Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtautua kaveriin joka kertoo ideoitasi eteenpäin ominaan?

Vierailija
24.02.2016 |

On hirvittävän kunnianhimoinen, haluaa päteä ja olla esillä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää kertoisi niitä hänelle.

Vierailija
2/2 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli samanlainen ystävä. Olen luova ja keksin usein hyviä ideoita, enkä ennen ystävän tapaamista ollut ajatellut, että joku voisi häikäilemättömästi käyttää ajatuksiani hyväksi. Olin kyllä pistänyt merkille, että ystäväni minuun tutustuttuaan alkoi ostaa samanlaisia vaatteita ja sisustaa kotiaan kuten minä. Matkiminen ärsytti vähän, mutta en kuitenkaan osannut siitä kummemmin suuttua, sillä enhän minä kauppojen valikoimia omista. Lisäksi ajattelin, että ystäväni voi olla hieman epävarma. Mutta sitten.. yllättäen huomasin olevani tilanteissa, joissa ystävääni kehuttiin vuolaasti oivaltavista tehtävistä/ideoista/tutkielmista/projekteista, jotka opintoihimme liittyivät. Kaikki minun ideoitani, joita innoissani olin ystävälleni sinisilmäisenä höpötellyt. Pahinta oli, että minä sitten muutuin lahjakkaan ystäväni hännystelijäksi lehtoreiden silmissä... ystävä muuttui pian entiseksi ystäväksi. Yritin aluksi puhua, mutta pian huomasin, että järkevämpää on kaikessa hiljaisuudessa vetäytyä ystävyydestämme ilman suurempaa draamaa. Nykyään olen huomannut, että entisellä ystävälläni tyyli ja ajatukset muuttuvat ystävien myötä.. ystävät vaihtuvat melko nopeasti, mutta se tuskin haitannee tähtiopiskelijan valokeilassa paistattelevaa ja väitöskirjaa tekevää entistä ystävääni. Ja kyllä, harmittaa monella tapaa vaikkakin olen iloinen, että pääsin kyseisestä ihmisestä eroon...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi