Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ovelle tulee virpojia vastaan, että meillä ei vietetä pääsiäistä. En oo varautunut munilla. Enkä rahalla.

Vierailija
20.03.2016 |

-

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on irtokarkkeja, en jaksanut ostaa munia. Eipä tänne tod.näk. Kukaan edes tule. Oisin turhaan ne munat ostanut.

Vierailija
2/15 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea etiketti menee niin että virpojat kysyvät "saako tulla virpomaan", johon voi vastata "kyllä" tai "ei".

Oliko tässä tämän enempää keskusteltavaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Ovi avataan ja sanotaan ei kiitos. Ei ole varauduttu. Ei niitä täällä yleensä kulje, mutta joka vuosi on kuitenkin eri vuosi. 

Vierailija
4/15 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikea etiketti menee niin että virpojat kysyvät "saako tulla virpomaan", johon voi vastata "kyllä" tai "ei".

Oliko tässä tämän enempää keskusteltavaa?

Ok kiitos opetuksesta. Vastaan, ei, meillä ei vietetä pääsiäistä. Menikö nyt oikein? ap

Vierailija
5/15 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei avata ovea. Menköön lapset muualle kerjäämään, ei todellakaan kiinnosta omilla rahoilla tyrkyttää karkkia muiden lapsille.

Vierailija
6/15 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla harmittaa, että unohdin koko virvo varvon jutun, olisin muuten laittanut kulhoon oven eteen suklaamunia.

Asun etelä-helsinkiläisessä jugendissa ja meidän taloyhtiön lapset käy virpomassa naapurit.

Nyt piilottelen makkarissa 🐰🍬

Vierailija
7/15 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain avaa, soittakoot kelloa. En tue kerjäämistä ja pakanariittiä.

Vierailija
8/15 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkään ei valitettavasti ole karkkeja. Olen opiskelija, joten ylimääräisyyksiin ei käytetä rahaa, kun leikkauksiakin on tulossa ja raha jo nykyisellään tiukassa. Meillä ei avata ovea, niin vältymme kaikki epämieluisalta tilanteelta. Pakkoko lapsille on olla väkisin tyly ja pelottava ja pilata virpomisilo? Miksi ei vain jätä ovea avaamatta?

Vierailija
9/15 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän taloyhtiön Facebook-sivulla äidit kyselevät jo etukäteen, kenen luokse saa tulla virpomaan ja mihin aikaan. Minusta tämä on hyvä systeemi, halukkaat voivat ilmoittautua ja muiden luokse ei tunkeilla. Usein sopivat myös käyvänsä toisten luona ristiin.

Ei se ole lapsillekaan mukava kokemus, jos oven avaan joku krapulainen mies pelkissä kalsareissa.

Vierailija
10/15 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En avaa niille ikinä ovea. Halveksin suunnattomasti vanhempia, jotka antavat lastensa kerjätä ja häiritä vieraita ihmisiä, tuttavat ovat asia erikseen, jos virpomisesta on sovittu.

Vierailija
11/15 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruuvasin ovikellon irti ja toivon että se on jo tarpeeksi selkeä viesti että ei kannata jäädä odottamaan.

Täälläkään ei vietetä pääsiäistä ja lisäksi on iso vahtiviettinen koira joka sekoaa ovikellosta.

Vierailija
12/15 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-

nyt kaikki virpojat tänne ja vähän äkkiä

Vierailija
13/15 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama täälä. olen ateisti ja meitän perheessä ei juhlita mitään kristillisiä juhlia.

Vierailija
14/15 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minun ovella käynyt. Jos tulisi niin ärähtäisin että ei tarvitse tänne tulla ja vetäisin oven kiinni. Luulisi vanhemmilla olevan rahaa ostaa ne pääsiäissuklaat ihan normaalisti kaupasta eikä juoksuttaa lapsia kerjäämässä naapureilta.

Vierailija
15/15 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapset kysyvät saavatko virpoa. Ja mentiin autolla ympäri kaupunkia sukulaisten luona. Saivat viideltä sukulaiselta enemmän namia kuin me itse muinoin koko päivänä kun lapsina kiersimme ympäri pitäjää. Olivathan toivottuja vieraita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän