Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei kestä painetta. Kielenkäyttö törkeää kun lapsella korvatulehdus.

Epätoivoinen
15.03.2016 |

Miehellä on huono stressinsietokyky sekä huonot tavat.. Nyt taas. Lapsella on korvatulehdus ja herättelee ja itkeskelee öisin. Mies on suoltanut hirveää tekstiä näiden öiden aikana. Olen saanut kuulla " turpa kiinni siinä äläkä inise" kun olen yrittänyt että hän hyssyttäisi välillä, kirosanoja laukoo vaikka lapsi kuulee, minä olen ollut saatanan ämmä jne.

Hän on monella lailla osallistuva ja hyvä isä. Myös noita vahvoja heikkouksia, kuten kasvattamisessa. Mutta mitä teen kun mies ei välitä muuttaa kielenkäyttöään? Juuri luin ero-ketjua, että erota ei pidä jos ei ole alkoholisti, väkivaltainen... Mitä te tekisitte tällaisessa tilanteessa? Ihan vakavasti.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken kun puhuin tästä niin tokaisi "suu soukemmalle soppaluuta".

Ap

Vierailija
2/51 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroaisin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hevon vitt**n tuollainen ukko.

Ihan hullu! Ei kai lapsi ilkeyttään huudo. Onpa kiva isä :(

Vierailija
4/51 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet tosissasi ap, niin ero. Jo eilen!

Vierailija
5/51 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin ihan suoraan miehelle, että pitää sen naamansa ummessa jos ei osaa puhua niin kuin aikuset ihmiset. Toivottavasti ei sentään lapselle huuda, vaikka tarpeeksi pelottavaa se on sekin, että isä huutaa äidille :(

Vierailija
6/51 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua rehellisesti ottaen pelottaa erokin valtavasti. Minulla ei ole työtä mihin palata, vaikka hyvä pohjakoulutus onkin. Meillä on useampi pieni lapsi, joista yksi erityislapsi. Miten selviäisin? Missä muut lapset kun olen yhden kanssa sairaalassa? Mikä paino miehen hyvissä puolissa, että hoitaa päivisin lapsia, vie vanhinga harrastukseen, lukee, halaa, välittää päivisin vaikka nuo heikot hetket ja tilanteet sitten taas nostaa päätään. Olen jumissa näissä mietteissä. Perheneuvolaan tms mies ei lähde lässyttämään.. Itse olen jonkun kerran käynyt, mutta ei ole ollut isompaa apua

Ap

Vierailija
7/51 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huuda lapselle, eikä huuda yöllä minullekaan vaan sihisee noita kommenttejaan. Ap

Vierailija
8/51 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menisit kaverille/vanhemmille/turvakotiin sairaan lapen kanssa muutamaksi päiväksi ja näkisit onko mies palattuanne tajunnut asian vakavuden?

Vierailija
9/51 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta jos ei korota ääntään niin voisin laittaa ihan väliaikaisen stressin piikkiin.

Vierailija
10/51 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menit sitten lisääntymään...

Vierailija
11/51 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätoivoinen kirjoitti:

Miehellä on huono stressinsietokyky sekä huonot tavat.. Nyt taas. Lapsella on korvatulehdus ja herättelee ja itkeskelee öisin. Mies on suoltanut hirveää tekstiä näiden öiden aikana. Olen saanut kuulla " turpa kiinni siinä äläkä inise" kun olen yrittänyt että hän hyssyttäisi välillä, kirosanoja laukoo vaikka lapsi kuulee, minä olen ollut saatanan ämmä jne.

Hän on monella lailla osallistuva ja hyvä isä. Myös noita vahvoja heikkouksia, kuten kasvattamisessa. Mutta mitä teen kun mies ei välitä muuttaa kielenkäyttöään? Juuri luin ero-ketjua, että erota ei pidä jos ei ole alkoholisti, väkivaltainen... Mitä te tekisitte tällaisessa tilanteessa? Ihan vakavasti.

Erotkaa hetkeksi niin että järjestätte miehelle toisen nukkumapaikan.

Toinen huone, tai vaikka jonkun kaverin nurkkiin.

Ei siinä ole mitään häpeämistä jos ei saa unta, itsekin nukun aina toisessa huoneessa kun lapsi on kipeä ja valittaa, en pysty piktän valvomisen jälkeen tekemään töitä ollenkaan. Vaimolla on siihen kokemusta kun on tissittänyt kaksi lasta ja pystyy paremmin nukkumaan metelissäkin.

Jos te jäätte jumittamaan loukkaamisen ja loukkaantumisen kehään niin ette löydä käytännön ratkaisua yksinkertaiseen ongelmaan.

Järki käteen ja ratkaisu löytyy!

Vierailija
12/51 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis stressiä ja väsymystä tämä on miehellä ihan selkeesti. Sanoo että meinaa nukahtaa auton rattiin. Mutta on huonot tavat kun mielestään ok moinen eikä pyydä anteeksi. Ap

Vierailija
13/51 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se. Hyi mikä sika idiootti

Vierailija
14/51 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NOT HELPING STUPIDO!

Vierailija
15/51 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis stressiä ja väsymystä tämä on miehellä ihan selkeesti. Sanoo että meinaa nukahtaa auton rattiin. Mutta on huonot tavat kun mielestään ok moinen eikä pyydä anteeksi. Ap

Mitäpä jos antaisi itse ensin anteeksi ja järjestäisi asian kuntoon?

Aika radikaali ehdotus, eikö?

Vierailija
16/51 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äsken kun puhuin tästä niin tokaisi "suu soukemmalle soppaluuta".

Ap

Anteeks, mutta mä repesin nauruun...

Vierailija
17/51 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katos, taas tollanen sattuvan sanan tarjoilija.

Katoa maan koloon turapelle.

Vierailija
18/51 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen suhteen en tiedä, mikä auttaisi. Oletko puhunut suoraan asiattomasta käytöksestä?

Miksi et anna lapselle kipulääkettä, jotta saa nukuttua yönsä?

T. Korvalapsen äiti

Vierailija
19/51 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taidan olla vähän samanlainen kuin miehesi, nainen kylläkin. Välillä olen ihan hirveä suustani ja haukun kenet tahansa silloin. Juurikin se, jos on univelkaa niin ei herranjestas mulla ei meinaa pysyä hermot ollenkaan kasassa. Niin pirusti hävettää sitten jälkeenpäin. Ja joskus jo heti kun on suusta kamaluudet päässyt, niin kaduttaa samantien.

Vierailija
20/51 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä annetaan panadolia, tottakai. Buranaa ei nyt uskalla kun vatsa aivan sekaisin. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi