Positiivisuuskeskustelu! Mistä olet tällä hetkellä iloinen?
Omia ilon aiheita
-Olen terveenä
-Huomenna pitkästä aikaa tanssimaan ja viihteelle
-Ensi viikolla alkaa maaliskuu, ensimmäinen kevätkuukausi, talvi väistyy ja kevät saa tulla
-Tunsin oloni tänään ihan nätiksi, vaikka pms turvotus ja finnit iskeekin päälle
Kommentit (29)
Mies lähti työmatkalle ja olen koko loppuviikon yksin kotona, aah. Vain minä, pari kissaa, kasa suklaata ja paljon huonoja elokuvia!
Olen iloinen siitä että huomenna on perjantai ja lyhyt työpäivä...
Flunssa alkaa helpottaa; miten ihanaa on pystyä hengittämään nenän kautta ja nielemään normaalisti:D Olen löytänyt uuden, koukuttavan harrastuksen, mies sai uuden, erittäin hyväpalkkaisen työpaikan ja lupasi pitää sen verran lomaa työpaikkojen vaihtumisen välissä että vie meidät koko perheen jonnekin reissuun. Niin ja tänään löysin kirpputorilta laadukkaan merkkitakin pilkkahinnalla. Ai että, tänään on kyllä ollut hyvä päivä :)
Minä olen iloinen itse paahdetuista popcorneista. :)
Olen hyvissä fiiliksissä siitä että olen vihdoin tosi tyytyväinen vartalooni ja kohtelen sitä hyvin, syön monipuolisesti mutta herkkujakin menee ja se on ihan ok!
Mulla taas on täydellinen aviomies.
Ei tarvii herätä huomenna mihinkään tiettyyn aikaan.
Huomenna on perjantai ja näen oman rakkaan. Nyt on ilta ja kohta nukkumaan, mikä nautinto kellahtaa sänkyyn ja nukkua.. aah
Huomenna ei ole pakko mennä minnekään.
Olen suhteellisen terve juuri nyt.
Kohta saa mennä nukkumaan.
Huomenna ehdin kenties siivoamaan.
Vatsani on täynnä. Lapsemme osaavat keskustella sivistyneesti. Lasten ei tarvitse olla 18 v täyttäneitä, jotta he olisivat käytökseltään yhtä fiksuja tai fiksumpiakin kuin vanhempansa ovat. Mukavaa.
Flunssa on ohi ja saan nukkua niin pitkään kuin haluan! :)))
Tämä oli jo kolmas päivä putkeen, kun pinna on pitänyt ja olen jaksanut suhtautua kärsivällisesti ja rakentavasti 3,5v:n uhmakohtauksiin ja 1,5v:n jatkuvaan koheltamiseen. En ole huutanut, en hermostunut ja meillä on ollut tosi mukavaa yhdessä. Jos vaan saan paketin pidettyä kasassa vielä hetken, ehkä tämä hankalin ikävaihe alkaa sitten jo helpottaa?
Olen iloinen siitä, että opiskelen unelmieni opintopaikassa, kaikki pakolliset tehtävät tältä viikolta on tehty, ja olen korviani myöten ihastunut. Huomenna treffit.
Meillä on maailman ihanin vauva. Suloinen ja tyytyväinen. Mitään kipuja tai vaivoja ei ole. Arvostan tätä erityisen paljon, sillä esikoisella oli kova koliikki.
Esikoinen on myös maailman ihanin lapsi. Fiksu ja empaattinen. Kohtelee vauvaa hienosti.
Elämä on ihanaa! :)
Teimme tänään asuntokaupat! Nyt perheellämme on oma, ihana koti <3
Tein hyvää ruokaa ja vietän hyvää aikaa perheen kanssa ja somessa valittava jengi lähinnä huvittaa mua. Viinitonkassa oli jämät jäljellä, litkitään niitä täs ruokajuomina. :'D
Näen huomenna mieheni. Olemme etäsuhteessa, mutta enää pari kuukautta jäljellä ja pääsemme muuttamaan yhteiseen kotiin.
Lapsemme pahin uhma alkaa helpottaa.
Loma, aloitin tänään makkarin remontin, kävin päivällä siskoni kanssa lounaalla, nyt lasi viiniä ja telkkarista A-talk. Huomenna jatkuu remontti.
Olen todella iloinen, kun sain tänään varattua autolleni huollon. Olen jahkaillut sen kanssa jo tosi pitkään ja nyt sen tein, jihuu! :)