Miten pääsen eroon Jari Sarasvuon tviiteistä? En ole niitä todellakaan tilannut, mutta
tviittejä tulee useita kertoja viikossa.
Pidin Sarasvuosta joskus historian hämärissä, mutta nykyisin tilanne on toisenlainen. Osaan itsekin selata kirjoja ja väittää lukeneeni ne. Enkä kannata pettämistä.
Kommentit (9)
Samaa kysyn minäkin. Ei kiinnosta niiden outojen tviitit, en ole klikannut seuraavani heitä.
Kaikille niille, joiden twiitit eivät miellytä, pitää laittaa tiukkasanainen ja ankara palaute. Oppiipahan vätykset olemaan!
Ei niistä pääse eroon. ovat pakollisia kaikille
Kiitos vastauksista. Olisiko jollain hyvä neuvo siihen, miten vältyn turhilta tviiteiltä?
Ap
Sarasvuon horinat yle areenalla ovat kyllä järkkyä kuultavaa :D
Mua ei kiinnosta koko Twitter juurikin tuon typerän kommentoinnin takia. Aina tulee niiden uppo-outojen kommentteja, joita ei kiinnosta edes lukea. Ja meilissä tyrkytetään niitä epäkiinnostavia "seurattavia". Tai jatkuvasti ne samat Enbusket ja Sarasvuot jaksaa kommentoida, huoh.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö poistaa koko Twitter?...
Jos et ole siellä, et ole olemassa.
Ei mulla muuta
En tiedä, mutta haluaisin vastauksen samaan kysymykseen. Eikä Sarasvuo ole ainoa, jonka twiittejä EN HALUA saada. Minulle tulee näkyviin myös jonkun viherhiherhiipertäjäpiipertäjänaisen viestejä enkä jaksaisi enää nähdä yhtäkään niistä.