Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsivesien valuminen vai housuun pissaaminen?

26.02.2016 |

Hei, haluaisin tietää onko kellään kokemusta vastaavasta. Eilen kävin pissalla jonka jälkeen alkoi jotain hulahdella housuihin, väritöntä ja hajutonta, talouspaperit kastu läpi märäksi ja laitoin siteen, istuin sohvalla pyyhkeen päällä ja vähän väliä jotain vuosi, niin että sohvakin kastui. Olin aivan varma, että on lapsivettä. Kerkesin soittaa synnärille jossa myös olivat sitä mieltä, että lapsivesi valuu ja pyysivät viimeistään aamulla ilmaantumaan paikalle. Kerkesin ilmoittaa kaikille tutuillekin, että se ois menoo ny. No parin tunnin valumisen jälkeen se loppui. Ja housuissa oli myös virtsan hajua. Aloin miettiin että voiko pissaa tulla samalla lapsiveden kanssa sitä tajuamatta. No aamulla synnärillä ei löytynyt merkkiä, että lapsivettä olisi valunut. En voi käsittää, että pissaamisen jälkeen mulla tulis kaks tuntia vaan pissaa hulahtelemalla housuun ilman, että itse tajuan sitä. Sitä tuli todella reippaasti. On vaan huoli, että jos kalvoissa on reikä jossain ja vauva saa tulehduksen. Sanoivat, että sitä lapsivettä pitäis valua lisää täs parin vuorokauden sisään, jos oli sitä. Onko kellään ollut vastaavaa?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla