Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käsi paketissa, en voi siis kantaa tavaroita. Mistä apua?

Vierailija
10.03.2016 |

Olisi vain pari painavampaa kannettavaa juttua, ei siis mitään muutto hommaa edessä. Olen jo vanhempi ihminen, joten kaveripiiri ei tule kysymykseen. Mistä apua?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pitää kantaa ja mistä mihin? Naapuri?

Vierailija
2/12 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavarat reppuun ja reppu selkään? Olkalaukkuun kamat ja laukku olalle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko paikkakunnallasi kotiapupalvelua?

http://www.akson.fi/akson-yrittajat

Oman kaupunkini yrittäjä tarjoaa erittäin joustavia ja räätälöityjä palveluja :) 

Vierailija
4/12 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh pitäisi kantaa vanha pakastin farmariini, kyllä mahtuu. Sekä antiikkinen TOSI painava sisustus arkku.

Vierailija
5/12 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa kun ei tiedä millainen homma kyseessä, pitääkö kantaa painavia kauppakasseja kotiin vai nojatuoli hissittömän kerrostalon neljännestä kerroksesta kellariin...

Vierailija
6/12 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mä olen kantoavun tarpeessa, niin käyn kysyy apua lähimmältä tyypiltä.

Ikean pihalla mä pienen vauvan kanssa ja raskaana ollut kaverini; Huikkasin ohi kulkeneelle miehelle, että voisitko auttaa painavan laatikon nostamisessa autoon, ettei mun raskaana olevan kaverin tarvitse nostaa.

Kaupassa kaksi isoa ruokakassia ja vilkkaasti kävelevä vajaa kaksivuotias. Parkkihallissa jätän kärryn niille tarkoitettuun paikkaan ja kysyn lähimmältä terveen ja reippaan näköiseltä ohikulkevalta tyypiltä apua toisen kassin kannossa; toinen käteni kun on varattu toiselle kassille ja toinen pitää kiinni lapsen kädestä, ettei lapsi juokse auton alle.

Huonekaluja siirtäessä olen kysynyt apua naapurilta, jos ei ole ollut mies kotona (työreissussa ja on ollut nostettava jotain isoa).

Vierailija
7/12 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh pitäisi kantaa vanha pakastin farmariini, kyllä mahtuu. Sekä antiikkinen TOSI painava sisustus arkku.

No löytyiskö tuttavapiiristä nuorempaa väkeä auttamaan, esim. kavereiden tai naapureiden lapsia?

Vierailija
8/12 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun mä olen kantoavun tarpeessa, niin käyn kysyy apua lähimmältä tyypiltä.

Ikean pihalla mä pienen vauvan kanssa ja raskaana ollut kaverini; Huikkasin ohi kulkeneelle miehelle, että voisitko auttaa painavan laatikon nostamisessa autoon, ettei mun raskaana olevan kaverin tarvitse nostaa.

Kaupassa kaksi isoa ruokakassia ja vilkkaasti kävelevä vajaa kaksivuotias. Parkkihallissa jätän kärryn niille tarkoitettuun paikkaan ja kysyn lähimmältä terveen ja reippaan näköiseltä ohikulkevalta tyypiltä apua toisen kassin kannossa; toinen käteni kun on varattu toiselle kassille ja toinen pitää kiinni lapsen kädestä, ettei lapsi juokse auton alle.

Huonekaluja siirtäessä olen kysynyt apua naapurilta, jos ei ole ollut mies kotona (työreissussa ja on ollut nostettava jotain isoa).

Ihanaa, että joku uskaltaa vielä tunnustaa tarvitsevansa prinssiä pelastamaan itseään.

Vierailija
9/12 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että tervekätisenä jaksaisit jotain pakastimia ja tosi painavia arkkuja yksikseen kannella vai? Eli pyydät apua siltä taholta, jolta sitä pyytäisit, vaikkei kätesi olisikaan paketissa.

Eikö tällaisia juttuja voi muuten siirtää sen verran, että käsi ehtii parantua?

Vierailija
10/12 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että tervekätisenä jaksaisit jotain pakastimia ja tosi painavia arkkuja yksikseen kannella vai? Eli pyydät apua siltä taholta, jolta sitä pyytäisit, vaikkei kätesi olisikaan paketissa.

Eikö tällaisia juttuja voi muuten siirtää sen verran, että käsi ehtii parantua?

Omistan nokkakärryn jolla on erittäin helppo siirtää noita tavaroita kunhan sen esineen saa siirrettyä siihen nokkakärryyn. En vain nyt pysty sitä tekemään edes vaikka vaimoni hieman auttaisi.

Vierailija
11/12 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi jestas. Kärrää ne kassit autoon, sitten palautat kärryt ja kävelette lapsen kanssa autolle.

Vierailija
12/12 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt lapsiasi, lapsenlapsia, naapuria, kummilapsia, sukulaisia tai ystäviltä kysyt tietääkö joku pari ihmistä kantamaan.