Raskaana olijat: kuinka usein soittelette neuvolan neuvontaan?
Välillä moni asia huolestuttaa ja mietityttää ja tekisi soittaa neuvolan neuvontaan, mutta kun en jotenkin kehtaa...merkkaavat jokaisen soiton tietokantaansa ja hävettää jos siellä on pitkä liuta mainintoja, että soitellut ties mistä asiasta kysyäkseen. Tyhmä varmaan hävetä tämmöistä. Kuinka usein te soitteletts ja kyselette asioita sieltä?
Kommentit (7)
Siis minkälaisia asioita sinä sieltä haluat kysyä? Itse taisin soittaa kerran supistusten vuoksi.
Mitä hävettävää siinä on, siitä niille palkka maksetaan että neuvovat sinua. Soita vaan aina kun mietityttää. Sarjassamme vanhoja sanontoja: "Se joka kysyy, on tyhmä vain hetken. Se joka ei kysy, on tyhmä koko loppuelämänsä." ;-)
Voithan kysyä täältä? Lue vastaukset kuitenkin kriittisesti. Joukossa on porukkaa joka neuvoo väärinkin tai sarkastisesti. Minä vastaan asialllisesti. T: N40+
Soitin muutaman kerran kun huoletti, parempi niin kuin olisin lukenut keskustelupalstoja tai murehtinut itekseen.
Vierailija kirjoitti:
Voithan kysyä täältä? Lue vastaukset kuitenkin kriittisesti. Joukossa on porukkaa joka neuvoo väärinkin tai sarkastisesti. Minä vastaan asialllisesti. T: N40+
Asiallisestikin voi vastata väärin ja sarkastisestikin. Joten todellisissa huolissa kannattaa ottaa sitä vastuuta soittamalla virallisille instanseille.
En ole soitellut. Netissä ja kirjoissa on tietoa eikä ole vastaan tullut mitään kummallista.
Meillä ei ole erillistä neuvolan neuvontaa, jos tarkoitit jotain puhelinpalvelua. Ihan tavalliseen neuvolaan olen soittanut ehkä kerran kummassakin raskaudessa. Jos on ollut jotain mietityttävää, olen surffannut netistä vastauksia. Siis jotain tietosivuilta, en keskustelupalstoilta koska siellä puhutaan niin paljon soopaa ja annetaan tahallaankin vääriä neuvoja.