Mitäs teidän maanantaihin kuuluu? :)
Itse olen töissä ja ihailen ulkona paistavaa aurinkoa, niin hyvä olo kun ei ole harmaata.
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Viikonpäivät ovat menettäneet merkityksensä täysin, sillä takana ja edessä on päättymätön työputki. Tuntuu ettei elämässä muuta sisältöä olekaan. Käyn kotona syömässä ja nukkumassa.
Etkö pysty yhtään vähentämään töitä?
Vierailija kirjoitti:
Toosi hyväää
Kerro lisää :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toosi hyväää
Kerro lisää :)
Kerron että upeaaa
Harmittaa, kun muistin juuri että kirjastokirjat on taas myöhässä. Mutta muuten kuuluu ihan hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Huikia päivä kaiken kaikkiaan!!
No? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huikia päivä kaiken kaikkiaan!!
No? :)
mulla on aina :)
Lähden kohta töihin ja tässä vielä koneella istun kahvikupin kanssa. Täälläkin mahtava ilma!
Hyvää! Mies pitää vapaapäivän, kirjottelin aamun opparia ja kohta valmiiseen lounaspöytään :) sen jälkeen lähdetään muksujen kanssa ulkoilemaan. Illalla sali ja lisää opparia. Aika täykky päivä siis !
Vierailija kirjoitti:
Hyvää! Mies pitää vapaapäivän, kirjottelin aamun opparia ja kohta valmiiseen lounaspöytään :) sen jälkeen lähdetään muksujen kanssa ulkoilemaan. Illalla sali ja lisää opparia. Aika täykky päivä siis !
Mistäs teet opparin? :)
Muuten hyvää, mutta miesparka sairastui yöllä vatsatautiin ja mä odotan täällä, että alanko itsekin voida huonosti :D
Kaunis ilma ja loma joten ulkoiltua tulee!
Viikonpäivät ovat menettäneet merkityksensä täysin, sillä takana ja edessä on päättymätön työputki. Tuntuu ettei elämässä muuta sisältöä olekaan. Käyn kotona syömässä ja nukkumassa.