Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskaana olijat: kuinka usein soittelette neuvolan neuvontaan?

Kellinen
11.03.2016 |

Välillä moni asia huolestuttaa ja mietityttää ja tekisi soittaa neuvolan neuvontaan, mutta kun en jotenkin kehtaa...merkkaavat jokaisen soiton tietokantaansa ja hävettää jos siellä on pitkä liuta mainintoja, että soitellut ties mistä asiasta kysyäkseen. Tyhmä varmaan hävetä tämmöistä. Kuinka usein te soitteletts ja kyselette asioita sieltä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole erillistä neuvolan neuvontaa, jos tarkoitit jotain puhelinpalvelua. Ihan tavalliseen neuvolaan olen soittanut ehkä kerran kummassakin raskaudessa. Jos on ollut jotain mietityttävää, olen surffannut netistä vastauksia. Siis jotain tietosivuilta, en keskustelupalstoilta koska siellä puhutaan niin paljon soopaa ja annetaan tahallaankin vääriä neuvoja.

Vierailija
2/7 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minkälaisia asioita sinä sieltä haluat kysyä? Itse taisin soittaa kerran supistusten vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hävettävää siinä on, siitä niille palkka maksetaan että neuvovat sinua. Soita vaan aina kun mietityttää. Sarjassamme vanhoja sanontoja: "Se joka kysyy, on tyhmä vain hetken. Se joka ei kysy, on tyhmä koko loppuelämänsä."  ;-)

Vierailija
4/7 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan kysyä täältä? Lue vastaukset kuitenkin kriittisesti. Joukossa on porukkaa joka neuvoo väärinkin tai sarkastisesti. Minä vastaan asialllisesti. T: N40+

Vierailija
5/7 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin muutaman kerran kun huoletti, parempi niin kuin olisin lukenut keskustelupalstoja tai murehtinut itekseen.

Vierailija
6/7 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voithan kysyä täältä? Lue vastaukset kuitenkin kriittisesti. Joukossa on porukkaa joka neuvoo väärinkin tai sarkastisesti. Minä vastaan asialllisesti. T: N40+

Asiallisestikin voi vastata väärin ja sarkastisestikin. Joten todellisissa huolissa kannattaa ottaa sitä vastuuta soittamalla virallisille instanseille.

Vierailija
7/7 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole soitellut. Netissä ja kirjoissa on tietoa eikä ole vastaan tullut mitään kummallista.