Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

PIKAGALLUP: Pitääkö miehelle antaa pelkästä säälistä

Vierailija
18.02.2006 |

Itsellä ei tee mieli, ei oo tehny yli kuukauteen..Miehet ja naiset mitä mieltä olette

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

JULLE69

anna aina ota suihin mieheltä kuin mieheltä=kaikilta

vähentää stressiä SEKSI meinaan...

Vierailija
2/16 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julmaa pakottaa mies (tai nainen) parisuhteessa selibaattiin vasten tahtoaan. t. nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinua kukaan voi pakottaa antamaan säälistä.

Sinun itse pitää päättää antaako vai ei. Joskus se tietysti voi auttaa suhdetta kun antaa säälistä mutta jos menee useampaan kertaan tuo säälihomma niin suhteelta puuttuu jotain.

Itse olen saanut siitä palkkaa kun olen antanut toisen lähteä humputtelemaan muualle :) Piti tehdä pikaiset...

Vierailija
4/16 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin luvan käydä ulkona ja virkistäytymässä. Jos teitä ei kerran omat miehet kiinnosta niin antakaa mahikset saada täyttymys jonkun muun kainalossa.

Siis, minä, montaa kotirouvaa/äitiä duunanneena tiedän että myös nainen tarvii ja haluaa, muttei omaansa. Miksi pitää mustasukkaisesti leikkikalustaan kiinni jos ei enää tykkää itse leikkiä. Nimittäin lelulla on tunteet, tarpeet, halut, ELÄMÄ!!!

Vierailija
5/16 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä joskus kun mies on lähdössä duuniporukan kanssa reissuun, täytyy oikein näyttää taivaan merkit. Ettei tulisi kiusauksia. Imeä kaikki mehut..

Vierailija
6/16 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pidä siinähän voi mennä tavara rikki jos ei ole tarppeksi kostea sitten on 6kk ilman (eikä naurata)

Vierailija
7/16 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sinun kannattaa myös selvittää oma haluttomuutesi. Onko syynä , ettet saa orgasmia vai etkö ole muuten vaan sinut seksin kanssa ?

Vierailija
8/16 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo mutta ajattele ittes naisen tilalle ota wc-papru rulla ja nai sitä kyllä peli kuluu

t:mies

Vierailija
9/16 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sittenhän meikäläinen joutuisi olemaan kokonaan ilman

Vierailija
10/16 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta suhde ei pysy pystyssä pelkällä oillun antamisella

-mici-

Vierailija
11/16 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys sinällään kuvastaa tilanteen typeryyttä. Tämä taas johtuu suomalaisten naisten mentaliteetista; seksiä käytetään vallan välineenä ja suhtautumien siihen ylipäänsä on ei-vapautunutta.

Seksihän on hauskanpitoa -jokapäiväistä siis-, uusien asioiden kokeilua ja intohimoa.

Olen asunut Unkarissa ja sikäläisten naisten asenne seksiin on ihan eri planeetalta kuin suomi mammojen

(Joo menen kyllä takaisin heti kun työ asiat antavat siihen tilaisuuden)

Vierailija
12/16 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni tekee mieli aika harvoin, koska seksi ei tunnu juuri miltään. Minusta siis mies ei tarvitse useammin sääliseksiä - jos itse saisin sen orgasmin edes kerran kuussa niin olisin todella iloinen.

Vierailija
13/16 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs kuinka kauan pitää kärvistellä himassa ilman seksiä ennenkuin saa käydä vieraissa? 1kk? 3kk? vuosi? Kyl mun mielestä viimeistään päänsärkyä seuraavana juhannuksena saa vähän koettaa muitakin.

Vierailija
14/16 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla ei ole pian miestä tuolla periaatteellasi. Et kirjoittelisi sillä nikilläsi tänne.

Vierailija
15/16 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Itselläni tekee mieli aika harvoin, koska seksi ei tunnu juuri miltään. Minusta siis mies ei tarvitse useammin sääliseksiä - jos itse saisin sen orgasmin edes kerran kuussa niin olisin todella iloinen.

Vierailija
16/16 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite en ainakaan antaisi. Ihan siks että voi kuvitella se filiksen seksin aikana ja jälkeen jos ei yhtään huvittais ja silti nais.

Meillä on kyllä vähän toisin päin, itse haluisin päivittäin, mutta miehelle riittää vähempi. Ja meillä ainakin on keskustelu aittanut, koska muuten ajattelisin edelleen etten ole haluttava, kaunis, oon huono, teen jotain väärin jne.

Että keskustelemalla eteenpäin

neiti 20-w