Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

huomenna uusi työ ja jännittää:( mut tää mun jännityksen kohde on absurdi!

Vierailija
13.03.2016 |

työssä pitää soittaa asiakkaille. mä pelkään että mun ääni on aamusella vielä ihan sellanen unisen karhee ja kuulostan hirveeltä! miten avaisin ääntä :( jos tietäisin että ääni olisi kunnossa niin ei jännittäis näin paljoo

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärtääkö kukaan mua? miltä tää teistä kuulostaa? vai pitäisikö mennä mielisairaalaan 

Vierailija
2/3 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo paljon vettä pitkin aamua - kotona, matkalla ja työpaikalla. Vaikka hunajateetäkin. Aloita äänen availu jo kotona, höpöttele itseksesi ellet muuta keksi. Imeskele kurkkupastilleja töihin mennessä. Kyllä se siitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos yhtään lohduttaa niin mun piti ekassa "oikeassa" työpaikassani soittaa Ruotsiin, ruotsiksi. Olin firmassa töissä johon pääsin mm. siksi että olin maininnut osaavani ruotsia... Juu, ja osansinhan minä sitä mutta kun käytin sitä äärettömän harvoin niin olihan se jännä paikka. En syönyt mitään koko päivänä kun tiesin että iltapäivällä pitää tarttua luuriin... Jännitin niin että meinasin itkeä ja oksentaa. No, parissa viikossa soitin Ruotsiin jo kuin vanha tekijä, jopa monta kertaa päivässä. Tsemppiä huomiselle uuteen työhön!