itse punatukkaisena miehenä häpeän tuota teriniittiä
Ei kaikki aidot kalpeat punatukkaiset miehet ole kusipäitä tai nörttejä.
Kauhea yleistys, itse olen ulospäinsuuntauntunut seurassa(ulkona, tai sisälläkin).
Joskus tarvitsen aikaa päivän-viis elektroniikan ääressä, asiakaspalvelija olen isossa tavaratalossa.
Mutta mulle on aivan sama millaisen ihmisen tapaan, pidän häntä aina ihmisenä, oli se sitten vanha tai nuori,
Ruma tai kaunis, tukan värilläkään ei ole väliä
Kommentit (11)
Luonnostaan punatukkaiset on mahtavia! Jotenkin niin uniikkeja ja ihanalla tavalla ulkonäöllisesti erikoisia :) Haluaisin itsekin olla punatukkainen :)
Mä aikanaan olisin halunnut punatukkaisen miehen. Olisi tullut melko todennäköisesti punatukkaisia lapsiakin. Ja punatukkaiset miehet on melkeimpä järjestään söpöjä :)
Onko teriniitti edes oikeasti punapää? Näytti ainakin luonnollisemmalta vaaleanruskeissa tms. hiuksissa.
Onko se siis itse väittänyt että kaikki punatukkaiset on samanlaisia?
Itse pidän punaisista hiuksista varsinkin miehillä.
Vierailija kirjoitti:
Onko se siis itse väittänyt että kaikki punatukkaiset on samanlaisia?
Itse pidän punaisista hiuksista varsinkin miehillä.
Hyvä ettei oo steretypioita.
Olisin odottanut kysymyksiä että onko punapäämies homppi, tukanlähtö yms, se Teriniitti on kamala.
Laittakaa kysymyksiä vanhemmista sisaruksista yms.
Kyllä mä vastailen.
-ap
Niin siis onko Niitti sanonut jotain ikävää punapäistä vai? Vai mistä sait idean tähän keskusteluun, ap? En mä ainakaan yhden Niitin perusteella ole tehnyt minkäänlaisia päätelmiä punapäisistä miehistä ryhmänä. Itse pidän useampaakin punapäämiestä kuumana.
Ihailen kyllä punaisia hiuksia miehillä, varsinkin kun väri on aito. Muutama päivä sitten juuri ihailin miestä jolla on punainen tukka.
Btw, tiedän yhdessä isossa tavaratalossa punatukkaisen ja -partaisen asiakaspalvelijamiehen. Hän on söpö, ja lisäksi juttelee kivasti asiakkaille. Mahtaakohan olla ap?
Vierailija kirjoitti:
Ihailen kyllä punaisia hiuksia miehillä, varsinkin kun väri on aito. Muutama päivä sitten juuri ihailin miestä jolla on punainen tukka.
Btw, tiedän yhdessä isossa tavaratalossa punatukkaisen ja -partaisen asiakaspalvelijamiehen. Hän on söpö, ja lisäksi juttelee kivasti asiakkaille. Mahtaakohan olla ap?
Pahus.
-ap
En tee uutta ketjua, kysykää punatukkaiselta mieheltä(ihan geeneissä on väri)? Tyyliin palatko yms
-AP