Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hih, onneksi täällä Pohjois-Savon peräkylällä ei tarvitse pelätä noita pommeja! :)

Tea + koirat
22.03.2016 |

Asun pienellä paikkakunnalla peräkylässä enkä matkustele juuri yhtään, koska kaverit koulu ja työt on täällä. Ei edes kiinnosta mitkään ulkomaat tai ulkomaalaiset.

Voin turvallisesti takkatulen äärellä katsella tv:stä kuinka muualla maailmassa veri valuu. Ei kosketa onneksi minua, koska tuo on tapahtunut jossain ulkomailla - mitä välii siis omaan elämiseen???

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sinulla empatiaa ihmeemmin ole.

Vierailija
2/5 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja hihitellä vielä muiden kärsimykselle. Huhhuh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tea + koirat kirjoitti:

Asun pienellä paikkakunnalla peräkylässä enkä matkustele juuri yhtään, koska kaverit koulu ja työt on täällä. Ei edes kiinnosta mitkään ulkomaat tai ulkomaalaiset.

Voin turvallisesti takkatulen äärellä katsella tv:stä kuinka muualla maailmassa veri valuu. Ei kosketa onneksi minua, koska tuo on tapahtunut jossain ulkomailla - mitä välii siis omaan elämiseen???

Hih vaan. Tuleeko mieleen, että sinua rohkeampia ihmisiä esim. työskentelee tuolla yleisen turvallisuuden eteen eli sinunkin turvallisuutesi eteen. Mutten voisi turvattomuus yltää sinne sinun syrjäkylällesikin. Ja ihmettelen, että eikö sinulla ole läheisiä lainkaan, joiden turvallisuus koskettaisi? Itsekin asun Pohjois-Savon peräkylällä, mutten kyllä todellakaan jaa ajattelutapaasi. Minulle ei tuollainen elämä vaan riittäisi.

Vierailija
4/5 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaisen huono trolli tai kirjoittaja, jolla ei todellakaan ole kaikki kotona. 

"Hih, siellä se veri virtaa, hih!"

Vierailija
5/5 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavan kerran räjähtää piäsiäisuattouamuna jiäkuappis piällä.