Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

antakaa neuvoja nettideittailuun

Vierailija
20.03.2016 |

olen tehnyt profiilin erääseen nettitreffipalveluun. ongelma on, että lupaavimmat ehdokkaat ovat aika monet aika kaukaa, ja tapaamisen järjestäminen ei ole aina ihan heti järjestettävissä. lisäksi sellaisia huippumielenkiintoisia tyyppejä, joiden kanssa juttu lähtisi kunnolla vauhtiin, ei ole kuin yksi tullut vastaan (mutta hänenkään kanssa ei jutusta tullut mitään lopulta). tiedän, että jutun pitäisi varmaan nettitreffailussakin lähteä sujumaan kuin itsekseen mutta ei se nyt automaattisesti niin yksioikoista ole. kiinnostavien tyyppien kanssa pitäisi varmaan kirjoitella jotain fiksua, mutta olen yleensä vaan aivan pirun väsynyt, kun olisi aikaa paneutua kirjoittamiseen. koko homma on alkanut vähän tuntua työläältä.

miten saada juttu kulkemaan rempseästi? tiedän, että tähän on hankala antaa järjen vastauksia. mun aika täyttyy enimmäkseen aika raskaista tai sitten aivan hömppäpömppäaiheista, joista kummastakaan on vaikea keksiä kirjoitettavassa muodossa jutun juurta ihan loputtomasti. auttakaa ja antakaa vinkkejä!!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

anyone? mistä yleensä kirjoittelette nettitreffaillessa ja mitenkähän usein ihmiset löytävät kumppaneita netistä?

Vierailija
2/10 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin laitoin profiilin pari päivää sitten ekaa kertaa elämässäni. Ärsyttää, kun viestejä tulee tyyliin "moi mitä kuuluu, vaihdetaanko numeroo, niin päästään eteenpäin" tyypiltä, jolla ei ole kuvaa eikä profiilissa lue mitään. Juu, varmaan pitäis vähän tietää henkilöstä jotain ennen kuin numeroita vaihdetaan. Päätin etten vastaa mitään miehille, jotka eivät ole kirjoittaneet mitään profiiliin tai ovat liikenteessä ilman kuvaa. Selkeästi olen myös laittanut alueen missä asun ja kirjoittanut etten halua etäsuhdetta, silti viestejä tulee toiselta puolelta Suomea. Ja kolmas, se ikähaarukka, siinäkin on monella lukemisenymmärtämisessä vaikeuksia. En hae seuraa 20 v nuorimmista enkä vanhemmista, mutta ei mene jakeluun. Mä ehkä luovutan pian :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette miehiä unohtakaa koko homma.

Vierailija
4/10 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat vinkit omasta nettideittailustani:

1. Ei kannata olla mies

2. Ei kannata olla ruma

Vierailija
5/10 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin laitoin profiilin pari päivää sitten ekaa kertaa elämässäni. Ärsyttää, kun viestejä tulee tyyliin "moi mitä kuuluu, vaihdetaanko numeroo, niin päästään eteenpäin" tyypiltä, jolla ei ole kuvaa eikä profiilissa lue mitään. Juu, varmaan pitäis vähän tietää henkilöstä jotain ennen kuin numeroita vaihdetaan. Päätin etten vastaa mitään miehille, jotka eivät ole kirjoittaneet mitään profiiliin tai ovat liikenteessä ilman kuvaa. Selkeästi olen myös laittanut alueen missä asun ja kirjoittanut etten halua etäsuhdetta, silti viestejä tulee toiselta puolelta Suomea. Ja kolmas, se ikähaarukka, siinäkin on monella lukemisenymmärtämisessä vaikeuksia. En hae seuraa 20 v nuorimmista enkä vanhemmista, mutta ei mene jakeluun. Mä ehkä luovutan pian :(

Tulit sinne jaolle ja nyt sitten odottelet, että prinssi sattuu ottamaan yhteyttä? Ei tullut mielenkään itse lähestyä sieltä niitä kiinnostavia miehiä? Itket vaan kun pitää tehdä jotain muutakin kuin ilmestyä paikalle. Näkee, että on ollut vongattavana siitä 16v iästä asti tähän päivään. Mitään ei tarvitse itse tehdä. 

Vierailija
6/10 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu niin paljon ihmisestä. Tästä minulla on paljon ajatuksia, mutta ilmeisesti silti vähän kokemusta, koska olen edelleen sinkku.

Oletko nainen? Ota itse yhteyttä profiilin perusteella kiinnostavaan mieheen. Kokeile vaikka yhden kanssa. Muutenkin saat älyttömästi viestejä. Huomaa, että tökeröittenkin aloitusten takana voi olla todellinen helmi, joka saattaisi vaan tarvita samanlaisia neuvoja mitä sinä haet nyt.

Mies. Muista, että toinen on tunteva ja ajatteleva ihminen. Hän on jonkun äiti tai tytär, voisiko olla työkaverisiesi tai harrastuskaveriesi tapainen henkilö. Ei ainoastaan joku nainen.

Minusta keskustelu nettideittailussa riippuu ihmisten luonteesta. Jotkut tarvitsevat eroottisesti latautunutta viestittelyä, mutta ei suurinosa tahdo alkaa siihen ainakaan pian. Jo viestittelystä näkee jotain kemioitten kohtaamisesta. Itse en tykkää keskusteluista, jotka jatkuvat pitkään ilman että uskalletaan tai ennätetään tavata ja keskustelu on jostain arkisista aiheista.

Koska olen mies, en ymmärrä paria asiaa. Ensinnäkin naiset ovat passiivisia. Se ei ole muutenkaan suomalaisen naisen tapaista, mutta sitten nettitreffeillä vastaillaan lyhyesti. Ei kerrota mitään sellaista itsestä, mistä mies voisi jatkaa juttua. Todella idioottimaista on se, että jos miehen viesti ei sisällä kysymystä, siihen ei vastata. Innostun aina kun saan järkevämmän keskustelukumppanin.

Toiseksi. Naiset eivät tunnu ymmärtävän, että mies joka ei tee virheitä on todennäköisimmin hyvin kokenut naisten pyörittäjä. Tietysti joku tahtoo juuri sellaista, mutta tahdotko sinä?

Luultavasti tässä vuodatuksessa oli niin paljon yhdyssanavirheitä, että en taitaisi päästä av-mamman kanssa treffeille ;)

Vierailija
7/10 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta koko juttu ja äkkiä. Ei sieltä mitään kunnon suhdetta löydy.

Vierailija
8/10 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Profiilitekstiin kannattaa panostaa. Mieti tarkkaan mitä annettavaa sinulla on toiselle ihmiselle ja minkälaisen ihmisen haluat tavata. Rehellisyys ja aitous koskettavat. Jos olet nörtti ja introvertti, kerro siitä. Jos seksi on sinulle tärkeää parisuhteessa, kerro siitä. Huumoria ei kannata unohtaa. Näe hieman vaivaa ja ota itsestäsi hyvä kasvokuva. Nettideittailu vaatii aikaa ja vaivannäköä. Helmiä ei löydä, jos ei ole valmis tekemään töitä. Treffit kannattaa sopia vain, jos tyypissä on potentiaalia. Treffejä ei kuitenkaan kannata ottaa liian vakavasti, vähän seikkailumieltä mukaan.

Vierailija
9/10 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisessä viestissä on todella hyvin kerrottu, mitä kannattaa tehdä. Ja tosiaan, kun käyttää vähän aikaa ja vaivaa, niin joukosta voi löytää helmiä.

T: Nettideitistä mahtavan puolison löytänyt

Vierailija
10/10 |
22.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisessä viestissä on todella hyvin kerrottu, mitä kannattaa tehdä. Ja tosiaan, kun käyttää vähän aikaa ja vaivaa, niin joukosta voi löytää helmiä.

T: Nettideitistä mahtavan puolison löytänyt

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme