Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mitä teen???

Vierailija
29.06.2008 |

ja opetella kirjoittamaan?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
29.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pliiz auttakaa mua!

Miten mä ikinä pääsen exäsä yli?? Ollaan erottu joku aika sitten, erillään ollaan asuttu puolisen vuotta. llaan hyvissä väleissä, nyt ehkä jopa paremmissa kuin silloin kun olimme yhdessä. Tiedän kuitenkin, että miehessä on niin paljon ominaisuuksia, joiden kanssa en tule toimeen ja sama toisin päin, emme tule olemaan onnellisia yhdessä. Mulla on jo uusi "viritelmä", seurustelusta en tahtoisi puhua, mutta hänellä on jo mielessä mitä vain..., itse ajattelen kuitenkin vain exää. TÄmä uusi mies olisi kaikkea mitä tahtoisin, kiltti, huomaanen, kunnollinen, lapsirakas ym. ja mkä tärkeintä, meidän arvot täsmää ja thdomme samanalaisi asioita elämätämme. Tässä oli iso syy, miksi exän kanssa meni yhteinen tie poikki... halusimme aina eri asioita, mistään ei päästy sopuun, ei edes sohvan ostosta.... saatikka isommista asioista, koko ajatusmaailma oli liian erilainen.

Josyt vain ottaisin tuon uuden, niin saisin kaiken mitä haluan, mutta en edes halua häntä, haluan vain exäni, ajattelen häntä koko ajan.

Loukkaisin vain uutta, jos hänen kanssaan lähtisin nyt vakavampaan suhteeseen....?

Mitäs tässä pitäisi tehdä ja miten saisin itseni jonkinasteiseen tasapainoon ?? Nyt kelpais kaikki vinkit;)?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla