Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälaisia kasvaa poikatytöistä?

Vierailija
20.03.2016 |

Eli 10v tyttöni on varmaan poikatyttö. Kulkee aina housuissa. Hiukset sentään on pitkät, niitä ei saa leikata. Ei tykkää vielä meikeistä tai hiusten laitosta. Ei tykkää hajuvesistä. Ei koskaan oikein ole leikkinyt nukeilla vaan enempi pienistä eläimistä on tykännyt. Ei ole kiinnostunut ainakaan vielä muodista tai shoppailusta.
Millaisia poikatytöt on aikuisina. Leikkii sentään tyttöjen kanssa, ei poikien.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoosta hyvää iltaa!

Vierailija
2/19 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miesnaisia,tietysti !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh... Minkä takia tyttö olisi kunnolla tyttö vain jos tykkää meikeistä ja mekoista? Surkea provo.

Vierailija
4/19 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vaan. Ei ne lapsuuden kiinnostuksenkohteet vielä määritä millainen hänestä tulee aikuisena. Poikatytöstä voi tulla muotiblogia päivittävä supernaisellinen tyylilyyli, transmies tai mitä vaan siltä väliltä.

Vierailija
5/19 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun siskosta kasvoi lesbo. En tiedä kokeeko olevansa väärää sukupuolta, mutta oli ihan pienestä asti enemmän poika kuin tyttö. Se oli vaan ihan selvä juttu aina. Tunsin itseni tyhmäksi kun tajusin sen vasta joskus kaksvitosena.

Vierailija
6/19 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin just tollanen poikatyttö. Vasta lukion jälkeen kiinnostuin muodista, meikeistä, tyttöjen jutuista. Lapsena mun parhaat kaverit oli poikia ja hametta en suostunut pitämään.

Minusta tuli lastentarhanopettaja, vaimo, äiti. Kai ihan normi kuitenkin?

Vierailija
7/19 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistä kasvaa parasta parisuhdemateriaalia ja muutenkin kaikista tervepäisimmät naiset.

Vierailija
8/19 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikatytöt on yleensä fiksumpia eikä niistä tule rasittavia uhriutuvia ämmiä, jotka kokee sukupuolensa samalla taakaksi että etuoikeudeksi.

Vierailija
9/19 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaisin nykyisen draamaprinsessavaimoni mielelläni poikatyttöön. Huomaan ihastuvani nykyään usein sellaisiin vähän ronskimpiin naisiin, jotka ei vähästä valita.

M36

Vierailija
10/19 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuli ihan terve yksilö. Käytös oli poikamaista pienenä ja on vieläkin. Kiinnostuksenkohteet ovat edelleen myös vähän epänaisellisia monen mielestä. Rakastan silti muotia ja meikkejä, mutta vältän mekkoja ja korkoja. Myös kaverit on 50/50 miehiä ja naisia. Olen kyllä ihan hetero, harmittaa kun ei oikeen miestä löydy. Miehet tulevat baarissa juttelemaan ulkonäön takia, sitten kun avaan suuni ne tajuaa etten ole "vaimomatskuu":( n23

Vierailija
11/19 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että inhoan tuota poikatytöksi luokittelua. Vahvistaa stereotyypistä jaottelua.

Vierailija
12/19 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin poikatyttö nuorena, leikin dinosauruksilla ja pyssyillä, kiipeilin puissa, en omistanut yhtään barbia, oli lyhyet hiukset, ei yhtään mekkoa tai hametta,ekan kerran meikkasin 17 vuotiaana.

Nykyään (28v) viihdyn luonnossa, rakastan ajella hienoilla autoilla, meikkaan hillitysti (vain töihin), pukeudun silloin tällöin hameeseen tai mekkoon, en vieläkään ole ottanut korviksia, seuraan satunnaisesti muotia, tykkään etsiä netistä kivoja asukokonaisuuksia ja ostaa itselleni vastaavan, pitkät hiukset.

Eli omasta mielestäni ihan normaaliksi kasvanut. Ja epäilijöille, olen hetero.

Vierailija
13/19 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän poikatytöstä tuli nainen, josta isoisä sanoi että kauheeta jos joku mamu menisi käpelöimään sitä, lehdessä lukisi rasistinainen iski viisi maahanmuuttajaa katuun. Kamppailu urheilua harrastanut pienen ikänsä. Osaa kyllä korkkareilla kävelyn ja mekkojakin omistaa vinon pinon, ne leikkikaveritytöt opettivat jossain vaiheessa. Hyvä mies maku, poikakaverit ovat aina olleet fiksuja poikia/miehiä.

Vierailija
14/19 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niistä kasvaa parasta parisuhdemateriaalia ja muutenkin kaikista tervepäisimmät naiset.

Jos ylipäätään suostuvat lähtemään parisuhteeseen. Mitä kauemmin työskentelen miesvaltaisella alalla, sitä varmempi olen, että on parempi pysyä sinkkuna.

T. Poikatyttö

Vierailija
15/19 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikatytöt on yleensä fiksumpia eikä niistä tule rasittavia uhriutuvia ämmiä, jotka kokee sukupuolensa samalla taakaksi että etuoikeudeksi.

Tämä. Esim. kuukautisista ei tarvitse tehdä koko työyhteisön ongelmaa, vaan homman voi hoitaa ilman minkäänlaista draamaa.

Vierailija
16/19 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Esim. kuukautisista ei tarvitse tehdä koko työyhteisön ongelmaa, vaan homman voi hoitaa ilman minkäänlaista draamaa.

Millä ihmeen alalla oikeen olet? En ole ikinä kuullut että joku töissä tekisi kuukautisista numeroa. Ylipäätään kummat piirit, ainakaan mun menkkoihin ei liity draamaa noin muutenkaan.

Vierailija
17/19 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"poikatytöstä" kasvaa tasapainoinen järkevä aikuinen.

Toisin kuin niistä äidin,pikku prinsessoista jotka puhumaan opittuaan pyörittää melkoista sirkusta ympärillään. Ja jos joku asia ei mene niinkuin prinsessa haluaa niin sitä ei kyllä kestä kukaan katsella.

Vierailija
18/19 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini-iässa leikkaavat tukan lyhyeksi ja rupeavat pitämään reisitaskuhousuja, maihareita sekä pilottitakkia. Ensimmäinen tyttöystävä samoinhin aikoihin:)

Vierailija
19/19 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kommentti. Itse olin aivan super poikatyttö 14 vuotiaaksi ja siitä se naiseus sitten alkoi.

Minua on juuri kommentoitu tervepäiseksi ja hyväksi parisuhdemateriaaliksi.