Missä tavata kolmekymppisiä naisia?
Kommentit (21)
Miten niin ei käy? Mä olen 35 ja kyllä mä edelleen käyn aina kun on tilaisuus. Se tilaisuus tosin on erittäin harvoin....
Ei niitä kannata enää. Jos on ihan pakko, niin koita jostain ulkomailta, vaikka aasiasta.
Itse oon 32v sinkku nainen. Muhun tutustuis parhaiten urheiluharrastuksessa tai arkisissa tilanteissa. Baarissa käyn harvemmin ja silloin porukka on yleensä niin kännissä että helmetkin saattaa mennä ohi kun ärsyttää sellanen sössöttäminen ja vonkaaminen. Pystybaareissa viihtyisin puolille öin saakka, sen jälkeen alkaa meno mennä liian lujaa monesti mun mielestä tutustumistarkoituksessa.
Vierailija kirjoitti:
Itse oon 32v sinkku nainen. Muhun tutustuis parhaiten urheiluharrastuksessa tai arkisissa tilanteissa.
Just. Eli käytännössä suhun ei voi tutustua mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse oon 32v sinkku nainen. Muhun tutustuis parhaiten urheiluharrastuksessa tai arkisissa tilanteissa.
Tä? Miksei? 😂
Vierailija kirjoitti:
Itse oon 32v sinkku nainen. Muhun tutustuis parhaiten urheiluharrastuksessa tai arkisissa tilanteissa. Baarissa käyn harvemmin ja silloin porukka on yleensä niin kännissä että helmetkin saattaa mennä ohi kun ärsyttää sellanen sössöttäminen ja vonkaaminen. Pystybaareissa viihtyisin puolille öin saakka, sen jälkeen alkaa meno mennä liian lujaa monesti mun mielestä tutustumistarkoituksessa.
Voin kuvitella seuraukset, kun tämmönen ruma sikaniska tulisi juttelemaan sulle salilla :D
Ihan missä tahansa. Minulla on vain se ongelma, että usein liikun tuttujen ja sisarusten lapsiperheiden kanssa (vaikkapa laivalla), joten minuakin pidetään perheellisenä. En tunne ketään sinkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tä? Miksei? 😂
Arkisissa tilanteissa? C'mon.. Hemmetin todennäköistä että joku pokailee kun viet roskia. Olet käytännössä eristänyt itsesi pienen pieneen omaan maailmaasi, jossa tapaat aina samat ihmiset, pienen määrän ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin kuvitella seuraukset, kun tämmönen ruma sikaniska tulisi juttelemaan sulle salilla :D
No kuvaile miten siinä kävis 😉
Naista saa lähestyä salilla vain jos on sellainen komea paskahuussin kokoinen steroidikörmy. Ja huomatkaa sana komea. Joku bulli tai muut samanlaiset ei kelpaa. Sitten on riittävän hyvä jos näyttää hugh grantilta kahden vuoden intensiivisen steroidikuurin jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tä? Miksei? 😂
Arkisissa tilanteissa? C'mon.. Hemmetin todennäköistä että joku pokailee kun viet roskia. Olet käytännössä eristänyt itsesi pienen pieneen omaan maailmaasi, jossa tapaat aina samat ihmiset, pienen määrän ihmisiä.
Oon käyny treffeillä miehen kanssa joka sujautti puhelinnumeronsa mulle päiväsaikaan amarillossa kun käveli ohi. Tarkoitan tällasia törmäämisiä "missä vain".
Deittisivustot ei vaan oo mun juttu. Oon vierestä seurannu paria kaveria jotka niitä on käyttäny pitempääkin ja lopputulos on kuitenkin sama kuin mulla 😉
Lasketko kolmekymppisiksi myös n. 26-29-vuotiaat loppuvaiheen opiskelijat? Opiskelijaelämän jälkeen kohtaaminen vaikeutuu, lähinnä työkuvioihin tai kavereiden kautta natsaa enää.
Vierailija kirjoitti:
Naista saa lähestyä salilla vain jos on sellainen komea paskahuussin kokoinen steroidikörmy. Ja huomatkaa sana komea. Joku bulli tai muut samanlaiset ei kelpaa. Sitten on riittävän hyvä jos näyttää hugh grantilta kahden vuoden intensiivisen steroidikuurin jälkeen.
En pitäisi ollenkaan pahana jos joku kokeneempi salilla kävijä esim tulis antaan vinkkiä johonkin tekniikkaan ohimennen tms. Tämä ei tietystikään tarkoita sitä että tuut maastavetoa tehdessäni pitämään lantiosta kiinni tms 😂
Kyllä mää saatan sanan vaihtaa kenen kanssa tahansa salilla. Siinähän sen näkee onko juteltavaa. Ainahan tässä on se riski että toinen onki varattu esim. Sen(kin) takia ei oo suotavaa tulla vaan suoraan pyytään kahville vaan esim sanoa jotain jonnin joutavaa ruuhkasta, säästä tms että näkee miten toinen reagoi.
Vierailija kirjoitti:
Oon käyny treffeillä miehen kanssa /quote]
No mitä sitte? En täällä puhuta mistään panoseuran hausta. Vaan seurustelusuhteista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon käyny treffeillä miehen kanssa /quote]
No mitä sitte? En täällä puhuta mistään panoseuran hausta. Vaan seurustelusuhteista.
Kuka on puhut panoseurasta tosiaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pitäisi ollenkaan pahana jos joku kokeneempi salilla kävijä esim tulis antaan vinkkiä johonkin tekniikkaan ohimennen tms. Tämä ei tietystikään tarkoita sitä että tuut maastavetoa tehdessäni pitämään lantiosta kiinni tms 😂
Kyllä mää saatan sanan vaihtaa kenen kanssa tahansa salilla. Siinähän sen näkee onko juteltavaa. Ainahan tässä on se riski että toinen onki varattu esim. Sen(kin) takia ei oo suotavaa tulla vaan suoraan pyytään kahville vaan esim sanoa jotain jonnin joutavaa ruuhkasta, säästä tms että näkee miten toinen reagoi.
Säästä tulikin mieleen miten viimeksi lähestyin naista salilla. Mainitsin että onneksi salilla ei sada tai salamoi niin on kivempi treenata :D mimmi katsoi kummissaan ja meni toiselle puolelle salia treenaamaan
Ei missään. Ne ei ole tällä hetkellä sinkkuja, vaan vasta kymmenen vuoden päästä.