Näläntunne on jotain aivan mahtavaa
Ei tee mieli syödä kun sitten se katoaisi pois. Tykkääkö kukaan muu tyhjän vatsan tuomasta euforiasta?
Kommentit (18)
Joskus! Oonkin laihduttanut muutaman kilon parissa vkossa nälällä :) kivoja kuureja välillä!
No mulla on mahatauti, en oo syönyt nyt 20h. Lähinnä tää on kärsimystä.
Hyi, en. Ei kannata pilata aineenvaihduntansa tuollaisella näännytyksellä!
Itse en ole viettänyt yhtäkään päivää elämästäni syömättä kunnolla ja aika laihana olen pysynyt.
Siihen jää koukkuun, pieni nälkä koko ajan tuntuu tosi hyvältä.
Nälässä eläminen ei ole terveellistä.
Painu jollekin proana-sivulle hehkuttamaan.
Joo, tulee ihanan kevyt ja raikas olo. Mut valitettavasti jossain vaiheessa on pakko syödä ja sit on hirveet vatsakivut. Joten mieluummin syön 3-4 tunnin välein, vaikka silloin ei nälkää juuri pääse kokemaan.
Juu en. Kaikista vittumaisinta, jos ei ole ruokahalua mutta pakko syödä jotakin ettei tarvis kärsiä sitä tunnetta. Vihaan nälkää!
Vierailija kirjoitti:
Joo, tulee ihanan kevyt ja raikas olo. Mut valitettavasti jossain vaiheessa on pakko syödä ja sit on hirveet vatsakivut. Joten mieluummin syön 3-4 tunnin välein, vaikka silloin ei nälkää juuri pääse kokemaan.
Se on kyllä totta, varsinkin Jo's syö isomman annoksen. Noin usein en kyllä pysty syömään mitenkään.
Nälkä on paras aperitiivi. Nälkä on upea tunne, kun tietää että ihan kohta pääsee syömään hyvää ruokaa. Muuten ei.
Itse asiassa jollain oudolla tavalla pidän näläntunteesta ja ikävä kyllä siihenkin jää helposti koukkuun, olen huomannut viime kuukausina että menen aina nälissäni nukkumaan, nytkin olen syönyt viimeksi viideltä ja nälkä on mutta se ei tunnut ikävältä. Tämä ei ole kenellekään terveellistä mutta ykköstyypin diabeetikolle se on lähestulkoon tuhoksi, siksi tämän pitää loppua.
Vierailija kirjoitti:
Hyi, en. Ei kannata pilata aineenvaihduntansa tuollaisella näännytyksellä!
Itse en ole viettänyt yhtäkään päivää elämästäni syömättä kunnolla ja aika laihana olen pysynyt.
Itseasiassa minä luulen että sen aineenvaihduntansa, sekä hormonitoimintansa, saa sotkettua helpoiten silla jatkuvalla välipalojen puputtamisella, missä nälkää ennakoidaan niin, ettei se ehdi edes tulla kun on jo taas joku leipä suussa.
Nälkä on terve tunne.
Vierailija kirjoitti:
Nälässä eläminen ei ole terveellistä.
Painu jollekin proana-sivulle hehkuttamaan.
Kyllä paastoamisella on paljonkin terveyshyötyjä. Pätkäpaasto on hyvä tapa hyötyä niistä ja alle kolmen vuorokauden paastojaksot lähinnä vain kiihdyttävät aineenvaihduntaa.
Tämä edellyttää tietysti että kokonaiskalorit pysyy kuitenkin järkevällä tasolla.
On juuuu:D tilinumero kehiin niin aivan varmasti maksetaan porukalla ap:lle ja sssssssss:lle reissu Sudaniin kokeilemaan aitoa nälkää, sisältäen vain menoliput. Onko pokkaa, ootteko oikeita proanoja vai mesoatteko vaan?! Melko nynnyä hehkuttaa syömättömyyttä, kun kaapissa on kuitenkin ruokaa, reppanat.
Se on vain terveellistä että aterioiden välillä tulee pientä nälkää.
Kyllä varmaan on kanssaeläjien mielestä mun nälkä mahtavaa... Kamala nälkäkiukku iskee kun verensokeri laskee.
Ihan rauhassa voitte olla, minulle ainakin pienet paastot ja nälässä eläminen lyhyitä aikoja tekevät vain hyvää. Kannattaa kokeilla. Netistä voitte etsiä tietoa terveysvaikutuksista ja unohtaa hetkeksi ne viralliset ravitsemussuositukset ja viidesti päivässä mättämiset.
Kun nutrasin.. joo