PIKAGALLUP: Pitääkö miehelle antaa pelkästä säälistä
Itsellä ei tee mieli, ei oo tehny yli kuukauteen..Miehet ja naiset mitä mieltä olette
Kommentit (16)
Julmaa pakottaa mies (tai nainen) parisuhteessa selibaattiin vasten tahtoaan. t. nainen
Ei sinua kukaan voi pakottaa antamaan säälistä.
Sinun itse pitää päättää antaako vai ei. Joskus se tietysti voi auttaa suhdetta kun antaa säälistä mutta jos menee useampaan kertaan tuo säälihomma niin suhteelta puuttuu jotain.
Itse olen saanut siitä palkkaa kun olen antanut toisen lähteä humputtelemaan muualle :) Piti tehdä pikaiset...
Nimittäin luvan käydä ulkona ja virkistäytymässä. Jos teitä ei kerran omat miehet kiinnosta niin antakaa mahikset saada täyttymys jonkun muun kainalossa.
Siis, minä, montaa kotirouvaa/äitiä duunanneena tiedän että myös nainen tarvii ja haluaa, muttei omaansa. Miksi pitää mustasukkaisesti leikkikalustaan kiinni jos ei enää tykkää itse leikkiä. Nimittäin lelulla on tunteet, tarpeet, halut, ELÄMÄ!!!
Meillä joskus kun mies on lähdössä duuniporukan kanssa reissuun, täytyy oikein näyttää taivaan merkit. Ettei tulisi kiusauksia. Imeä kaikki mehut..
ei pidä siinähän voi mennä tavara rikki jos ei ole tarppeksi kostea sitten on 6kk ilman (eikä naurata)
Mutta sinun kannattaa myös selvittää oma haluttomuutesi. Onko syynä , ettet saa orgasmia vai etkö ole muuten vaan sinut seksin kanssa ?
joo mutta ajattele ittes naisen tilalle ota wc-papru rulla ja nai sitä kyllä peli kuluu
t:mies
sittenhän meikäläinen joutuisi olemaan kokonaan ilman
mutta suhde ei pysy pystyssä pelkällä oillun antamisella
-mici-
Kysymys sinällään kuvastaa tilanteen typeryyttä. Tämä taas johtuu suomalaisten naisten mentaliteetista; seksiä käytetään vallan välineenä ja suhtautumien siihen ylipäänsä on ei-vapautunutta.
Seksihän on hauskanpitoa -jokapäiväistä siis-, uusien asioiden kokeilua ja intohimoa.
Olen asunut Unkarissa ja sikäläisten naisten asenne seksiin on ihan eri planeetalta kuin suomi mammojen
(Joo menen kyllä takaisin heti kun työ asiat antavat siihen tilaisuuden)
Itselläni tekee mieli aika harvoin, koska seksi ei tunnu juuri miltään. Minusta siis mies ei tarvitse useammin sääliseksiä - jos itse saisin sen orgasmin edes kerran kuussa niin olisin todella iloinen.
Entäs kuinka kauan pitää kärvistellä himassa ilman seksiä ennenkuin saa käydä vieraissa? 1kk? 3kk? vuosi? Kyl mun mielestä viimeistään päänsärkyä seuraavana juhannuksena saa vähän koettaa muitakin.
Sinulla ei ole pian miestä tuolla periaatteellasi. Et kirjoittelisi sillä nikilläsi tänne.
Vierailija:
Itselläni tekee mieli aika harvoin, koska seksi ei tunnu juuri miltään. Minusta siis mies ei tarvitse useammin sääliseksiä - jos itse saisin sen orgasmin edes kerran kuussa niin olisin todella iloinen.
Ite en ainakaan antaisi. Ihan siks että voi kuvitella se filiksen seksin aikana ja jälkeen jos ei yhtään huvittais ja silti nais.
Meillä on kyllä vähän toisin päin, itse haluisin päivittäin, mutta miehelle riittää vähempi. Ja meillä ainakin on keskustelu aittanut, koska muuten ajattelisin edelleen etten ole haluttava, kaunis, oon huono, teen jotain väärin jne.
Että keskustelemalla eteenpäin
neiti 20-w
JULLE69
anna aina ota suihin mieheltä kuin mieheltä=kaikilta
vähentää stressiä SEKSI meinaan...