Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä pökäletytön tarinasta?

Vierailija
25.03.2016 |

Onko tosi?

Jos on, niin onpa aikamoinen bimbo, varsinkin kun levittää itse juttua somessa. Tästä lähtien kaikki deittikumppanit ajattelevat vaan, että tuon tytön käsilaukussa on paskaa.

http://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/naisen_kasilaukkuun_paat…

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olipas hölmö! :D

Vierailija
2/12 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ainakaan älyllä pilattu tuo muija. "En kehtaa jättää paskaa pönttöön, mutta voin laittaa sen laukkuun ja haista loppupäivän paskalle" Naurattaa ääneen samalla hieman surettaa kun oman suolen toiminta on niin järkyttävää että saa siitä hirveän ongelman aikaiseksi :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on jo niin absurdia, että voisin jopa toimia samalla tavalla.

Vierailija
4/12 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi helvetti! Mä olisin tunkenut sen paskan vaikka väkisin vessaharjalla tai millä tahansa viemäriin! En todellakaan laittanut laukkuuni käryämään enkä todellakaan olisi kertonut koko tapahtumasta kenellekkään! Pieni huomion haku haiskahtaa mutta niinhän se nykyisin on että millä tahansa halutaan huomiota jopa näköjään kertoilemalla netissä kuinka työnsi omaa paskaansa omaan laukkuunsa.

Vierailija
5/12 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon tarinan, koska olen itsekin joutunut lähes vastaavaan tilanteeseen. Olin kylässä ja talon omistaja lähti saunavuorolleen, jonka ajaksi jäin itsekseni oleilemaan. Kävin kakalla ja pönttö meni tukkoon, joten noukin sen sieltä ja heitin parvekkeelta alas.

Vierailija
6/12 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon tarinan, koska olen itsekin joutunut lähes vastaavaan tilanteeseen. Olin kylässä ja talon omistaja lähti saunavuorolleen, jonka ajaksi jäin itsekseni oleilemaan. Kävin kakalla ja pönttö meni tukkoon, joten noukin sen sieltä ja heitin parvekkeelta alas.

Miten selitit talon omistajalle sen, että pönttö oli heitetty ulos?

Vierailija
7/12 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille pöntöntukkijoille vinkki, usein auttaa jos avaa ennen vetämistä pesualtaan hanan ja antaa veden juosta. Sitte vetää pöntön niin pökäle vilahtaa viemäriin.

Vierailija
8/12 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten selitit talon omistajalle sen, että pönttö oli heitetty ulos?

Ei vaan sen kakan noukin sieltä :)

Vierailija
9/12 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit hakenut keittiöstä ison kattilallisen vettä ja huuhtonut pökäleen viemäriin.

Vierailija
10/12 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit hakenut keittiöstä ison kattilallisen vettä ja huuhtonut pökäleen viemäriin.

Yritin suihkuttaa käsisuihkulla tulikuumaa vettä sinne, mutta ei auttanut.

Vierailija
11/12 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paska juttu. :D

Vierailija
12/12 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikassa ollaan kyllä paikoin hyvinkin häveliäitä. Tyyliin naiset ei piere ,eikä kaki . Ja paniikissa voi tehdä outoja ratkaisuja , mutta jotenkin haisee koko juttu, muultakin kuin siltä itteltään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi