Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Repsahtanut nainen, suhde pari vuotta

Vierailija
13.03.2016 |

Enpä olisi uskonut tätä kokevani, aiemmat naisystäväni ovat olleet ilmeisesti poikkeuksia, kun viimeiset kaksi suhdttani ovat lopahtaneet naisen totaalisen repsahtamisen takia. Nyt taas merkkejä samasta ilmassa, enkä halua päätyä samaan kuin nyt kaksi edellistä kertaa.
Olemme molemmat yli kolmekymppisiä, työelämässä ja ok koulutuksella ja palkalla. Nainen on kaunis laittautuneena, mutta olen huomannut hänen panostavan yhä vähemmän ulkomuotoonsa kotona ollessamme. Suoraan sanottuna kulahtaneet trikoot/joku harmaa kolttu, kalpea ja finninen iho, säärikarvat ja pahalta haiseminen ovat luotaantyöntäviä ominaisuuksia, mutta näitä saan nykyisin naisessani katsella. En ymmärrä miksi naiset nykyisin antavat itsensä painua kummaan alennustilaan, ja sitten loukkaantuvat tai ovat ymmällään kun miestä ei enää kiinnosta. En tunne minkäänlaista halua enää, harmaa meikitön naama vaan kyllästyttää ja naisen piereskely on jotain käsittämättömän kuvottavaa. Ja miksi se liikunta pitää lopettaa kun seurustelusuhde vakiintuu? Kiva kuulla samalla valitusta läskistä ja katsella kuinka vyötärö häviää ja finninen persus roikkuu ties kuinka monessa kerroksessa.
No, onneksi ei ehditty ottaa yhteistä lainaa tai lapsia hankkimaan, pääsee helpommin taas eroon tuostakin. Onnea vaan seuraavaan parisuhteeseen..

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, mutta mihin hän on repsahtanut?

Vierailija
2/9 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista asioista (paitsi lihominen koska minä en vittu ikinä liho) minä sain kuulla mieheltäni perusteluna sille, ettei enää halua minua seksuaalisesti. Tämä siis 3,5 vuotta sitten. Sittemmin on halunnut kun olen muuttunut. Mutta ikuinen trauma ja epävarmuus haluttavuudestani jäi.

Miten sinä Ap huolehdit omasta haluttavuudestasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas, en sitten olekaan yksin kokemuksineni..omasta haluttavuudestani huolehdin samalla tavalla kuin sinkkunakin, kuntoilu, sheivaaminen, ok vaatteet kotonakin enkä piere naiseni edessä. Ilmeisesti liikaa vaadittu naisilta kun 30 v on ylitetty?

Miksi pitää mennä siihen asti että siitä pitää huomauttaa?

Vierailija
4/9 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kas, en sitten olekaan yksin kokemuksineni..omasta haluttavuudestani huolehdin samalla tavalla kuin sinkkunakin, kuntoilu, sheivaaminen, ok vaatteet kotonakin enkä piere naiseni edessä. Ilmeisesti liikaa vaadittu naisilta kun 30 v on ylitetty?

Miksi pitää mennä siihen asti että siitä pitää huomauttaa?

No minä (2) en ainakaan vain tajunnut pikkulapsi- , työ-, ja opiskeluatressin ohessa enää jaksaa viimeisillä voimilla alkaa laittautua kotonakin ja piereskelykin pahenee kun on stressiä. No, tosi paljon olen parantanut noissa sen keskustelun jälkeen, mutta edelleen ahdistaa todella paljon kun esim kipeänä en vain jaksa meikata. Siitä kyllä huolehdin ettei kaapista löydy mitään virttyneitä kotivaatteitakaan ja alapään ja kainalot sheivaan joka toinen päivä. Sääret kerran viikossa.

Suosittelen että ennemmin jätät tyttöystäväsi kuin sanot suoraan. Traumatisoituminen ja elinikäinen epävarmuus omasta haluttavuudesta on pahempi kuin yksi ero noinkin lyhyestä suhteesta. Meillä kun on lapsia niin mies ajatteli että on parempi avautua kuin jättää. 2

Vierailija
5/9 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän aloittajaa vaikka nainen olenkin. Koita kehua naistasi kun näyttää hyvältä ja osoita pieni toive että näyttäisi siltä useamminkin ja kotona myös.

Kyllä suhteessa pitää pitää itsestä huoli ja miehestä kiinni...

Vierailija
6/9 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän aloittajaa vaikka nainen olenkin. Koita kehua naistasi kun näyttää hyvältä ja osoita pieni toive että näyttäisi siltä useamminkin ja kotona myös.

Kyllä suhteessa pitää pitää itsestä huoli ja miehestä kiinni...

Ei ole ollut mitään hyötyä kehumisesta, näyttää siltä että oletuksena on, että mies haluaa naida vaikka ulosteelta haisevaa nuhjuista mummoa. Ja jos ei halua niin naisella on jokin oikeus loukkaantua. Mistä löytäisin aikuisen naisen, joka huolehtisi itsestään myös suhteessa ollessaan..kyllä se ikääntyminen tulee eteen kaikille, niin uskoisi ettei kukaan halua vielä kolmikymppisenä pistää hanskoja naulaan.

Vierailija
7/9 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/9 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/9 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä a.p naisena, painat kanssasisariasi ales?

Jäitkö ilman miestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme