Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Häpeääkö kukaan muu läskejään miehensä edessä?

Vierailija
17.02.2006 |

Minä en enää halua näyttäytyä hänelle vähissä vaatteissa 10 liikakilon kanssa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis 15 kiloo saada pois jos alkaisin keikkuun pikkareilla. Mies väittää tykkäävänsä pulleesta pyllystä mut en todellakaan uskalla riskeerata.

Vierailija
2/8 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin läskini ällöttävät minua itseäni huomattavasti enemmän kuin miestä, hän käy ihan yhtä kuumana minuun kuin ollessani 15kg laihempi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä häpeän mahaani näyttää!!! Kauheet mahaläskit!!!! Miten saisi ne pois?

Vierailija
4/8 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hui! ylipainoa on 30kg!!!

Vierailija
5/8 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sen mulle kertonut sillon kun vielä olin hoikka. Siksipä mulle ei mene läpi mitkään " olet yhtä ihana ja haluttava kuin silloin 10 kg kevyempänä.

Vierailija
6/8 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta odottakaapas jos jossain ketjussa arvostellaan läskejä ja epäillään etteivät pullerot sytytä miehiään, nää samat akat huutaa kuorossa olevansa sinuja itsensä kanssa ja mieskin kuolaa!

Mä nauran teille läskit kun ootte niin kaksnaamaisia!!

Vierailija
7/8 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hei, minä, kuten tuo toinenkaan tähän ketjuun vastannut, en häpeä ylipainoani mieheni edessä. Ja minullakin ylipainoa reilut 30 kg.

Mieheni on minut halunnut tällaisena - olin ylipainoinen jo tavatessamme. Ulkonäkö ei ole suhteen kannalta olennaisin asia, tiedän mieheni rakastavan minua. Miksi häpeäisin?

Enemmän minua surettaa se, miten niin monet varmasti hyvän näköiset naiset tuntuvat häpeävän itseään. 10 ylikiloa ei vielä tee kenestäkään rumaa, pieni pyöreys on ihan oikeasti monen miehenkin mielestä vain mukavaa. Kuten niin usein sanotaan - kyse on siitä, miten kilosi kannat.

Vierailija
8/8 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylikiloja 2-3.