Miksi nainen kuin nainen kokee itsensä rumaksi ja lihavaksi kun on pms?
Kommentit (32)
Iho kukkii ja turvottaa. :( ei siinä kovin hehkeä olo kyllä osaa olla..
Mä olen menkkoja edeltävänä aikana ja niiden alkuvaiheessa usein rohkeimmillani, itsevarmimmillani ja agressiivisimmillani. Silloin on aika usein just eniten himoja ja muutama mieskin tullut siihen aikaan kellistettyä. Lienee siis yksilöllistä. ;D
Vierailija kirjoitti:
Saatteko seksiä miehiltänne pms:ssä? Ap
Ei se ehkä nyt estä seksiä saamasta, lähinnä vaan että niissä oloissa kenen tekee mieli ja kenen ei..
Ei se mies sitä "rumaa ja vastenmielistä" näe, toisin kuin nainen itse olonsa sellaiseksi tuntee.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen menkkoja edeltävänä aikana ja niiden alkuvaiheessa usein rohkeimmillani, itsevarmimmillani ja agressiivisimmillani. Silloin on aika usein just eniten himoja ja muutama mieskin tullut siihen aikaan kellistettyä. Lienee siis yksilöllistä. ;D
Ovulation aikaan sama juttu mulla. :D kellon ympäri kiimoissani.. sillon tulee myös fantasioitua kaikesta kiellettystä,vaikka normaalisti en sitä harrasta :D
Pms oireet silti ovat luku erikseen. Siihen se itsevarmuus ja kiima loppuu
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei taida edes olla pms-oireita.
Pieni kohouma vatsassa. ei muuta. Mieli on aina hyväntuulinen tai normaali.
Turvottaa, tulee finnejä, pierettää. Kyllä siinä tuntee olonsa aika kuvottavaksi.
Tunnen itseni melkein aina läskiksi. Ja pierettääkin joka ikinen päivä juuri sellaisissa tilanteissa kun ei saisi päästellä kaasuja.
Hormoneihin perustuu varmaankin. Minä en varsinaisesti koe olevani ruma, mutta turvotus saa olon monesti lihavaksi. Ehkä se että nainen sanoo olevansa ruma ja lihava on enemmänkin tunteellisuudesta johtuvaa jauhamista, eikä niinkään absoluuttinen totuus. Ja se nyt on vain totuus ettei monet naiset saa koskaan olla tyytyväisiä itseensä ja se sitten purkaantuu.
Taas naiset haukkumassa täällä itseään kilpaa. Kamalaa tällainen, en jaksa ees lukea. Oon täst edes päättänyt, etten kaveeraa enää yhenkään sellaisen naisen kanssa, joka on pinnallinen ja huonoitsetuntoinen, eikä kunnioita itseään, vaan haukkuu koko aja ja löytää puutteita. Ei tuollaisen ihmisen seura ole laadukasta! Itse koen itseni viehättävänä kuukautistenkin aikana, rakastan ja arvostan kuukautisiani ja koko naiseuttani. <3
Vierailija kirjoitti:
Taas naiset haukkumassa täällä itseään kilpaa. Kamalaa tällainen, en jaksa ees lukea. Oon täst edes päättänyt, etten kaveeraa enää yhenkään sellaisen naisen kanssa, joka on pinnallinen ja huonoitsetuntoinen, eikä kunnioita itseään, vaan haukkuu koko aja ja löytää puutteita. Ei tuollaisen ihmisen seura ole laadukasta! Itse koen itseni viehättävänä kuukautistenkin aikana, rakastan ja arvostan kuukautisiani ja koko naiseuttani. <3
Kyllä mäkin tykkään kuukautisistani, mutta kärsin myös PRE-menstrual syndromesta.
Vierailija kirjoitti:
Turvottaa, tulee finnejä, pierettää. Kyllä siinä tuntee olonsa aika kuvottavaksi.
Tämä +AINA ripuli ja saatananmoiser kivu kyllä sillon on seksi viimesenä mielessä.
Ei kaikki, en ainakaan minä, koska minulla ei edes ole mitään PMS:ää. Koskaan ollutkaan, ja olen sentään pian vaihdevuosissa.
Vierailija kirjoitti:
lol
Ei ole totta. Mä tunnen itseni rumaksi ja lihavaksi koko ajan. Koska olen ruma ja lihava. Mutta se on mulle kyllä ihan ok.
Kokkolan kundi nauraa ja sormettaa anustaan erittäin hurjaa tahtia, koska te olette niin typeriä et sillei hei!
Tuppaa olemaan vähän lihava ja epäviehättävä olo, kun vielä viikko sitten täydellisesti istuvat, mukavat farkut kiristävät niin että on pakko käyttää collareita tuo kirottu aika. Vaikka se tapahtuu joka kuukausi, niin aina se pursuaminen vain yllättää, sekin vielä että yleensä viikkoa aikaisemmin olen seksinnälkäinen ja villi, ja sitten yhtenä päivänä huomaan miettiväni että uskallanko hengittää kun se housunnappi räjähtää hetkenä minä hyvänsä, takamus paisuu niin että saumat repeilevät ja maharöllykkä vyöryää ulos kuin laskiaispullan kermavaahto. Ja sitten taas viikon päästä kaikki on ennallaan.
No kyllä koen ja ihan syystä. Hiukset ovat lätässä ja menvät päätä myöden. Vatsa on turvoksissa, paskattaa ja pierttää. Silmänaluset ovat megamustat, iho täynnä finneja. Ja sitten vituttaa niin ettei veri kierrä ja kohta tulee lohduton itku. Ihan helvettiä.