Onko kenestäkään hauskaa asua miehensä kanssa?
vai olisiko parempi ratkaisu, että mies asuu muualla etteim koti sotkeennu?
Kommentit (22)
ajdjjd kirjoitti:
Itse imuroin,pesin lattiat, tyhjensin tiskikoneen ja tein ruokaa juuri ei ole nainen täällä ainakaan valittanut :D
T: mies
Mutta onko hauskaa?
Vierailija kirjoitti:
ajdjjd kirjoitti:
Itse imuroin,pesin lattiat, tyhjensin tiskikoneen ja tein ruokaa juuri ei ole nainen täällä ainakaan valittanut :D
Mutta onko hauskaa?
No jos parisuhteessa haluaa olla niin jotain on tehtävä, sohvalla makaaminen ja persettä kaivellen varmaan parantaa suhdetta? En ite ainakaan valita ihan mielellään siivoan onhan kuitenkin oma koti kyseessä
Meillä on tosi hauskaa vaikka mies onkin sotkunen! Hän myös siivoaa ja hoitaa tiskit. Itse olen ihan yhtä sotkuinen.
Nauretaan ja hölmöillään paljon, mies aina sanoo, että se hetki ennen nukkumista kun ollaan sängyssä ja jutellaan on päivän paras hetki. En voisi kuvitellakkaan, että asuttaisiin erillään.
Ei ole hauskaa. Sotku ei haittaa, mutta haluaisin, että kotona olisi sillä tavalla ennakoitavaa ja rauhallista, että kukaan ei kilahtelisi ja särkisi juttuja. Kun mies on työmatkoilla, toivon, ettei se tulisi vielä takaisin.
Mitäs jos mies on meistä se siistimpi osapuoli?
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos mies on meistä se siistimpi osapuoli?
Kuten meillä. Siivoaa lauantaiaamuisin kun mä nukun.
En asuisi kenenkään muun kanssa, mun mies on ehdottomasti mun paras kaveri!
Vierailija kirjoitti:
vai olisiko parempi ratkaisu, että mies asuu muualla etteim koti sotkeennu?
Vai olisko parempi olla ilman parisuhdetta?
Mä tykkään asua nykyisen mieheni kanssa. Pisteet äidilleen ja ex-vaimolleen: hän on kamalan hyvätapainen.
Itse en ole hankkinut miestä. Olen miettinyt kyllä koiraa, siitä jäisi vähemmän karvaa sohvaan.
On. Mies on aidosti ihana. 20 v oltu yhdessä.
Onpa sotkuisia miehiä.
Jos teillä kellään on poikalapsia, miten aiotte tehdä niistä epäsotkuisia?
Mä en muuten tunne sotkuisia miehiä...
Nyt kun mies on ulkomailla töissä niin kyllä koti pysyy pienemmällä vaivalla siistinä. Mutta hauskempaa silti olisi jos hän asuisi täällä meidän muiden kanssa.
On hauskaa, en haluaisi asua ilman tuota ihanaa miestä.
Meillä on kivaa keskenämme, ja mies on paaaljon siistimpi kuin minä. Siivoaa aina jälkensä ja laittaa tavarat oikeille paikoilleen minunkin jäljiltä.
11. vuosi menossa ja viimeksi tänä aamuna ajattlein miten onnellinen olen hänen kanssaan!
On hauskaa! Ei nyt tietysti joka hetki mutta keskinmäärin kyllä. Mun mies on ihan parasta seuraa. Se on mun rakas, mun kumppani, mun paras ystävä, mun paras biletyskaveri... :D
Minun eksäni oli siisti, mutta se eo ole hauskaa, kun toinen nalkuttaa siisteydestä.
Nykyinen mieheni on jonkin verran minua sottaisempi, mikä tietysti ei ole kiva, mutta tekee elämästä hauskempaa, kun itselläkin on lupa löhöillä.
On hauskaa kun, mutta ennen kaikkea mukavaa. Tulen hyvälle tuulelle jo siitä, kun toinen heiluttelee unissaan varpaitaan aamulla kun herään. 😊 11 v yhdessä.
26 vuotta ollaan saman katon alla viihdytty ja viihdytään edelleen. Talo pysyy siistinä kun molemmat ollaan siistejä ihmisiä ja siivotaan jälkemme.
Kun mies on työmatkalla, on ihan kiva olla yksin pari päivää. Sitten alkaa käydä tylsäksi
On kyllä vitsailtu, että paritalo olisi kiva - molemmille omat puolet!
Meilläkin mies on siistimpi osapuoli. Viikonloppuisin nousee ylös siivoamaan, mä puolestani oon se joka nousee keittää kahvia ja laittaa aamupalaa. Se on semmonen sanomaton diili, tekemällä hommia joista toinen ei tykkää tai osaa voi näyttää että rakastaa. Mies vie aina esim. biojätteen kun tietää että oksennan siitä hajusta.
En vois kuvitella asuvani kenenkään muun kanssa, ollaan miehen kanssa vähä hassuttelijoita. Ykskin kerta juostiin pöytää ympäri kun mies ei piruillaksee halunnu antaa suukkoa. Mun mies on mun paras ystävä.