Jetro on jo ihan nolo nyt!!
Ziisus miten tyhmä pelle. Ennen tykkäsin, nyt ihan mauton. Luulis vaimoonsa hävettävän!
Kommentit (17)
Ai se Las Vegas jakso? Se oli eka jakso minkä olen Jethrolta katsonut ja oli kyllä todella nolo.
Eniten häiritsee toi rooli mitä se vetää, jotenkin typerä kun ihmisessä ei ole mitään aitoa. Tässä uudessa ohjelmassa se on kaikenlisäksi liian kännissä, joten menee tavallistakin yli toi rooli.
Eka kausi oli hauska. Pidin koko ohjelmaa typeränä ja kerran treenatessa huomasin nauravani maha kippurassa ohjelmalle, mutta nykyään aiheuttaa vain niin suurta myötähäpeää etten pysty katsomaan.
Harmi. Jetro omana itsenään oli hauska.
Jethro on varmasti hauskempaa seuraa kuin 90% AV-siiderinorsuista. Olisi kiva joskus mennä Jethron ja Jaajon kanssa jollekin luksusmökille juomaan kaljaa, saunomaan ja heittämään hyvää läbändeerosta.
Vierailija kirjoitti:
Jethro on varmasti hauskempaa seuraa kuin 90% AV-siiderinorsuista. Olisi kiva joskus mennä Jethron ja Jaajon kanssa jollekin luksusmökille juomaan kaljaa, saunomaan ja heittämään hyvää läbändeerosta.
Tätä mieltä me kaikki varmaan ollaan, mutta Jetron ohjelma on käsikirjoitettu päin peetä, joten se on todella nolo nykyään.
On eri asia olla itse mökillä kännissä Jethron kanssa, kun katsoa selvinpäin telkusta tuollaista ylinäyteltyä roolin vetämistä kännissä.
Vierailija kirjoitti:
No tääkin oli nolo. Ei kauheesti potentiaalia.
Luksusmökille? Läbändeerosta? Kyllä mä melkeen teidät kolme parittaisin.
Yks pullukka turkulainen puhuu suu vaahdossa, köntystelee ja kaatuilee pitkin pihamaata, yks körttitukka istuu pullo kaljaa näpeissä terassilla ja vaan tuijottaa kauas hiljaa hymyillen, ehkä vielä baarijakkaralla siinä terassilla. Sitten tämä kommentoija, nauraa molempien jutuille silmät loistaen kuin spanielilla ja hokee vitun siistiä, mä siis oikeesti arvostan teitä, perkele että jätkät on aitoja ihmisiä, niin vitun siistiä olla täällä teidän kanssa, vittu oikeesti.
Vois olla oma spetsiaalijakso.
Hauska kaveri kyllä ja mukava ohjelma mutta uuden kauden konehuone läpät on vähän out jo. Mutta on kyseinen kaveri kyllä ihan luonnonlapsi luonteeltaan.
Onhan se nolo. Mutta ne anoppiläpät on naurattaneet, esim. kun osti verhoja tuliaisiksi "nämähän on tyylikkäät... se ei tykkää", tjsp.
Vierailija kirjoitti:
Hauska kaveri kyllä ja mukava ohjelma mutta uuden kauden konehuone läpät on vähän out jo. Mutta on kyseinen kaveri kyllä ihan luonnonlapsi luonteeltaan.
Joo, ekalla kertaa se konehuone-vitsi oli ihan ok, ei tosin silloinkaan mitenkään hauska, mutta joka jaksossa? Ei toimi ja on lähinnä nolo. Uskon kyllä sen että Jethro on hyvin pitkälti juuri sellainen joviaali juttumies oikeestikin kun telkkarissa.
En tykkää tästä tyypistä yhtään. Mauton. Tulee mieleen, että 'lupsakan' ulkokuoren alla lymyää jotain ei niin kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tääkin oli nolo. Ei kauheesti potentiaalia.
Luksusmökille? Läbändeerosta? Kyllä mä melkeen teidät kolme parittaisin.Yks pullukka turkulainen puhuu suu vaahdossa, köntystelee ja kaatuilee pitkin pihamaata, yks körttitukka istuu pullo kaljaa näpeissä terassilla ja vaan tuijottaa kauas hiljaa hymyillen, ehkä vielä baarijakkaralla siinä terassilla. Sitten tämä kommentoija, nauraa molempien jutuille silmät loistaen kuin spanielilla ja hokee vitun siistiä, mä siis oikeesti arvostan teitä, perkele että jätkät on aitoja ihmisiä, niin vitun siistiä olla täällä teidän kanssa, vittu oikeesti.
Vois olla oma spetsiaalijakso.
:'D
En ole kyllä koskaan ymmärtänyt tämän hepun suosiota. Ulkonäkökin todella vastenmielinen, enkä olisi ikinä uskonut että täytti ihan vasta 40-vuotta kun minusta hän näyttää pitkälle yli viisikymppiseltä!
Vierailija kirjoitti:
En ole kyllä koskaan ymmärtänyt tämän hepun suosiota. Ulkonäkökin todella vastenmielinen, enkä olisi ikinä uskonut että täytti ihan vasta 40-vuotta kun minusta hän näyttää pitkälle yli viisikymppiseltä!
Minun mieheni on 53-vuotias ja näyttää Jethroa vähintään kymmenen, jos ei viisitoistakin vuotta nuoremmalta. Että oikeassa olet.
Vierailija kirjoitti:
ai nytkö se on vasta nolo?
BADABUM... zingggg
ai nytkö se on vasta nolo?