Peukalonpää halkeilee, mikä avuksi?
Ai että on taas kipeä tuo kynnen vierustan kohta. Kamala kipeä halkeama. Mikä avuksi? Rasvaan ja rasvaan, mutta joka talvi tällaisia tulee. Kerran oli jopa kantapäässä! Se oli ihan kamala. Onneksi vain kerran. Rasvaan kantapäitäkin usein. Kuiva huoneilma kai syynä ja tiheät pesut.
Onko jollain hyvää kikkaa saada tuo paranemaan pian?
Kommentit (6)
B-vitamiinilisää kannattaa kokeilla, siitä ei ainakaan mitään haittaa ole. Mulla auttaa suupielen halkeamiin ja nyt viestistäsi hoksasin, että ei peukalotkaan ole halkeilleet sinä aikana kun olen beetä ottanut.
Laita jotain tosi paksua rasvaa paljon ja isohko esim. laastari päälle ainakin yöksi. Älä kastele. Vaihda uuteen seuraavana pvänä..
BevitaR +B -voide. Ennen nukkumaanmenoa sormenpäihin ja puuvillakäsineet yöksi. Tätä voidetta on sekä huulivoiteena että isommassa putkilossa mutta farmaseutin mukaan kummatkin käy juuri tuohon haavaongelmaan. Toimii ainakin minulla.
B-vitamiinilisää kannattaa kokeilla, siitä ei ainakaan mitään haittaa ole. Mulla auttaa suupielen halkeamiin ja nyt viestistäsi hoksasin, että ei peukalotkaan ole halkeilleet sinä aikana kun olen beetä ottanut.