Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opiskelukaverini vietteli poikaystäväni - karma kosti puolestani!

Vierailija
05.03.2016 |

Olin parikymppisenä järjettömän rakastunut poikaystävääni, mutta yhteinen opiskelukaverimme vietteli miehen yksissä ainejärjestömme opiskelijabileissä, jonne en lähtenyt mukaan. Erohan siitä sitten osittain tämän jutun takia tuli, vaikka nainen olikin vain kertapano, ja surin tapausta pitkään. En oikein osannut tuolloin pitää puoliani, ja olen joskus ihmetellyt kuinka välinpitämättömästi ylitseni käveltiin.

Vuodet ovat vierineet, olen sittemmin valmistunut, mennyt naimisiin ja saanut lapsia, olen ollut vuosia koulutustasi vastaavassa työssä ja elämäni on muutenkin mallillaan. Nyt satuin yli viidentoista vuoden jälkeen törmäämään tähän viettelijättäreen facebookissa. Tutkinto oli jäänyt suorittamatta, ja työpaikaksi oli merkitty taattuun elämän_koululaistyyliin "siellä sun täällä". Nimen perusteella naimisiin oli ehditty, mutta ero oli tullut pian. Hän myös itki julkisella (!) seinällään, kuinka oli taas tullut jätetyksi seuraavankin miehen toimesta. Tämän liki nelikymppisen naisen lapselliset päivitykset myös vilisivät kirjoitusvirheitä.

En voinut muuta kuin nauraa! Tajuan kyllä, ettei tämmöinen vahingonilokaan kovin kypsää ole, ja tunnen kyllä häntä kohtaan myös vähän sääliä, mutta itsepä on tainnut elämänsä suunnan valita. Niin makaa kuin petaa, karma is a bitch! :D

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo nainenhan järjesti sinulle ihanan elämän, joten olet melko ääliö kun pilkkaat häntä

Vierailija
2/20 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiedän erään, joka iski toisen naisen miehen ja rikkoi perheen. Pian tuon jälkeen tämä perheen rikkonut nainen sairastui ärhäkkään syöpään ja kuoli nuorehkona. Pettäminen on väärin, mutta oli tämäkin aika kauhea kohtalo mielestäni tuolle naiselle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vaikuta oikein kasvaneen kun et vieläkään ymmärrä, että ei miestä voi vietellä ellei mies siihen lähde mukaan ja sitä salli tapahtuvan.

Ei sillä, että katsoisin hyvällä varattuja iskeviä lainkaan, totean vain faktan.

Vierailija
4/20 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se niinpäin mene että tuo nainen pokasi poikaystäväsi ja siitä syystä on mennyt huonosti.

Hänellä on elämänhallinta jo silloin ollut kateissa josta syystä hän on tehnyt huonoja valintoja eikä ole kyennyt keskittymään ja sietämään työntekoa eikä katsomaan yhtään pidemmälle ja sen mukaan tekemään ratkaisuja elämässään.

Tulipa poikaystävä testatuksi ja huonoksi havaituksi ja löysit varmaan paremman myöhemmin.

Vierailija
5/20 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on elämä mallillaan, muta vanha suola janottaa jopa niin paljon, että sattumalta pitää ex-heilan ex-heilat etsiä facebooksita. 

Ihana elämä sulla<3 Oih! Karma on bitch myös sinulle, ilmeisesti.

Vierailija
6/20 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa mistään karmasta ole kyse. Nainen nyt vaan on luuseri ja hän olisi luuseri riippumatta siitä, mitä teki poikaystäväsi kanssa.

Vierailija
7/20 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni teki palveluksen, kun paljasti poikaystävän luonteen. Jos ei muuta, niin taisi olla täysin tahdoton mies.

Vierailija
8/20 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, myös minusta mies tuossa on se suurin syyllinen mutta heti hyvänä kakkosena se viettelijä, erityisesti kun vielä tunsi puolison eli ap:n. Kertoo jotain ihmisestä, hänen luonteestaan, arvoistaan ja empatiakyvystään, jos on vietävä muilta. Ja kyllä, se poikaystävä tosiaan ei ole mikään esine, mikä otetaan, mutta kyllähän tuo opiskelijakaveri ihan tieten tahtoen halusi satuttaa ja loukata ap:ta. Poikaystävä taas oli heikko ja tarttui tilalisuuteen eli osoitti todellisen luonteensa heti, ja veikkaan, että hänen nykyinen puolisonsa saa istua kuin tulisilla hiilillä miehen tekemisiä pohtiessaan. Molemmat ihmiset siis aivan roskakamaa.

Vierailija
9/20 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä ex poikaystävä?

Vierailija
10/20 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset hankkinut töitä omalta alaltasi? Ei sillä, etteikö koulutustani vastaavia työntekijöitä tarvittaisi. 

Vierailija
11/20 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo nainenhan järjesti sinulle ihanan elämän, joten olet melko ääliö kun pilkkaat häntä

No just! :D Pitäiskö oikein kiittää!!! :'D

Eiköhän tuo sen ihanan elämänsä olisi muutenkin saanut. Ilman tuon huorulin aiheuttamaa tuskaa!

Vierailija
12/20 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, myös minusta mies tuossa on se suurin syyllinen mutta heti hyvänä kakkosena se viettelijä, erityisesti kun vielä tunsi puolison eli ap:n. Kertoo jotain ihmisestä, hänen luonteestaan, arvoistaan ja empatiakyvystään, jos on vietävä muilta. Ja kyllä, se poikaystävä tosiaan ei ole mikään esine, mikä otetaan, mutta kyllähän tuo opiskelijakaveri ihan tieten tahtoen halusi satuttaa ja loukata ap:ta. Poikaystävä taas oli heikko ja tarttui tilalisuuteen eli osoitti todellisen luonteensa heti, ja veikkaan, että hänen nykyinen puolisonsa saa istua kuin tulisilla hiilillä miehen tekemisiä pohtiessaan. Molemmat ihmiset siis aivan roskakamaa.

Entäpä kun mulle teki noin "ystävä"?

Vierailija
13/20 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se niinpäin mene että tuo nainen pokasi poikaystäväsi ja siitä syystä on mennyt huonosti.

Hänellä on elämänhallinta jo silloin ollut kateissa josta syystä hän on tehnyt huonoja valintoja eikä ole kyennyt keskittymään ja sietämään työntekoa eikä katsomaan yhtään pidemmälle ja sen mukaan tekemään ratkaisuja elämässään.

Tulipa poikaystävä testatuksi ja huonoksi havaituksi ja löysit varmaan paremman myöhemmin.

No enhän minä toki niin ajattelekaan, että juuri _minun poikaystäväni_ pokaaminen on suistanut naisen raiteltaan. Petos on tuskin ollut ensimmäinen, eikä varmasti viimeinenkään. Pointtini oli juuri tuo esittämäsi, eli hän on ihan itse huolehtinut omilla valinnoillaan, että elämä on jatkunut samaa rataa. Silloin muinoin surkuttelin omaa kohtaloani, mutta kyllä elämä on osoittanut, ettei minun osani niin huono ole ollutkaan.

Ap

Vierailija
14/20 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet sentään päässyt siitä täysin eroon.

Vierailija
15/20 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin on elämä mallillaan, muta vanha suola janottaa jopa niin paljon, että sattumalta pitää ex-heilan ex-heilat etsiä facebooksita. 

Usko ihan vapaasti mitä tahdot, mutta oikeasti ko. nainen tuli vastaan täysin sattumalta, kun opiskeluporukkamme suunnittelee luokkakokousta. En siis hakenut häntä, vaan olemme samassa ryhmässä. Kävin kurkkaamassa monen muunkin unohtuneen tutun profiilit, samoin tämän naisen. Olisitko itse muka jättänyt profiilin katsomatta, koska *onnellinen elämä? :D

Myönnän kyllä auliisti, että vanha suola janotti tämän miehen suhteen kyllä pitkäänkin, koska juttu päättyi ikävästi ja yllättäen, eikä siis tosiaan ainoastaan tämän naisen takia. Silloinen katkeruuteni kohdistui juurikin tähän mieheen, sillä totta kai hän oli petturina pahempi kuin tämä sinkkuna viilettänyt tyttö, jonka rooliksi jäi vain miehen petturuuden esiin tuominen. Tämä siis kommenttina niille, jotka osoittivat heti syyttävää sormea miehen suuntaan, väittäen, etten tajua miehen osuutta.

Mutta kaikki tuo tapahtui siis parikymppisenä, enkä todellakaan enää muistele mitään pahoilla mielin tai oikeastaan millään mielin. Oli vain mielenkiintoista huomata, miten joidenkin elämä on lähtenyt kiertymään tiettyyn suuntaan jo aikoja sitten.

Vierailija
16/20 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usko ihan vapaasti mitä tahdot, mutta oikeasti ko. nainen tuli vastaan täysin sattumalta, kun opiskeluporukkamme suunnittelee luokkakokousta. En siis hakenut häntä, vaan olemme samassa ryhmässä. Kävin kurkkaamassa monen muunkin unohtuneen tutun profiilit, samoin tämän naisen. Olisitko itse muka jättänyt profiilin katsomatta, koska *onnellinen elämä? :D

Myönnän kyllä auliisti, että vanha suola janotti tämän miehen suhteen kyllä pitkäänkin, koska juttu päättyi ikävästi ja yllättäen, eikä siis tosiaan ainoastaan tämän naisen takia. Silloinen katkeruuteni kohdistui juurikin tähän mieheen, sillä totta kai hän oli petturina pahempi kuin tämä sinkkuna viilettänyt tyttö, jonka rooliksi jäi vain miehen petturuuden esiin tuominen. Tämä siis kommenttina niille, jotka osoittivat heti syyttävää sormea miehen suuntaan, väittäen, etten tajua miehen osuutta.

Mutta kaikki tuo tapahtui siis parikymppisenä, enkä todellakaan enää muistele mitään pahoilla mielin tai oikeastaan millään mielin. Oli vain mielenkiintoista huomata, miten joidenkin elämä on lähtenyt kiertymään tiettyyn suuntaan jo aikoja sitten.

Tuo viesti 15 oli siis Ap

Vierailija
17/20 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitenkä exäsi elämä? Kiertyikö jo alussa tiettyyn suuntaan kun meni ja pani vierasta naista?

Selkeästi sinähän edelleen tässä teet ihan omalla kielenkäytölläsi tuosta naisesta pääsyyllisen, joka "vietteli" miehesi ja nyt "karma kosti". Miksei karma kostanut miehellesi?

Vierailija
18/20 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tuosta vaan mieleen kuinka minua kiusasi eräs tyttö lukiossa, koskaan aiemmin minua ei oltu kiusattu mutta lukiossa tuo tyttö otti silmätikukseen. Pisti liikkeelle perättömiä huhuja, arvosteli kovaan ääneen likkakavereidensa kanssa vartaloani ja kuinka "ällö" olen, hänen takiaan jäi vanhat tanssimatta kun hän sai pojat luulemaan, että minulla on sukupuolitauti (en ollut sen ikäisenä edes vielä pussannut poikaa!) jne mukavaa. Olin siis ihan tavallinen, normaalipainoinen lukiolainen. Hänen takiaan masennuin pahasti ja menetin pari ystävää.

Nyt lukiosta on jo 15 vuotta aikaa ja kyllä oli vahingoniloa kun sain tietää mitä entiselle kiusaajalleni kuuluu. Tämä ei saanut lukiota loppuun, amiskin jäi kesken, jäi kotiäidiksi usean lapsen kanssa, on ottanut itsensä täyteen rumia tatuointeja ja lihonnut hirveästi (mua aina haukkui läskiksi). Hänen elämässään ei ole muuta sisältöä kuin lapset ja sossu, töissäkään ei ole vaan mies elättää duunaripalkalla. Minusta aina jaksoi haukkua kuinka olen luuseri eikä minusta tule mitään, mutta nyt olen KTM ja hyväpalkkaisessa esimiesasemassa, naimisissakin ja löytyy muitakin harrastuksia kuin lapset. Tuntuu kierolla tavalla hyvältä, että hänestä tulikin se lähiön kotiäiti ja pubiruusu, kun teki minun lukiostani helvetin.

Vierailija
19/20 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietteli poikaystäväsi. Oliko poikaystävä.jotenkin vähä-älyinen ja syyntakeeton vai mitä tarkoitat viettelemisellä?

Vierailija
20/20 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eksä oli kyllä vähä-älyinen! :'D

Sisarellaan lievä down ja itselläänkin hieman vinohkot silmät. ;)

Toinen petturi oli kai vähän biseksuaali, näin jälkikäteen ajateltuna.

Mä en tajua naisia, jotka makuuttavat itsejään kaikkien miesten alla, muka todistaakseen olevansa parempia kuin tuo ykkös nainen.

Eikö ole mitään itsekunnioitusta!?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi