Mies haluaa työntää asioita anukseeni, ja omaansakin.
Miehellä on oma anustappi, jota se käyttää, nyt se haluaa työntää anustapin ja omaa munaansa mun pyllyyn, näyttäisi kuulemma seksikkäältä, minua ei kiinnosta, mitä tehdä?
N32v
Kommentit (19)
Mikäs tossa niin ihmeellistä, sanot ettei nappaa. Ei se sua voi pakottaakkaan.
Ei yhtä aikaa, mutta se ehdotti kerran että se vois panna mua perseeseen niin että se itse pitäisi anustappia pyllyssään.
Nyt oon moettiny että kumman otan reikääni ensin, tapin vai kullin, kulli on pienempi.
-ap
Juu ei voi pakottaa, mutta se sano ettei tuu sitten vaginaseksiäkään.
-ap
Ei sun todellakaan tarvitse tehdä sellaista, joka tuntuu ällöttävälle tai pahalta tai josta et yhtään nauti.
Sano, että sulla on tosi pahoja ja kivuliaita peräpukamia, etkä siksi halua takapuoleesi laitettavan mitään.
Sano, että asia OK. Sinä et halua mitään anukseen, mies ei anna vaginaseksiä. Kumpikin on tyytyväinen.
Ei ole homo, mutta hänellä on jokin anaalifiksaatio.
En voi valehdella peräpukamista koska mies on nähnyt peräpääni eikä siellä ole mitään pukamia.
Täytyy varmaan tyytyä ottamaan kullia perseeseen,jos se vimma tuosta laimenisi.
Otan mielelläni neuvoja/mielipiteitä vastaan
-ap
Ilmotat hakevas muualta jos ei heru. Kovalla kovaa vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Juu ei voi pakottaa, mutta se sano ettei tuu sitten vaginaseksiäkään.
-ap
Annan sulle hyvän vinkin: jätä tuommonen luuseri.
Mitenkäs sitä yleensä tehdään, jos pyydetään tekemään jotain sellaista, mistä ei tykkää eikä ole pakko?
Vierailija kirjoitti:
Miehesi ei tiedosta edes itse olevansa kaappihomo. Hetero voi kyllä haluta työntää kullin naisen anukseen mutta ei taatusti halua mitään omaansa.
anuksessa on miehellä yhdet herkimmät alueet, joten miksi mies ei saisi nauttia siitä, vaikka olisi hetero? Ei se tee homoa jos haluaa nautintoa.. Jos ap ei tykkää ideasta, niin sitten sanoo ettei tahdo niin. Hyvä parisuhde ei perustu kiristämiseen vaan jutteluun, rehellisyyteen, intohimoon ja ymmärtämiseen. Eikä sillä seksuaalisuudella muutenkaan ole väliä, jos mies rakastaa ap:tä niin hän rakastaa ap:tä.
Anna sille kerran alusta ja tee sitten lopullinen päätös. Kohta varmasti haluaa vagina panoo samalla kun anustappi sun hanurissa
Mitään ei ole pakko tehdä jos ei halua, oletko kuitenkaan kokeillut näitä miehesi mainitsemia leikkejä? Ehkä tuossa olisi varaa kompromissille molemmin puolin? Ja jos ja kun kokeiltu on, niin silloin kyllä tietää onko oma juttu vai ei.
Kyllä minäkin olen mieheni ehdottamia asioita testannut avoimin mielin, vaikken todellakaan olisi kuvitellut ikinä tekeväni niin, ja ensimmäinen ajatukseni näistä ehdotuksista oli että "no way", mutta parisuhde nyt on myös sitä toisenkin huomioonottamista ja minä nautin siitä että mieheni nauttii, eikä noihin erikoisempiin seksileikkeihin ole kukaan kuollut, ja aina voi lopettaa kesken jos siltä tuntuu. :-)
Vierailija kirjoitti:
En voi valehdella peräpukamista koska mies on nähnyt peräpääni eikä siellä ole mitään pukamia.
-ap
No ei sulla ainakaan ongelmia miehesi kullin koosta perseeseen tunkiessa tule, jos miehesi kiku on pienempi kuin anaalitappi, voiko edes olla. Jostain olen lukenut että ihan vakavissaan jotkut miehet yrittää päästä pukille jopa alle 11 senttisillä ja ilmeisen ohuilla kikuillaan. Onko oikeasti jonkun miehellä noin pieni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-apNo ei sulla ainakaan ongelmia miehesi kullin koosta perseeseen tunkiessa tule, jos miehesi kiku on pienempi kuin anaalitappi, voiko edes olla. Jostain olen lukenut että ihan vakavissaan jotkut miehet yrittää päästä pukille jopa alle 11 senttisillä ja ilmeisen ohuilla kikuillaan. Onko oikeasti jonkun miehellä noin pieni.
Pieni penis on ihan yhtä yleinen kuin isokin penis. Pienillä tosin rehvasteellaan vähemmän.
Jos penis on kovasti normaalia isompi tai pienempi niin kyseessähän on vain luonnonoikku, vähän niinku joku syylä keskellä naamaa tai sojottavat etuhampaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-apNo ei sulla ainakaan ongelmia miehesi kullin koosta perseeseen tunkiessa tule, jos miehesi kiku on pienempi kuin anaalitappi, voiko edes olla. Jostain olen lukenut että ihan vakavissaan jotkut miehet yrittää päästä pukille jopa alle 11 senttisillä ja ilmeisen ohuilla kikuillaan. Onko oikeasti jonkun miehellä noin pieni.
Pieni penis on ihan yhtä yleinen kuin isokin penis. Pienillä tosin rehvasteellaan vähemmän.
Jos penis on kovasti normaalia isompi tai pienempi niin kyseessähän on vain luonnonoikku, vähän niinku joku syylä keskellä naamaa tai sojottavat etuhampaat.
Luonnonoikku sulla on housuissas
Olemme saaneet paljon iloa kun päästin miehen kairaamaan persettäni, suhteemme on parempi kuin koskaan ja mies huomioi minua jatkuvasti.
No ei kai nyt yhtä aikaa sentään?