Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuijotatko muita naisia uimahallissa?oppia?

Vierailija
17.02.2006 |

Olin tänään uimahallissa uimassa ja ollesani suihkussa nakuna minua vastapäätä olevassa suihkussa n. kolmekymppinen eukko tuijotti todella kriittisesti alastonta kroppaani. Aika epäkohteliasta tuommoinen. Olen meinaan aika ujo ihminen ja minulle on aika iso kynnys edes lähteä uimaan uimahalliin. Onko tavallista että uimahallissa kyylätään toisten naisten kroppia?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

haittaisi.

Vierailija
2/8 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta varon tuijottamasta, raskaana ollessabi tuntui että kaikki tuijottivat, ja silloin kyllä häiritsi toisten katseet!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös bi ja poslari ym. naiset saa kyllä joskus mielikuvituksen liikkelle.

Mutta av-mammat läskeineen ja riipputisseineen, olkaa rauhallisin mielin: teitä en katsele!

Vierailija
4/8 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnustan joskus kateellisena vilkaisevan jotakin ja päätän ruveta laihikselle..

Vierailija
5/8 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin jos olet ja kirjoittelet tänne AV:lle, niin miten ihmeessä kuvittelet olevasi jokin muu kuin AV-MAMMA!!!! HAH HAH HAA!!!!

Vierailija
6/8 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nainen katsoi siis sillä tavalla kriittisesti, vähän niin kuin päästä varpaisiin, ei todellakaan mitenkään " himokkaasti" . Mulla on kroppa aika ok kunnossa muuten mutta persuksissa hieman selluliittiä jota häpeän :-( Mulla taitaa olla vähän huono itsetunto :-( Siksi en pidä että minua tuijotetaan ollessani alasti...

Vierailija
7/8 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on todella kiusallista jos joku tuijottaa.

Vierailija
8/8 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole tullut ajatelleeksi että itsekkin kuulut näihin av-mammoihin. Eli onko sinulla juuri ne riippu tissit ja olet läski! Taisi haukku kolahtaa omaan nilkkaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän