Lahdessa eilen Soldiers of Odinin jäsen
Talutti vanhusta ja juttelivat iloisesti. Olivat molemmat humalassa. Mukavaa että S.o.o. on lähtenyt vanhuksia piristämään ja ulkoiluttamaan. :)
Kommentit (13)
Olisiko baarista soitettu s.o.o-ukkelille, että tule hakemaan äitis kotiin?
Mistä tiedät ettei ollut soldiers of idiotin rakastajatar?
Varmaan breakvikin talutteli hurmiossaan mummoja ja pappoja. Ei valitettavasti kerro mitään ihmisten hyvyydestä tuo..
Miksi SOOt ovat kännissä partioidessaan?
Vierailija kirjoitti:
Miksi SOOt ovat kännissä partioidessaan?
Odinin soturit ovat olleet yhtäjaksoisesti humalassa viimeiset kymmenen vuotta linnareissuja lukuunottamatta, joiden aikana he käyttivät huumeita. Lopettaminen kerrasta olisi hengenvaarallista. Ei kai kukaan olisi keksinyt koko Odin-juttua selvin päin.
Muuten ihan mukava tarina, mutta mistä tiesit, että kyseessä s.o.o.:n jäsen? He eivät saa pitää tunnuksia päällä juhliessaan.
Takissa luki selässä Soldiers of Odin ja alapuolella Lahti.
Se vanhus oli mies. :D Ap
Onko sinulla omassa elämässä jotain selvittämättömiä, vaikeita asioita, vai onko sinulla vain todella tylsää?
Olen koettanut ottaa trolleihin erilaisen lähestymistavan, koska joillain heistä saattaa olla vaikeita henkisiä pulmia ja todella paha olla.
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla omassa elämässä jotain selvittämättömiä, vaikeita asioita, vai onko sinulla vain todella tylsää?
Olen koettanut ottaa trolleihin erilaisen lähestymistavan, koska joillain heistä saattaa olla vaikeita henkisiä pulmia ja todella paha olla.
Onko se mielestäsi trollaamista jos kerron täällä havainnoistani? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, unohdin ajatella asiaa siltä kannalta, että saatat olla harhainen.
Trollaus on sitä, kun keksii päästään juttuja. Mutta jos olet harhainen, voit kuvitella itse niiden olevan totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, unohdin ajatella asiaa siltä kannalta, että saatat olla harhainen.
Trollaus on sitä, kun keksii päästään juttuja. Mutta jos olet harhainen, voit kuvitella itse niiden olevan totta.
Odinin soturi on kauhuissaan, kun joku kehtaa kirjoittaa lööperiä internettiin! Oh my!
Oli siinä Seurahuoneen edustalla. Ap