Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Remut vastaan Reimatec 2v8kk ikäisille

19.02.2006 |

Olin kaavaillut ostavani kevääksi tuplille Reimatecit (vaikka kirpaiseekin aika summalla), mutta monikkoyhdistyksen kautta olisi tarjolla Remuja 50 vai 60e hintaan per haalari. Hinta houkuttaisi enemmän, mutta miten on laadun kanssa? Ei taida olla niin vedenpitävä kuin Reimatec? Kehukaa, haukkukaa, suositelkaa... Kiitti etukäteen, jos joku jaksaa vastata.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei muistaakseni ole ollut kuin topparemu lapsilla, mutta olen ostanut niitä kosteusuojattuja vk-haalareita, ja ei ole vielä tarttenut katua.

Nytkin meinaan ostaa 3v:lle sellaisen, jos vain löydän. 80cm vk-haalari tulee tänä keväänä neljännelle lapselle käyttöön ja vain heijastin näyttää sen että sitä on pidetty. Samoin esikoisella ollut haalari, ei ole mennyt miksikään.

Meillä päiväkodissa pukevat kurahaalarit päälle, että se ehkä suojaa, mutta mitäpä tuosta..

Muoriska

Vierailija
2/2 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka itse päädyin tänä keväänä Reimateciin. Syy oli se että en ole vielä missään törmännyt Remun välikausiasuihin! Remun haalarit ovat mielestäni kestävämpiä, kangas on hieman paksumman oloista kuin Reimalla. Meillä ollut 86cm Remun kosteussuojattu vkhaalari eikä mennyt käytössä miksikään! Eikä tullut kosteus läpi vaikka maassa istuttiin... Nyt haalari tulee syksyllä nuorimmaisen käyttöön. Suosittelen lämpimästi!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla