Tiesitkö, että uloste ei saa pitää lumpsaus ääntä pudotessaan pönttöön? Myöskään ei saa kuulua lotinaa tai lumpsahdusta eikä uloste saa kellua
Jos jokin näistä käy niin kaikki ei ole kunnossa.
Kommentit (24)
Kun täällä on asiantuntija paikalla niin mitäs sielä sanotaan kummituspaskasta?
Itellä välillä pönttöön selkeästi tulee jotain, mutta pöntössä ei näy mitään eikä paperiinkaan tule paljoa mitään
. :D
Kyllä kakka aina puhuttaa ja nousee tasaisin väliajoin tällekin palstalle puheeksi. Pieru on toinen hyvä aihe.
Mitä sinä selität? Paska ei saa kellua, mutta kai siitä saa ääni kuulua.
Tiedän kyllä. Monesti huudankin pökäleelle, että "Jumalauta, hiljaa siellä! Ei saa kuulua mitään plumpsahduksia!"
Tuleeko siitä sanktio jos noita sääntöjä rikkoo? Tuleeko se sitten minulle vai sille kakalle, koska kakkahan siinä syypää on?
Vissiin kyllä vessapoliisit olleet lomalla koko elämäni, kun on noita kaikkia sääntöjä rikottu aina silloin tällöin mutta ei siitä ole mitään seurannut.
Vierailija kirjoitti:
Itellä välillä pönttöön selkeästi tulee jotain, mutta pöntössä ei näy mitään eikä paperiinkaan tule paljoa mitään
:DDDD
Vierailija kirjoitti:
Entä sellainen kakka, mikä leviää pöntön reunoille aivan vesirajaan asti, mutta jättää veden puhtaaksi? Se ei ainakaan plumpsahtele eikä varsinkaan kellu.
Minun kakka vetäisee otteen Pajatson aariaa, onko ok?
Vierailija kirjoitti:
Miksi paska ei saa kellua?
Rasvapaska
Entä saako se kuulostaa kovalla paineella tulevalta bidee-suihkulta? Olen nimittäin läpipasko ja siltä se kuulostaa. Hana auki, nestettä lentää, sitten pitääkin ottaa se pikkusuihku käteen.
Käsikakan paluu? Tai jos kakkais pottaan / ulkohuussiin, niin ei kuuluisi plumpsahdusta. Lisäksi kun ottaa oman potan mukaan, säästyy vessajonoilta, halleluja!
redditissä oli vasta joku tavisten elämää suurempia kokemuksia ketju, jossa joku kertoi pitkän ummetuksen jälkeen plumpsauttaneensa niin, että suuhun asti lensi vettä.
ja kyllä se kuulemma onnistuu, jos on jalat vähän harallaan.
Kakkapoliisille tiedoksi, että sakotettavia pökäleitä riittää.
Ulkohuussi on kyllä näppärä. Ei kellu eikä plumpsahda vaikka olisi millainen paska.
Vierailija kirjoitti:
Kukas nämä kiellot on antanut?
Olisko se Olet mitä syöt -ohjelman riivinrauta? Gillian joku. Sehän rakastaa tonkia lylleröiden jätöksiä.
No kyllä kai se nyt jukoliuta kappale kuin kappale plumsahtaa, jos se veteen tippuu.
Entäs kun multa tulee joka aamu niin iso paska että pönttö menee tukkoon? Olen kuitenkin varsin pienikokoinen
Vittu, että kiinostaa miettiä tuollaisia.