Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ehkäisyn kysymisestä neuvolassa

Vierailija
15.03.2016 |

Miten tarkasti terkka kyselee pariskunnan ehkäisyn käytöstä synnytyksen jälkeen? Itse en käytä hormonaalista ehkäisyä ja pidän ehkäisytapaa minun ja mieheni välisenä asiana, jota en aio muille kertoa. mitenkähän terkka reagoi, jos vaan sanon, että asia on minun ja mieheni välinen?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
2/7 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Käytämme kondomia."

Pääset helpoimmalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et voi vaan sanoa, että käytätte kortsua eli ehkäisy kunnossa. Kaikesta pitää tehdä niin vaikeeta.

Vierailija
4/7 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se ehkäisytapa ei kuulu kenellekään muulle kuin itse pariskunnalle. Miksi sitä pitäisi kertoa?

Vierailija
5/7 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia on sellainen, josta kyseleminen kuuluu hyvästä syystä (suurin osa aborteista tehdään vasta synnyttäneille) neuvolaterkkarin toimenkuvaan, mutta vastaamatta jättämisestä ei voida mitenkään rangaista. 

Vierailija
6/7 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska se ehkäisytapa ei kuulu kenellekään muulle kuin itse pariskunnalle. Miksi sitä pitäisi kertoa?

No, jos haluaisit hormonaalisen ehkäisyn, saisit sen neuvolan kautta (lääkärille jne). Mahdollisesti ensimmäiset 3 kk ilmaiseksi. Siksi kysyy. Ei sitä HENKILÖKOHTAISESTI kiinnosta PÄTKÄN vertaa miten ehkäisette. Toivottavasti ehkäisette, ettei sikiö lisää tuollaisia hölmöjä.

Vierailija
7/7 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, jos haluaisit hormonaalisen ehkäisyn, saisit sen neuvolan kautta (lääkärille jne). Mahdollisesti ensimmäiset 3 kk ilmaiseksi. Siksi kysyy. Ei sitä HENKILÖKOHTAISESTI kiinnosta PÄTKÄN vertaa miten ehkäisette. Toivottavasti ehkäisette, ettei sikiö lisää tuollaisia hölmöjä.

Mutta jos ei halua hormonaalista ehkäisyä ja käyttää  sitten kondomia, pessaaria, ehkäisytietokonetta tai ei mitään. Mitäpä se terkalle kuuluu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän