Kuinka kauan oot ollu lääpälläs johonki vaikka mitään ei tapahdu?
Kommentit (14)
Vuoden, vaikka joskus aiemmin ikuisuus sitten kuolasin...
Mitäs tässä nyt on mennyt... 6 vuotta?
Aikuisiällä korkeitaan muutaman viikon. Oli yksi vuoden verran kestänyt ihastuskin, mutta sen jätin vain hauskanpidon tasolle järkisyistä.
Kaksi vuotta ja jatkuu vieläkin :)
Ha! Kohta 10 vuotta! Kylläpä aika rientää. Muutaman viime vuoden aikana ihastus on ehtinyt vähän laimeta, mutta yhä toisinaan näen hänestä aikamoisia unia. :'D
Vuoden jatkunut nyt... huokaus. Ylikin.
12-vuotiaasta asti, lähestyn neljääkymppiä nyt. Pakkomiellehän se vain on. Yritän olla ajattelematta, en ole ollut yhteydessä enää yli kymmeneen vuoteen, koska ymmärsin ettei tällainen nyt aivan tervettä ole. Pystyn elelemään näiden tunteiden kanssa muuten ihan hyvin, mutta joskus kun näen unta hänestä, seuraava päivä on vaikea.
Monta vuotta jo. Tavattiin opiskeluaikana eräässä tapahtumassa ja kyseinen mies sitten laittoi mulle fb:ssä kaverikutsun. Heti sen jälkeen, kun olin kaverikutsun hyväksynyt, hän ilmoitti fb:ssä olevansa sinkku. Olin itse ihastunut häneen heti ja kuvittelin näiden juttujen tarkoittavan, että hänkin on kiinnostunut. Olen tosi ujo, joten en mitään alotetta uskaltanut tehdä. Hän ei myöskään ottanut yhteyttä eikä nähtykään sitten missään pariin kuukauteen. Lopulta hän alkoi seurustella toisen kanssa. En ole vieläkään päässyt yli tästä enkä ole poistanut häntä kavereista. Edelleen elättelen jotain toiveita, kun hän lähes aina tykkää mun kuvista/päivityksistä fb:ssä, jos sellaisia sinne laitan ja hän myös kommentoi niitä. Ja laittaa myös kutsuja yliopiston tapahtumiin. Pitäs päästä yli tästä, mutta en vaan pääse.
Vierailija kirjoitti:
12-vuotiaasta asti, lähestyn neljääkymppiä nyt. Pakkomiellehän se vain on. Yritän olla ajattelematta, en ole ollut yhteydessä enää yli kymmeneen vuoteen, koska ymmärsin ettei tällainen nyt aivan tervettä ole. Pystyn elelemään näiden tunteiden kanssa muuten ihan hyvin, mutta joskus kun näen unta hänestä, seuraava päivä on vaikea.
Sama! Vähän ookvoordii kyllä, mutta luulen että tämän henkilön takia voisin jättää jopa mieheni. Ensirakkaus on kumma juttu :D
15 vuotta. Välillä pientä säätöä sija ihan puheen silmäpelin tasolla. Ja sitte taas ei mitään pitkään aikaan.
Minä tykkään hänestä tosi paljon hän nyt lähinnä pelaa peliä. Kumpikin on tahoillaan naimisissa
Samassa työpaikassa oltu tää koko aika
Ihan pisin aika varmaan on ollut noin 3vuotta.