Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä tulottomuus ei ole kivaa.t.ammattivalittaja

Vierailija
29.02.2016 |

Kyllä olisi kiva jos jokainen saisi edes jotain tuloja.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisit kyllä jos ymmärtäisit hakea ja tehdä asianmukaiset selvitykset ja pitää kiinni omista oikeuksistasi. Sen voi katsos todistaa ettet työskentele miehesi firmassa. Tosin nythän sulla on se oma firma niin kikkelis kokkelis jos starttirahat on jo hassattu.

Vierailija
2/11 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisit kyllä jos ymmärtäisit hakea ja tehdä asianmukaiset selvitykset ja pitää kiinni omista oikeuksistasi. Sen voi katsos todistaa ettet työskentele miehesi firmassa. Tosin nythän sulla on se oma firma niin kikkelis kokkelis jos starttirahat on jo hassattu.

Mä olen tehnyt vaikka miten paljon selvityksiä mutta silti en saa mitään.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän tuo ap onnistu ikinä missään.

Vierailija
4/11 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt kun ryhdyit yrittäjäksi, tulosi ovat kiinni pelkästään omasta ahkeruudestasi. Jos niitä ei ole, voit syyttää vain itsesi.

Vierailija
5/11 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän tuo ap onnistu ikinä missään.

Niin en onnistu ja sekö sinusta on hauskaa?ap

Vierailija
6/11 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet itse torpedoinut mahdollisuutesi saada yhteiskunnalta esimerkiksi työttömyyskorvausta. Teet ainakin ajoittain toimistotöitä miehesi firmassa (näin olet itse kertonut) ja viimeisenä naulana perustit juuri oman yrityksen. Nyt teidän on vain pakko pärjätä niillä yritystenne tuomilla tuloilla.

Vierailija
7/11 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet itse torpedoinut mahdollisuutesi saada yhteiskunnalta esimerkiksi työttömyyskorvausta. Teet ainakin ajoittain toimistotöitä miehesi firmassa (näin olet itse kertonut) ja viimeisenä naulana perustit juuri oman yrityksen. Nyt teidän on vain pakko pärjätä niillä yritystenne tuomilla tuloilla.

Joo no saa nyt nähdä mitä tulevaisuus tuo tullessaan.ap

Vierailija
8/11 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tuossa sun tilanteessa järkevää tuhlata tuhansia Aruban-matkaan? Mitä mieltä itse olet?

Vierailija
9/11 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva yrittäjä pystyy heti nostamaan itselleen palkkaa. Voit varautua siihen, että menee vuosikin, että tuloja alkaa tulla. Mutta sen kai yrittäjän vaimona tiesit etukäteenkin.

Vierailija
10/11 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko tuossa sun tilanteessa järkevää tuhlata tuhansia Aruban-matkaan? Mitä mieltä itse olet?

Mieshän sen halusi eikä hän niitä rahoja mun tarpeisiin olisi muutenkaan antanut.ap

Vierailija
11/11 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surettaa vaan risat silmälasini, vaatteeni yms mutta eihän niille mitään voi.ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä