Yhden illan juttu jäi mieleen, pitäisikö ottaa yhteyttä?
Tapasin baarissa aivan sattumalta miehen, jonka kanssa aloimme juttelemaan. Ilmassa ei ollut mitään seksuaalista, enkä itse ole aikoihin harrastanut yhden illan suhteita, joten en edes ajatellut tästä miehestä sellaista.
Juttelimme koko illan, molempien kaveritkin "unohtuivat" lähes kokonaan ja loppujenlopuksi päätimme lähteä yhtä matkaa. Seksiä ei harrastettu yöllä, jatkettiin vaan juttelua ja makoiltiin yhdessä.
Aiemmissa yhden illan jutuissa olen tottunut, että "vieraileva" osapuoli lähtee käytännössä aamun sarastaessa, mutta aamunkin tullen juttua vaan riitti ja monesti ajattelin, miten voikaan kaikki kolahtaa näin yks yhteen. Meillä oli tosi hauskaa, uskoisin sen olleen molemminpuolista ja mies itse pyysi minua jäämään seurakseen.
Illemmalla kun olin lähdössä, mies sanoi että toivottavasti nähdään vielä ja pyysin sitten hänen puhelimensa johon laitoin numeroni.
Nyt olen kuitenkin miettinyt, että todennäköisesti tuo oli miehelle vain yhden yön sutina, koska ainakaan hänestä ei ole kuulunut mitään. Toisaalta taas itse en tosiaan ole koskaan viettänyt aikaa näiden baarituttujen kanssa, mutta mistäpä tiedän millaisia muut ovat. Mies kyllä yöllä sanoi olevansa vähän nössö naisten kanssa, mutta tästäkään en voi tietää puhuiko lämpimikseen vai oliko tosissaan :D
Äh. Haluaisin kovasti ottaa häneen yhteyttä (99% varmasti löytäisin esim. fb:stä yhteisten kavereiden takia) mutta samalla jarruttelen, koska onhan miehellä numeroni ja järki sanoo, että ottaisihan hän jos haluaisi. En vaan pysty lopettaa miettimästä sitä, miten hyvin kaikki kolahti - vaikka ulkomuodon perusteella en olisi koskaan, millään tasolla hänestä uskonut kiinnostuvani!
Kommentit (10)
No jos hän ei ole erityisen komea, hän ajattelee, että sinä vain leikittelit eikä uskalla ottaa yhteyttä. Soita siis : ) Miten tuo kuvauksesi yhteisolostanne kuulostikaan nii-in lupaavalta!
Kyllä se mies aika vissisti soittaa, jos on oikeasti kiinnostunut.
Mutta toisaalta: et sinäkään mitään häviäkään, jos otat esim. fb:n kautta mieheen yhteyttä.
Kannattaa mieluummin olla onnellinen, kuin liian ylpeä :)
Juuri tuota yhdessäoloa mietin itsekin - valehtelisin, jos väittäisin että tuollaista tulee (itselleni) useinkin vastaan. Toki tulen toimeen monenlaisten ihmisten kanssa, mutta tässä jotenkin kaikki ajatusmaailmasta ja huumorintajusta kolahti yhteen kuin saumattuina. En siis tarkoita, että mies välttämättä olisi palavasti ihastunut minuun tämän takia, mutta hän itsekin totesi aamulla että ollaan tosi samanlaisia ja on ollut tosi hauskat ilta ja aamu.
Mutta kuten sanoin - en juurikaan harrasta yhden illan juttuja ja viimeisimmästä on MONTA vuotta aikaa, en tiedä ovatko miehet useinkin tuollasia, puhuvat pehmoisia ja soittavat kenties kun seuraavan kerran kaipaavat yöseuraa.
ap
Miehet yleensä ottavat yhteyttä, jos haluavat. Useasti moni mies perääntyy liian hanakoita naisia, mies on se joka haluaa saalistaa. Ei ehkä ihan heti kannata sänkyyn rynnätä ekalla tapaamisella, niin antaa fiksumman vaikutelman miehelle.
Liian innokas nainen ei ole kiinnostava. Jos olisin kyseinen mies, ottaisin itse yhteyttä jos olisin kiinnostunut.
m30v
Vierailija kirjoitti:
Miehet yleensä ottavat yhteyttä, jos haluavat. Useasti moni mies perääntyy liian hanakoita naisia, mies on se joka haluaa saalistaa. Ei ehkä ihan heti kannata sänkyyn rynnätä ekalla tapaamisella, niin antaa fiksumman vaikutelman miehelle.
Yleistäminen on ok, jos kohteena on mies.
Täytyy kyllä itse ihmetellä noita "liian innokas" jne. Eikö mies ole liian innokas, jos hän ottaa itse yhteyttä naiseen? Vai päteekö tämä vain, jos nainen ottaa oma-aloitteisesti yhteyttä?
Se ottaa yhteyttä jota kiinnostaa. Turhia kaikki nuo miehet sitä ja naiset tätä ja muut typerät kivikautiset sukupuoliroolileikti mikä on kenenkänkin tehtävä ja mitä kaikkia kirjoittamattomia sääntöjä muka on.
Vierailija kirjoitti:
Se ottaa yhteyttä jota kiinnostaa. Turhia kaikki nuo miehet sitä ja naiset tätä ja muut typerät kivikautiset sukupuoliroolileikti mikä on kenenkänkin tehtävä ja mitä kaikkia kirjoittamattomia sääntöjä muka on.
Tällä tyylillä itsekin ajattelen, tai siis en mieti että kenen tehtävä mikäkin on. Jostain syystä kuitenkin jännittäisi ottaa itse yhteyttä, kun itse numeronikin annoin, vaikka toisaalta enhän siinä mitään menettäisi :)
ap
Anna miehen ottaa kun kerran numeron annoit, siitähän näet oliko tunne molemminpuoleinen.