Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytätkö bideesuihkua muualla kuin kotona?

Vierailija
24.02.2016 |

.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki. en käytä vessapaperia muuten kuin silloin kun alapesumahista ei ole.

Vierailija
2/27 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalassa on tullut käytettyä synnytysten ja gynekologisten leikkausten jälkeen. Samoin labrassa ennen pissakoetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täh? Etkö edes kuivaa?

Vierailija
4/27 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruuhkabussissa on kiva huljutella munia kuumana kesäpäivänä....

Vierailija
5/27 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tuli kamala ripulipaska kaupassa asioidessa.. Joten siellä sitten bideellä huljuttelin persiini ja pöntön.

Vierailija
6/27 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh? Etkö edes kuivaa?

Käyttää varmaan kyläpaikassa vessan käsipyyhettä kuivaamiseen.

Vierailija
7/27 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkkojen aikaan joo.

Vierailija
8/27 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, ei ole ollut koskaan tarvetta. Paitsi jos on pitänyt käydä labrassa antamassa pissanäyte, niin sitten tietenkin.

Vierailija
9/27 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi en julkisissa paikoissa! Ne ei voi olla kovin puhtaita :x

Vierailija
10/27 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, ei ole ollut koskaan tarvetta. Paitsi jos on pitänyt käydä labrassa antamassa pissanäyte, niin sitten tietenkin.

Mulle on labrassa nimenomaan sanottu että alapäätä ei saa pestä? On annettu ohjeeksi pyyhkiä alapää kosteuspyyhkellä, jonka ne antaa mukaan.

Vierailija
11/27 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä koskaan missään. En asu Suomessa.

12/27 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle on labrassa nimenomaan sanottu että alapäätä ei saa pestä? On annettu ohjeeksi pyyhkiä alapää kosteuspyyhkellä, jonka ne antaa mukaan.

Alapesu suoritetaan normaalisti vedellä useimpien tutkimusten yhteydessä, ja kuivaaminen tapahtuu paperilla taputtelemalla. Klamydiaa ja tippuria testattaessa alapesua ei tule suorittaa ennen näytteenantoa.

Vierailija
13/27 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä tarvinnut bideetä. (Toivottavasti kommenttini kelpaa miinuksen antajille nyt.) 

Vierailija
14/27 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalassa olen käyttänyt. Muuten en kodin ulkopuolella käytä bideesuihkua. Lähinnä kuivaamisongelman vuoksi.

Vessapaperi soveltuu huonosti kuivaamiseen, enkä tykkää sillä kuivata.

Vierailija
15/27 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairaalassa on tullut käytettyä synnytysten ja gynekologisten leikkausten jälkeen. Samoin labrassa ennen pissakoetta.

Nimenomaan noissa tilanteissa en käyttäisi. Se suihku voi olla bakteeripommi. :(

Suomessa on ongelmana se että täällä ei missään myydä sellaisia halpoja, vahvasta kuitupaperista tehtyjä kuivia (olen vaan löytänyt erilaisia kosteuspyyhkeitä ja ne ovat herkälle alapään iholle myrkkyä) pesulappuja.

Niitä myydän ruotsissa. Vakiotuote kaikissa kaupoissa. Myydään siellä vauvan hoitoon, mutta sopii tietysti myös aikuisille. Sellainen pesulappu on helppo kostuttaa vedellä ja käyttää intiimihygieenian hoitoon missä tahansa. Ostan niitä aina kasan kun käyn ruotsissa ja pyydän myös muita tuomaan.  

Vierailija
16/27 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa kuivia pesulappuja suomestakin. Äidilläni on niitä. En tiedä, mistä on ostanut.

Vierailija
17/27 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleiset bideesuihkut on kyllä varmaan erittäin epähygieenisiä.

Samoin japanilaistyyliset vessat, jossa pytystä tulee.alapään pesu itsestään. En vo käsittää. Japanilaisessa ravintolassa kuulemma on sellainen. Yöks. En menisi siellä bessaan.

Vierailija
18/27 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa kuivia pesulappuja suomestakin. Äidilläni on niitä. En tiedä, mistä on ostanut.

Olisikohan se joku Tena-tuote? Varmaan hirmu kalliita?

Vierailija
19/27 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleiset bideesuihkut on kyllä varmaan erittäin epähygieenisiä.

Samoin japanilaistyyliset vessat, jossa pytystä tulee.alapään pesu itsestään. En vo käsittää. Japanilaisessa ravintolassa kuulemma on sellainen. Yöks. En menisi siellä bessaan.

Ei se itsestään tule, vaan sen saa nappia painamalla. Eikä se ole epähygieeninen mitenkään, ja kuivatuskin hoituu ilmavirralla. Japanilaiset vessat on ihania.

Vierailija
20/27 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

morttivertti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alapesu suoritetaan normaalisti vedellä useimpien tutkimusten yhteydessä, ja kuivaaminen tapahtuu paperilla taputtelemalla. Klamydiaa ja tippuria testattaessa alapesua ei tule suorittaa ennen näytteenantoa.

Joo oon käynyt pari kertaa sekä virtsatietulehduksen takia että normi sukupuolitautitesteissä ja molemmissa tapauksissa mulle on lätkästy se kosteuspyyhe matkaan. Mikähän tässä on että kommenttini sai noin paljon alapeukkuja? Eihän se mun vika oo että mua on sitten ohjeistettu väärin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan