruumis. Paskaaks sitä mitään elämää elää.
Vierailija kirjoitti:
Kroppa palautuu pikku hiljaa. Ei kiirettä.
Itse olen tässä 15 vuotta tehnyt töitä palautuakseni, että voisitko tarkentaa kuinka pitkä aika on tuo pikku hiljaa?
Vierailija kirjoitti:
Onneksi synnytmättömät säilyvät nuorina ikuisesti ;D
Mitä vikaa tuossa nyt on? Salille vaan kiinteytymään jos tarvitsee.
Vierailija kirjoitti:
Miksi synnyttää ja imettää kun kroppa menee noin huonoksi.
Siitään tuossa on kyse (kuten itsekin Tia tuossa artikkelissa sanoo) että ei halua viettää aikaa salilla. Moni nainen näyttää tuolta lapsettomanakin, jos ei harrasta liikuntaa ja jos on taipumus saada selluliittia.
Niin ja kaikki synnyttämättömät ovatkin niin kiinteitä, hoikkia ja sileitä?
Jopas jotakin. Minä kolmen lapsen äiti olen nyt 38-vuotiaana paremmassa kunnossa kuin koskaan aiemmin. En ole ennen lapsiakaan ollut mikään lihava, mutta kroppa oli sellainen ei-kiinteä. Nyt olen löytänyt viime vuosien aikana saliharrastuksen ja kroppa on saanut mukavasti lihaksia ja kiinteyttä. Ja vielä synnytinkin vuosi sitten, mutta eipä roiku paikat ym. Minä ainakaan en ole kokenut että lapseni olisi vartalon pilannut. Kyllä se on ne elintavat jos joku sen pilaa. Ja sitä paitsi ei Tiian Kropassa mitään vikaa ole. Kyllä se tuosta palautuu entiselleen, jos niikseen tahtoo.
Lihominen ja selluliitti eivät kyllä liity mitenkään automaattisesti raskauteen eivätkä varsinkaan imettämiseen. Omassa tuttavapiirissäni kenellekään ei ole jäänyt sellaisia raskauskiloja, jotka eivät olisi viimeistään imetysaikana lähteneet lisääntyneen kulutuksen takia. Itse olen ollut joka raskauden jälkeen hieman kevyempi kuin ennen raskautta eli jopa laihtunut (täysin tahattomasti).
On sitten ihan asia erikseen jos ei halua tai ehdi salille, jos kropan ylläpito sitä vaatii.
Vierailija kirjoitti:
Minä minä minä. Ja minä.
Tämä kommenttini on siis niille jotka täällä haukkuvat synnyttämistä.
Eihän tuossa kropassa ole mitään vikaa. Kaunis aikuisen naisen vartalo.