Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jättää mies, kun tuntuu etten ole tarpeeksi vahva jatkamaan eron jälkeen :(

Vierailija
08.03.2016 |

Olen nyt tottunut tähän tuttuun ja 'turvalliseen' jatkuvaan riitelyyn, eri mielisyyksiin, huutoon, kissa ja hiiri leikkeihin, kun toinen pakoilee riidoista pois, eikä sitten ilmoita itsestään mitään, kun minä huolestuneena mietin jo kaikkein pahintakin. Tiedän ettei tää suhde tule kestämään lopussa, mutta milloin se kamelin selkä katkeaa ja pystyn lähtemään :( olo on niin armoton, itken täällä tätä kirjoittaessani, tiedän että parasta olis vaan jättää ja lähteä, mutta kärsin ahdistyshäiriöstä, paniikkihäiriöstä, ja tuntuu vaan että maailma kaatuisi kokonaan jos eroan. Mutta en mä kestä tätä suhdettakaan. Nyt kun hetken tunsin, että nyt mä saan kaiken sanottua miehelle, niin hän lähti ns pakoon, eikä taas saa yhteyttä. Mua ahdistaa niin

Kiva ku tos noi pakolliset numerotkin oli 666..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävän, perheen, sukulaisten tuella? Kerrot jollekin etukäteen, että aiot jättää miehen, mutta tulet olemaan tosi heikoilla. Menet jonkun luokse yöksi, joku jolle voit jutella ja itkeä. Ns. valmistelet eron itsellesi etukäteen, teet siitä mahdollisimman helppoa. Hävitä ensin miehen tekemät kirjeet, sähköpostit, ihanat tekstiviestit, ettet palaa niitä lukemaan (kyllä, itsekin erosta yritän juuri selviytyä, ja ne entisen miehen kirjeet joita en pysty lopettaa lukemasta vetää mut aina alas uudelleen). Jonkun tuki varmasti auttaisi.

Vierailija
2/7 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile mielikuvaharjoittelua: mitä todella tapahtuisi, jos lähtisit? Tapahtuisiko jotain peruuttamattoman pahaa? Jos sinusta tuntuu, että vastaus on kyllä, pohdi kuinka realistinen se tunnetila on. Voi olla, että epävarmuus etenkin olosuhteesi huomioon ottaen aiheuttaa kovemman pelkoreaktion, kuin olisi "tarpeen". Sympaattinen hermostosi lähettää hätäsignaalia, vaikka todellisuudessa sinulla ei ole hätää. Yllä olevan kommentoijan neuvot ovat myös tosi hyviä! Tsemppiä, ei maailma kaadu eroon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, onko se T?

Vierailija
4/7 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät, että pitää juosta! Niin minäkin tein. Yksin pärjää paremmin. Haluatko pelätä vai elää rauhassa?

Vierailija
5/7 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT: osa ahdistushäiriöstä ja paniikkihäiriöstä saattaa olla peräisin ihan siitä huonosta parisuhteesta. Omassa tuttavapiirissä tiedän parikin ihmistä jotka ovat sairastuneet vaikeaan masennukseen kauhean parisuhteen seurauksena. Kehosi ja mielesi reagoivat...

Vierailija
6/7 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän huolesi, mutta tiedät varmaan itsekin että tuo on mitä surkein syy pysyä parisuhteessa. Jos sinä olet onneton, niin suurella todennäköisyydellä miehesikin on. Jos jäät tilanteeseen roikkumaan niin riskinä on että mies jättää. Se saattaa nyt tuntua helpottavalta ajatukselta, mutta hylätyksi tuleminen saattaa aiheuttaa sinussa vielä paljon kovemman reaktion kuin mitä nyt on odotettavissa. 

Vierailija
7/7 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi