Millaista on olla pieni, vaalea ja kaunis nainen?
Mitä hyviä ja huonoja puolia tällaisessa habituksessa on? Onko uskottavuusongelmaa töissä, tuntuuko että teitä vähätellään? Miten miehet suhtautuvat teihin?
Kommentit (12)
Kaunis voi olla niin monella tapaa ja persoona vaikuttaa myös paljon. Tunnen erään kauniin, vaalean ja lyhyen naisen. Hän on luonteeltaan voimakas ja vahva, on eräässä yrityksessä johtavassa asemassa. Vaikka hän on pieni, niin hänen olemuksensa herättää silti kunnioitusta.
Kauneudesta en tiedä, se on mielipideasia. Mutta pienikokoisuuteni takia olen näkymätön. En tiedä ketään, joka ei pitäisi minua uskottavana. Ehkä silmälasit tekevät minusta fiksumman näköisen? Minua ei kiinnosta ihmiset, jotka arvostelevat ihmisiä ulkonäön perusteella.
Nuorempana oli uskottavuusongelmaa töissä mutta se oli asia jonka ikä korjasi. x)
En mikään huippukaunotar ollut, ennemmikin semmoinen nätti / söpö ja mua pidettiin jotenkin vaarattomana ja harmittomana. Se oli ihan hyvä juttu toisaalta; pääsi (ja pääsee) tietyllä tavalla lähelle ihmisiä. Mun työssä siitä oli ja on hyötyä - ei kuitenkaan sillä tavalla että käyttäisin ihmisiä hyväksi millään tavalla mutta mun seurassa ei ihmiset ei niin herkästi jännitä.
Miesten mielestä ehkä olen ollut aika helposti lähestytävä..? En mikään semmoinen etäisen viileä jota vaan kaukaa ihaillaan. Mut tää ei varmaan pelkkään ulkonäköön liity.
Vientiä olisi ollut miesten suhteen ihan omiin tarpeisiin riittävästi, vaikka olin luullut pitkien mallityttöjen olevan kärkisijoilla. Tosin minulla on ollut vain kaksi parisuhdetta, enkä ole nähnyt tarvetta yhden yön jutuille.
Rehellisesti, onhan tää ihan parasta :)
Olen pieni, kaunis ja vaalea. Mitään uskottavuusongelmaa ei ole, minua pidetään yleisesti älykkäänä naisena.
Kukaan täyspäinen ihminen ei usko kauneuden ja lyhyyden olevan merkki tyhmyydestä. Kertoo aika paljon vähättelevän kommentin esittäjästä.
Kaiken lisäksi mulla on isot tissit. No, tuijoteltookoon kaula-aukkotasolle se, jonka päässä ei mitään varteenotettavaa liiku...
Varmaan aika ihanaa.
t. Iso väsähtänyt brunette
Vierailija kirjoitti:
Kaunis voi olla niin monella tapaa ja persoona vaikuttaa myös paljon. Tunnen erään kauniin, vaalean ja lyhyen naisen. Hän on luonteeltaan voimakas ja vahva, on eräässä yrityksessä johtavassa asemassa. Vaikka hän on pieni, niin hänen olemuksensa herättää silti kunnioitusta.
Tunnetaankohan me sama ihminen?
Minä koen uskottavuuden ongelmaksi. Mutta tähän vaikuttanee enemmän pehmeä luonteeni.
It's great!